@iez Ja ga zeker genieten morgen mijn tattoo zetten waar ik al jaar op wacht. En derna een feest. Dus loslaten lukt wel haha x fijn weekend iedereen
Morgen weer bloedprikken. Ben heel zenuwachtig ik ben bang voor het ergste. Vriendin van mij is dit weekend met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus dan word je wel bang ik hoop dat dat iniedergeval niet het gene is. Haar eileider is weggehaald. Ik hou jullie morgen op de hoogte.
Ow bah.. ja een bbz is echt naar Heel veel succes meis morgen! Duim voor je dat alles toch gewoon goed is!!
Ohhh neeee, vreselijk meid, ik had zo op een gezonde zwangerschap gehoopt. Veel sterkte, ik hoop dat je mentaal en lichamelijk snel opknapt.
Vandaag weer bij gyn geweest. Nog steeds niks. Zelfs geen twijfel gevalletje meer. Pff Nu woensdag terug. En als dan niks is beginnen met provera.
Jammer dat er niets te zien is, maar nu heb je tenminste duidelijkheid en na morgen kun je mogelijk snel beginnen met provera. Maar wie weet is er morgen opeens iets te zien. Nog meer dames op FM geweest? Ik vind de dpo-dagen altijd moeilijk. Afgelopen weekend viel mee, want ik was een weekendje weg in Noord-Brabant met ML. Maar deze 'normale' dagen gaan zo langzaam voorbij. En nu zit ik nog eens op een NOD-lijst met vele vroegtesters waardoor ik ook zin begin te krijgen in testen, maar mag absoluut niet voor NOD testen van ML. Zo heeft hij mij veel geld bespaard, want tot nu toe geen enkele ronde zwanger geweest. Maar as. zaterdag mag ik wel testen bij wijze van uitzondering omdat we gaan vliegen . Maar ja, mijn temp is zo aan het schommelen dat ik er geen vertrouwen in heb. Maar wel leuk dat ik een keer vroeg mag testen.
Hey dames! @ Niesuhh, zie het nu pas.... verschrikkelijk meis... heel veel sterkte! Hopelijk kun je het in de loop van de tijd een plekje geven en natuurlijk heel gezellig dat je weer mee kletst, reden is alleen niet leuk Dikke knuffel! @ Beebi, balen hoor! Hopelijk is er toch morgen nog iets te zien Anders hopelijk de volgende ronde wel een mooi resultaat! @ Iez, welke dag zit je nu? Klopt die 2 weken kruipen voorbij... Je hoopt dan toch dat het raak is en je wil testen, logisch! Leuk dat je van je man toch mag testen daarna lekker genieten van je vakantie! Hopelijk is het raak! Ik ben maandag weer naar het ziekenhuis geweest maar niet veel wijzer geworden... Was cd16 en gyn dacht links een eisprong te zien maar is niet zeker en heb ook niks gevoeld deze keer We hebben ook voor t weekend niet echt geklust. Ben nu bang dat ik geen eisprong heb gehad of dat we m gemist hebben.. Heb aan de gyn gevraagd wat ik moet doen als ik deze ronde niet ongesteld word en hij zegt alleen, dan moet je een test doen.. ja duh! Maar over een hogere dosering zegt hij niks.. Ik ga ook nog eens op vakantie die ronde.. Samenlevingstest kon zodoende ook niet... voel me echt vaak een routineklus, een nummer bah!
Hopelijksnel: idd lief van mijn man 😊. Vandaag is 6 dpo. Als je ei geweest is en je hebt het gemist is echt balen. Hebben ze je bloed niet geprikt om te zien of je daadwerkelijk een eisprong hebt gehad? Jammer dat je je voelt als een routineklus. Ga je voor nog een echo of moet je nu gewoon wachten tot een evt volgende ronde?
Hoi dames! Mag ik hier meekletsen? Heb al vaker meegelezen maar was nog niet begonnen met medicatie. Nu ga ik donderdag beginnen met provera en daarna clomid (50). Ik begin vol goede moed maar ben wel benieuwd naar bijwerkingen oid! Hebben jullie daar last van gehad bij de provera en of clomid?
Welkom! Ik heb alleen last gehad van provera. Maar niet van clomid. Van provera werd ik misselijk en duizelig.. maargoed dat hoef niet bij iedereen zo te zijn. Ik mag morgen weer starten met provera.. Tenminste als er morgen nog niks te zien is. En derna met clomid 100 mg beginnen.
Thanx voor jullie reacties! Ja het is natuurlijk ook afwachten, iedereen reageert er anders op. Ik ben vooral bang voor migraines. Daar ben ik gevoelig voor (en is verschrikkelijk). Nouja Ik ga het vanzelf merken... Hoeveel dagen na de laatste clomid moeten jullie een echo laten maken?
Ik ook op cd10. eerste echo. Ik heb derna om de dag een echo. Maar omdat bij mij nog niks te zien is is morgen mijn laatste als er nog niks is en dan mag ik aan mijn 2e ronde.
@ Niesuhh ach meis, wat ontzettend erg voor je! Ik lees het nu ook pas. Veel sterkte en sluit inderdaad weer aan op dit forum. @ hopelijksnel balen, zo'n echo! en je voelt je inderdaad allemaal niet veel wijzer van. En shit dat je nu precies op vakantie gaat. Mag je wel gewoon de clomid slikken ondanks dat je op vakantie gaat? Afwachten maar (WEER () @ beebi en wat er iets te zien vandaag?? Hoop t!! Ik ben ook in het ziekenhuis geweest afgelopen maandag, dag 15, aangezien ik vorige week op vakantie was. Was een eitje te zien van 11 mm, maar zij zei ook dat we hem misschien gemist hebben. Heb ook niets gevoeld, frustrerend!! Als mijn cyclus langer duurt dan 35 dagen moet ik naar de 100 mg en dan weer een echo op dag 10. We wachten maar af. Ze hebben aangegeven dat mijn rechtereierstok er slechter aan toe is dan links nog voordat ik met de clomid begon. iemand hier ervaring mee? Links was namelijk vorige keer perfect qua eisprong en groei en ik heb zelf het idee dat rechts achter blijft en niet echt op de clomid reageert....Kan me niet voorstellen dat het eitje van 11 mm nog gaat groeien....Bah, wat kan je je inderdaad rot voelen na zo'n ziekenhuis bezoek.
Vosje31: ik hoop dat je je eitje niet gemist hebt. Wat bedoel je met dat je eierstok er slecht aan toe is? Bedoel je dat die geen eitjes produceert?