Ik heb dag 3 t/m 7 cookie gebruikt (vandaag dag 6) en moet donderdag op dag 10 eerste keer voor cm. heel benieuwd wat er te zien is. Heb totaal niks gemerkt van de clomid maar hoop dat ie zn werk gedaan heeft.
@mamajess: welkom hier. Je gevoelens zijn erg herkenbaar, het is fijn dat er meer vrouwen zijn die zich voelen zoals jij en om met ze te praten. Ik ben net terug van mijn fm (dag 15) en t was allemaal goed nieuws. N bms van 9 mm, netjes in drie lagen. Links n ei van 18 mm en toen we rechts keken viel mn mond bijna open van verbazing: n ei van ruim 2,2 cm! Hij zou waarschijnlijk vandaag springen, dus we moeten t vanavond maar gezellig maken . Volgende week progesteron prikken om te kijken of ie daadwerkelijk gesprongen is. Gyn zei dat we nu eindelijk n eerlijke kans kregen om zwanger te raken en zo voelt t ook echt.
klinkt goed al die eitjes bij mij alleen niet zo.. had het weekend al drukkende onderbuikpijn en vanaf gisteravond werd die nóg heviger. net terug van de echo en rechts zat helemaal niks en links zaten er 3! allemaal even groot en die binnen enkele dagen zouden gaan springen..en toen kregen we het advies om geen gemeenschap te hebben of condoom te gebruiken. fijn hoor, vanaf dag 1 dat ik dat spul heb geslikt vette bijwerkingen en dan ook nog eens voor niks vind het alleen beetje stom want we hebben van het weekend nog sex gehad en stel voor dat ze vanavond of morgenochtend springen ofzo dan bestaat de kans toch alsnog dat er 1 bevrucht word?!
Vandaag 1e echo gehad van deze ronde.. Heb dag 4 tm 9 clomid gehad en vandaag dag 10 dus.. Was nog niks te zien zeide ze wel mooie eierstokken... Dat dan wel Alleen zei ze van links 1 eitje die was nog geen cm... Ik hoor jullie allemaal over mm.. Is er dan nu wel een aant groeien of niet.. Snap t niet
Hier denk ik vannacht eisprong gehad. Had hele weekend drukkende buikpijn onderin en nu is dat weg. Morgen echo dus ben benieuwd of ei gesprongen is... Waarschijnlijk daarna dan ook bloed prikken @mamajess; breken ze deze ronde dan nu niet eerder af? @memmie: spannend dus op het wachtbankje! Ik heb door de pcos onregelmatige cyclus en puistjes verder geen symptomen. De puistjes vind ik nog het ergst. En natuurlijk dat ik geen eisprong had door onregelmatigheid @shelke; ik had ook niet veel last vd clomid maar het deed wel z'n werk, ontwikkelde een follikel. Je hoeft dus niet perse bijwerkingen te hebben als het werkt! Was ik eerst ook bang voor @beebi: bedoelde ze geen mm? 10 mm =1cm
Ja ze zei echt nog geen cm... Nja ik ga er mr niet over denken ik zie woensdag wel wat het opbrengt haha..
@mamajess: das balen zeg, aan de ene kant is t fijn dat t aanslaat, maar dit is wel wat teveel van t goede... Volgens mij kan zaad binnen tot 5 dagen blijven leven.. Heb je de gyn ook gevraagd of dat kwaad kon? @beebi: ik had op dag 11 n eitje van 11 mm (dus 1,1 cm), en die is ook doorgegroeid tot 18 mm. Klinkt alsof er wel n dominant eitje was, dat is op zich goed toch?
@memmie91: Ja maar vond het een beetje onduidelijk, ze zei eerst dat er niks was, en derna zei ze eentje die wat nog geen cm is. niet heel duidelijk.. maar wacht ff woensdag af en dan vraag ik het wel of ze me het ff uitlegt. kan ook zijn dat al mijn eitjes beetje groot zijn en dat deze ietsiepietsie groter is dan derest... pff ik weet het niet haha. ik zie wel.
Hier cd 18 en eigenlijk geen resultaat op de clomid 50, vrijdag weer echo en anders gaat de dosering omhoog naar 100mg. Links zat 1 van bijna 1cm... Ff kijken hoe het uitpakt.
@shia: uh geen idee? hoe breken ze dat af dan? @memmie91: nou het was pas thuis dacht ik dacht van..als we gister nog sex hebben gehad en ze springen morgen dan bestaat er toch wel een goeie kans dat eventueel..? haha @yvonneh: hopelijk groeit die ene alsnog heel snel en hoef je niet omhoog met medicatie er was hier al sprake dat ik niet meer verder mag met clomid 50mg.. maar kan je ook de helft doen? volgens mij zijn ze niet echt in 2en te breken.. over 2 weken naar mijn eigen gyn en dan zouden we het een en ander bespreken
@mamajess, t zou kunnen, maar laten we er maar niet vanuit gaan dat je straks n drieling hebt Heb op n ander forum gelezen dat je ook 25 mg kan slikken. Of je dan andere pillen krijgt of dat je ze moet breken weet ik niet precies...
Net terug uit het ziekenhuis voor fm meting (cd10). Was een eitje van 9 mm maar zij vond dat het meer had mogen zijn. Vrijdag weer terug komen. Best wel een beetje verdrietig, aangezien ik het idee heb dat de clomid in een keer niet veel meer doet...Zou het ook nog langer kunnen duren en dat het eitje toch nog kan groeien? Verder fijn om jullie reacties en verhalen weer terug te lezen op het forum als je dan met zo'n rot gevoel het ziekenhuis komt, gelijk even delen met elkaar.
Hoi, hier ook terug van de gyn en eisprong is geweest! Dus dan klopte mijn buikpijn wel, fijn want dan weet ik ook weer hoe dat voelt! Maandag bloedprikken op progesteron.Om te kijken of het wel een goede eisprong was. Als ik ongesteld word mag ik weer clomid nemen. nou hoop ik natuurlijk dat ik niet ongesteld wordt, maarja ik ga er niet vanuit!!! Vosje wat vervelend, maar het was ook pas dag 10? Misschien groeit ie wel heel snel. Deze cyclus was het bij mij zo: dag 11: 13 dag 14: 18 dag 15: 20 dag 17: gesprongen Maar het zal ook wel per ronde weer verschillend zijn. Ik ken het gevoel dat je het ene moment opgewekt bij de gyn weg komt en het andere moment half depri!
@vosje. Bij mij was op dag 10 ook nog niks eigelijk.. Eentje die nog geen cm was.. Mr kan nog altijd groeien! @shia. Indd hopen dat je niet ongsteld word! Ik mag morgen weer.. Werd vandaag wakker van zo zeurende pijn onder in mijn buuik.. Net alsof je onsteld moet worden.. Heb het nog steeds. Zou er dan tog n eitje groeien? Heb dit vorige ronde niet gehad met de 50mg.. Kan niet wachten tot morgen.
Ja zou t? Ik had niet echt een eitje.. Tenminste niet groter dan 1cm.. Zit vandaag pas op dag 11. Haha klussen doen we sowieso haha Ik hoop het dat het nu wel aanslaat allemaal.
@beebi: ik had vanaf dag 9 ook n zeurderige pijn onder in mn buik en bij mij zijn twee eitjes gegroeid. Bovendien kan t met Clomid ook later in de maand groeien. Klinkt goed dus! Succes morgen! Volgens mij is mn ei rechts gisteravond gesprongen, had er al dagen last van en voel nu niks meer. Maar had links ook nog een mooi ei, kan dat ook later ook nog springen? Gyn zei wel dat ik kans had op n tweeling
Hoop het dames! Thanks, voel me iets opgeluchter. Vrijdag is dag 13, en de gyn zei het ook hoor, we wachten het even af, kan later nog komen in de cyclus. Het rommelt gigantisch in mijn buik, dus wellicht. Nemen jullie de clomid smorgens in of s'avonds?
Ik neem hem s avonds. Om op die manier zo min mogelijk last te hebben van de bijwerkingen. En die vallen inderdaad bij mij mee op deze manier.
@memmie. Aah ja hoop het dat het goed zit morgen. Ben benieuwd. Een tweeling leuk tog? @vosje. Ik nam clomid altijd savonds in.. Brn niet zo goed in het slikken van pillen en dan ook nog eens sochtends is geen goed idee bij mij haha. Dus vandaar dat ik ze savonds in neem.