Vandaag bij gyn geweest.. Nog niks te zien! Dag 12.. Pff baal wel hoor.. Had eigelijk vandaag een eitje verwacht..
Ik mag morgen op cyclus dag 10. Word de eerste keer, geen idee wat ik kan verwachten. Heb op dag 3 tot en met 7 cookie 50 gehad
@ Beebi Balen!!!!! en je voelde het nog zo rommelen. Moet je weer terug voor een fm meting? @ Shelke Spannend! succes! We lezen t wel
@vosje: Ja ik moet vrijdag weer, ik moet om de dag en ze houden het in de gaten tot dag 21.. als dan nog niks is mag ik weer aan de provera en 150 mg.. en mag de 150 dan ook niet aanslaan, dan waarschijnlijk injecties.. pff en heb nog steeds last in mijn buik.. misschien vrijdag dan tog nog?
Hoi dames, Vinden jullie het goed dat ik ook mee kom posten? Vandaag te horen gekregen dat ik ook aan de clomid moet. A.s. maandag hoor ik meer. Ik heb geen PCOS maar wel een zeer traag rijpende eicel (CD22 en follikel van 13mm) en een korte luteale fase. Waarschijnlijk krijg ik dus ook nog wat voor na de eisprong. Spannend allemaal hoor!
Welkom papillons! Spannend dat je ook aan dit traject begint. Is toch ook even afwachten hoe je reageert op de clomid. Geduld is een schone zaak heb ik geleerd... @beebi: succes morgen ik ga heel hard duimen dat er een eitje plots toch snel is gegroeid!!! En anders gaat de 150 gewoon werken!!!
Welkon papillons @shia. Dankje. Ik hoop het ook. Maar ik was aant denken.. Ik heb 5 tm 9 clomid geslikt. Dus inprincipe zaten er nu maar 3 dagen tussen met dag 12.. En vorige x heb ik 3 tm 7. Dan zitten er al 5 dagen tussen dus misschien duurt het wat langer.. Pff blijf er over nadenken
@beebi: dat lijkt me een best logische verklaring! Morgen even navragen! Herkenbaar hoor ik blijf ook altijd maar denken, en dan ben ik bij de gyn weg en heb ik allerlei vragen in m'n hoofd
Dag dames, Ben gisteren teruggekeerd van mijn vakantie. Ik heb tijdens de vakantie wel gelezen alleen niet veel tijd gehad om te reageren. Vanaf nu hoop ik weer aan te haken. Ik zag een paar nieuwe dames. Welkom allemaal. Ik zit inmiddels op cd25 en heb nog geen eisprong gehad. Ik heb vandaag wel een knaller van een ovulatietest gehad dus ik wacht nog af wat mijn temp morgen doet anders trek ik aan de bel bij het zkh.
Dag dames, Mag ik ook meekletsen? Zijn aan het proberen voor eerste kindje. Zal ws eerst aan provera gaan deze week en dan clomid. Erg spannend allemaal, weet niet echt wat me staat te wachten ben benieuwd! Zou graag hier ervaringen delen
Welkom eems het beste is om het op je af laten komen. Voor mij is dit ronde 2.. eigenlijk 1e ronde maar omdat 50mg niet aansloeg bij mij moest ik 100 me vloeide proberen.. en ben nu af aant wachten of er een eitje groeit.
Bedankt voor je reactie! Hoe vaak krijg je een follikelmeting? En moet je ook bloedprikken? Ik ga proberen het op me af te laten komen, best lastig.. Hoop voor je dat er nu wel een eitje groeit!
Ik heb morgen weer een fm. Ik krijg een om de dag. T/MET dag 21 als dan nog geen eitje gegroeid is mag ik weer starten met procent en vloeide 150mg.. Maar nog even afwachten heb morgen pas dag 14 Ik heb nog niet hoeven bloedprikken.. ben er ook nog niet heel lang mee bezig. Voor mij is ook nog heel veel nieuw.
Ik heb gister op dag 10 fm gehad. 1 eitje links op 18 mm. Klusadvies mee naar huis gekregen nu over 1 week bloedprikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb.
@shelke. Wat fijn dat je een eitje had. Succes met klussen haha! Ik ben net terug van mijn fm. Maar nog steeds helemaal niks. pff heb er een hard hoofd in dat het deze ronde nog gaat lukken.. nu aanstaande maandag weer terug. Ik heb nog de tijd tot volgende week vrijdag.. als dan nog niks is opnieuw provera en clomid 150mg.
Ik ben ook geweest beebi. Doe met je mee met balen, want bij mij was er ook niet veel gebeurd. Was nu 10,8 mm, dag 13. Maandag nog een keer terug en anders gaan ze overleggen met de gyn of ik wel met clomid door moet blijven gaan!! Misschien resistent zei ze vanmorgen zelfs!. Anders wordt het misschien over gaan op spuiten ipv nog een keer de dosis verhogen tot 150 mg. Slik nu 100 mg. Shit zooi...
Ja misschien ga ik dat zelf ook wel vragen om gelijk met spuiten te beginnen anders is tof weer n maand weggegooid eigenlijk.. Bij jou groeit te nog. Bij mij echt gewoon helemaal niks. Voor de 2 keer al.. Ik had gelezen dat ze ook wel eens clomid geven met met metformine ofzoiets die metformine haalt die resistentie weg... ik weet het ook niet goed maar dat had ik gelezen. Pff je kan je echt ellendig voelen als er niks groeit.
Ja, schrok er eigenlijk even van want spuiten is dus vanaf dag drie iedere dag zelf doen ipv vijf dagen een pilletje innemen. Maar lees net op internet best positieve reacties en als de clomid niet werkt, tja, dan gaan we dat maar doen. Maar eerst maandag maar afwachten. Mijn groei in drie dagen was net 2 mm, echt veeeels te weinig. Ik verwacht maandag niets meer iig De behandeling met metformine hebben ze niet over gesproken vanmorgen. De spuiten zouden dan menopur zijn. Voelde me vanmorgen ook echt ellendig, nu op naar maandag en we zien wel
Hey vosje en beebi, wat vervelend dat de clomid zijn werk niet (goed) doet. Spuiten lijkt me ook niets maarja je verlegt toch steeds je grenzen. Eerst vond ik echo echt vervelend en ongemakkelijk, het is nu "gewoon".