Kon het niet in de bijsluiter vinden, maar zie nu op apotheek.nl bij bijwerkingen wel staan dat het voor kan komen. Maar dan wel zelden. Maar weet nu in ieder geval dat het een bijwerking is
Ik heb de ovulatiethermometer van sensitest, kost 4,99 met verzendkosten kom je op 7,50 euro. Die zijn beter dan 1 decimaal. Ik merk dat 1 decimaal hele andere waardes geeft dan 2 decimaal.
Het kan ook spotting zijn, een soort aankondiging van je menstruatie. Misschien heb je een korte lutale fase deze ronde? Of bleef het bij 1x?
@shia ja had ook van kruidvat. Maar denk dat ik die andere dan maar bestel wat iez zegt.. Vanochtend nog een test gedaan en was super licht kreeg hem niet op een foto zo licht... vind het apart haha.
Ja dat weet ik dus niet.. Volgens Mijn periode kalender berekende hij dat ik dat 13 september me ei moest hebben? Pff achja we hebben geklust dus laat het er bij haha.
Vandaag echo gehad. Had meerdere eitjes maar er groeide er maar 1 rechts goed door . Zit nu op dag 13 van de cyclus en eitje was 16 mm. Volgens de fertiliteits arts springt een eitje vanaf de 18 mm en is een eitje bij clomid gebruik meestal tussen de 20 - 25 mm. Mijn baarmoederslijmvlies mocht ook nog wat dikker worden zei de arts. Donderdag weer terug voor echo. Groetjes Marielle
Wat mooi Mariëlle, komt vast goed! Hier naar ronde 2 vermoed ik. Sinds gister bruin bloedverlies. Nog niet helderrood maar wel echt ongesteldheid gevoel (kramp enzo). Hoop dat het dan snel doorzet zodat ik verder kan want dit is ook niks! Hoe was jullie ongesteldheid met clomid? Begon dat ook zo?
Dat gaat de goede kant op Marielle! shia: mijn ongi is sinds ik clomid slik elke ronde anders geweest. Ik begin nu al 2-3 dagen voor mn 1e CD te spotten. Maar krampen heb ik juist niet meer gehad sinds ik clomid slik. Ik ben vandaag helaas ongi geworden, al bij CD8!!! Hebben jullie dat ook gehad? Dat je Lutale Fase door clomid zo kort wordt door clomid?. Normaal heb ik een LF van gemiddeld 12-13 dagen. En nu ongi op CD8, heel raar. Zal dat slecht zijn?
Shia : Ja vond het ook een mooi bericht vandaag, ik hoop het ! Hoop voor jou dat er snel een einde komt aan de onzekerheid, je kan er zo zenuwachtig van worden.. Gelukkig houden we hoop !
iez wat vervelend dat het zo wisselend is. Ik zit nu op 14 dagen na eisprong en dus nog geen rood bloed... Je bedoelt ongi op 8dpo (ipv cd8) neem ik aan? Ik weet niet of dat lang genoeg is voor innesteling, dat kan vanaf 6 dagen na eisprong dacht ik. Zou je gyn even vragen! Is dit geen innestelingsbloeding anders??
Bij mij is dit keer de 1e ronde totaal niet aangeslagen. Nu verhoogd naar 100mg. Even wachten op de menstruatie.
@yvonneh: jammer dat t niet is aangeslagen meid! 100 mg heeft t bij mij ook goed gedaan, hopelijk werkt t bij jou ook. @marielle: wat fijn dat t aanslaat! succes bij je echo donderdag! @hier: ik had gister ongesteld moeten worden, maar nog geen enkel teken dat t zo ver is... Wel wat krampjes en gevoelige borsten, maar dat kan twee dingen betekenen. Helaas nog geen gelegenheid gehad om samen te testen, hopelijk is ml vanavond wel thuis en kunnen we testen...
Memmie wat spannend! Al getest?? Yvonne jammer, hopelijk doet de 100 zijn werk! Hier ongesteld worden 1 dag na nod
Ik weet niet of ik morgen met clomid moet beginnen. Ik "menstrueer" nu al 2 dagen, maar niet zoals normaal. Sorry voor de details. Maar m'n ongi is weinig net zoveel als de breedte en lengte van een pen. En niet veel zoals normaal. Het is wel helderrood. Moet ik dan morgen ala dag 3 tellen? Weet niet wat ik moet doen
@Iez. Misschien morgen vroeg ff gyn bellen? Ik zou het ook niet weten.. ik was vorige ronde ook heel raar ongesteld (wel van provera) en toen heb ik op dag 3 een echo gehad. En daaruit moest ik een zwangerschapstest doen. Die was wel negatief en mocht ik dus starten met clomid.. En als je niet vertrouwd gwn zwtest doen.. dat je dat uitsluit..