Nee niet gestopt.. laatste keer 100mg had niet veel gedaan, ( geen menstruatie) ging daarna al snel op vakantie en moest nu a.s. woensdag terug naar de gyn om vervolgens daarna ingepland te worden voor een kijkoperatie. Ik had het nu dus echt niet verwacht!! Waarschijnlijk heb ik uit mezelf een eisprong gehad icm op vakantie gaan en er niet mee bezig te zijn Net toch maar een digitale gedaan en zwanger 1-2 weken) Ik ga jullie dus verlaten maar hoop echt dat jullie snel zullen volgen!! Zal voor jullie duimen! Echt.. weet hoe rot je je kan voelen in dit traject.. Succes meiden!!! Liefs
Ik ben deze maand voor het eerst met Clomid begonnen. eerst zouden we het 3 x in eigen cuclys proberen maar ineens was mijn ei weg. Waardoor we toch voor clomid hebben gekozen. Zit nu in de 2e wachtweek na dus mijn eerste iui...
@Cillatje84: dus je bent meteen met iui begonnen en dus niet alleen met clomid? @niesuhhh: hopelijk gaat je eitje nu doorgroeien
Clomid ism iui inderdaad, dat is de manier die ze hier iig hanteren gaf de gyn in de fertiliteitskliniek aan... En ik durf het nog steeds niet te geloven maar hij was raak....
hallo allemaal, vandaag weer een echo gehad. had 2 eitjes. 1 van 19.4mm en 1 van 16 mm hij vertelde me dat er een kans is een een 2ling. maar dat die ene ging springen waarschijnlijk vandaag of morgen,. maar met 16 springt die ene toch niet? ben wel blij dat 150 aanslaat op dag 16
Wat goed nieuws niesuhh!!! zou mooi zijn als het raak is. Ik heb altijd begrepen dat als de ene springt dat de ander niet meer in staat is om te springen.
@niesuhh super!! Nu hopen idd dat hij springt maar dikke kans! Hier nog aan het wachten, kleine week voor nod. Wel moe, viel net in slaap op de bank en voel flink wat gerommel en steekjes in mijn buik. Maar durf niets te hopen, hoorde dat flink aantal mensen ook ziek zijn dus wachten af
spannend voor jou ook! heb je ook bloedgeprikt of moet je nu gewoon afwachten tot je menstruatie, ik moet volgende week di bloedprikken.. ja echt spannend!! hopen dat deze ronde voor ons alle raak is !