Wie is in 2014 gestart met Clomid of gaat nog starten?

Discussion in 'MMM clubs' started by MZ25, Feb 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    De crème doet z'n werk goed. De jeuk, de afscheiding, tis weg. Nu alleen nog wat wondjes, die ik heb opgelopen door het vele wassen en krabben snachts. Gelukkig werkt t spul goed. Nu nog een paar dagen door smeren, zodat ik zeker ben dat t weg is.

Spannend hoor... De NODs komen dichterbij... Vorige cyclus was mij. Lf slechts 9 dagen... Zit nu op 8dpo. Hopelijk blijft m'n ongi nog effe uit... Een maand of negen ;) ik duim voor jullie allemaal!

Fijne zondag nog dames

2. Lindas87

Lindas87 Actief lid

Apr 16, 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Fijn kleineroe dat t nu beter gaat!

Pff frustrerend bel85 geen ongi en geen positieve test :( is je LF misschien langer dan 14 dagen? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Hier niet veel nieuws. Gisteren laatste dag clomid gehad en woensdag naar het ziekenhuis dus ben benieuwd. Wel wat bijwerkingen gehad maar niet extreem.

3. Bel85

Bel85 Actief lid

Sep 30, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik verwacht dat mijn luteale fase misschien wel 18 dagen is. Maar stiekem nog klein beetje hoop.

En ben je nu met 50 mg begonnen Lindas87? Hopelijk heb je een mooi ei! Duim duim.

Fijne dag!

4. Lindas87

Lindas87 Actief lid

Apr 16, 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Mijn duimen blijven draaien voor je! :D
    Ja was idd 50 mg. Vind t echt spannend worden nu! Ben zo benieuwd of het aanslaat en ik eindelijk nu kortere cyclussen ennnn een ei krijg. We zullen t zien!

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    4,611
    2,404
    113
    @linda: fijn dat bijwerkingen meevielen. Hoop dat ze al een mooi eitje zien deze week!
    @bel: een LF van 18 dagen is wel heel lang en komt niet zo vaak voor.... wanneer was je eisprong precies? En had je dat obv ovulatietesten bepaald?
    @kleineRoe: gelukkig is het over... hopelij blijft je ongi uit!
    @hier: afgelopen di-vr geklust... nu is het broeden maar!;)

6. Bel85

Bel85 Actief lid

Sep 30, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Julia80, ik ga duimen voor je!
    Doordat ik fm had op cd 12 en een ei van 21 mm moeten klussen en bloed moeten prikken om te kijken of ik eisprong heb gehad. Deze had ik en ik vermoed op cd 14/15.
    Zit nu op cd 33 net gebeld met zhuis en moet woensdag voor echo en bloedprikken.
    Dus wachten het maar af. Anders op naar volgende ronde!

Kleineroe hoe is het nu?

7. julia80

julia80 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    4,611
    2,404
    113
    @bel: ok nou in theorie zou je ei pas heel laat kunnen zijn gesprongen maar niet later dan cd17 lijkt me en dan zou je alsnog 16 dpo zijn, vreemd... nou hopelijk zien ze iets goeds woensdag !:D

8. julia80

julia80 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    4,611
    2,404
    113
    @mz25: hoe was je fm zaterdag? Was er een groter eitje te zien?Loop jij in een ziekenhuis of privekliniek? Bij ons doen ze namelijk nooit iets op zaterdag... lijkt me wel handig hoef je ook niet steeds iets met werk te regelen.

9. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Hier gaat alles nu goed. Nog paar dagen smeren om zeker te zijn dat t weg is.

Bij mij in het zkh doen ze ook nix op zaterdag.

@bel hopelijk krijg je toch goed nieuws deze week. Mijn duimen draaien ook. Voor iedereen eigenlijk, haha

10. MZ25

MZ25 Bekend lid

Oct 4, 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Anitjuhh21: gefeliciteerd zeg:D:D. Wat een goed nieuws!! Hoe voel je je verder? Ik ben benieuwd naar je eerste echo:).
    @Bel85: balen zeg negatieve test. Maar het kan idd nog:p. Hopelijk woensdag positief nieuws.
    @KleineRoe: fijn dat je klachten weg zijn, lijkt mij ook erg vervelend:(. Hopelijk voor jou ook goed nieuws over een paar dagen. Ik ga duimen:).
    @Lindas87: Spannend je eerste follikelmeting. Bij mij waren ze nog erg klein de eerste en tweede meting:x. Wat waren jouw bijwerkingen? Ik heb vooral dat ik veel meer zweet dan normaal:$. Ik hoopte ook op kortere cyclussen maar morgen dag 16 en nog geen eisprong gehad:(.
    @Julia80: ook voor jou spannend zeg op het wachtbankje;):p.

Hier was er zaterdag op cyclusdag 13 nog steeds haast niks te zien. Grootste ei was 10 mm:x. Morgen weer nieuwe follikelmeting, dan zit ik op dag 16. De gynaecoloog zei dat er dan wel groei te zien moet zijn, anders is de kans groot dat 50 mg voor mij een te lage dosering is. Ben benieuwd.... Ik zit trouwens gewoon in een universitair ziekenhuis. Ze doen bij ons follikelmetingen en IVF e.d. gewoon in het weekend. Wel maar tot 12.00 uur s'ochtends volgens mij. Ze willen niet dat er een te lange tijd tussen de metingen zit want dan kan de groei niet voldoende gemonitord worden. Op zich wel erg fijn want vl kan dan ook mee.

Hebben jullie je ei opgespoord met een ovulatietest of zei de gynaecoloog gewoon van ik verwacht een eisprong binnen enkele dagen dus klussen maar;):p??

11. julia80

julia80 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    4,611
    2,404
    113
    @kleineRoe, fijn dat het beter gaat!
    @Mz25: nou dat is balen zeg... hopelijk zien ze vandaag toch nog iets zien! Laat je ons iets weten?
    Van onze gyn mogen we of omde dag klussen, of een ovulatietest doen en dan op de positieve dag en de dag erna klussen. Inmiddels weet ik bij welke diameter mijn ei springt. Als ik dan een fm heb gehad kan ik obv de grootte al schatten wanneer hij ongeveer springt. Ik probeer dan op O-2, O-1 en O te klussen altijd ;) en doe trouwens ook elke dag ovulatietest. alles voor het brusje he :D

12. Bel85

Bel85 Actief lid

Sep 30, 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen joh @mz25 bij mij deed 50 mg ook weinig. Vandaar de 100 mg. Ben vanmorgen ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde. Heb toch een lange luteale fase waarschijnlijk. Morgen naar zhuis en bespreek ik het gellijk. Succes Julia80.geniet van het klussen ;)

13. Lindas87

Lindas87 Actief lid

Apr 16, 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    MZ25 bijwerkingen die ik had waren op en af stemmingswisselingen. Gaat nu weer goed :)
    Hoe was je meting vandaag?

Bel85 jammer dat je toch ongi bent :( goed dat je t morgen bespreekt, lijkt me wel een wat te lange luteale fase. Maar misschien kan t geen kwaad?

14. Lindas87

Lindas87 Actief lid

Apr 16, 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    FM gehad net en de clomid doet nog niet zijn werk :(
    Ook is er uit de bloedwaardes gekomen dat ik een trage schildklier heb. Schijnt ook voor cyclusstoornissen te zorgen.
    Ze kijken nu tot dag 20 of er iets gebeurd en zo niet gaan ze weer de menstruatie opwekken

15. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

Jan 25, 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Hoi Dames,

Mag ik hier aansluiten?
    8-3-2014 gestart met 50 mg clomid vanwege PCOS en mijn progesteron was wat aan de lage kant voor deze cyclus aan.
    Mijn cyclussen waren erg onregelmatig en dus geen pijl op te trekken.
    Dag 10 echo gehad niks te zien.
    Dag 19 echo gehad zat een groot rijp eitje.
    Dag 26 bloedprikken.
    Nu zit ik op dag 21 en doe intussen dus ovulatie testen en tot nu toe nog steeds geen LH piek gehad en dus geen positieve ovulatie test. Snap er niks van en mocht hij springen 1 deze dagen heb ik dus weer een cyclus die alsnog steeds langer is dan 35 dagen.

Weet niet echt wat ik hier mee moet eigenlijk.
    Vragen voor ophoging volgende ronde of moet ik gewoon nog even een aantal dagen wachten en vrijdag nog geen positieve ovulatie test dan toch weer contact opnemen met de gynaecoloog?
    Pff wordt er soms een beetje moedeloos van.

Ook bij ML is geconstateerd dat het zaad niet goed was deze wordt eind april opnieuw onderzocht. Bloedtest bij ML was wel oke.

Al met al een drama :(

16. Inayae

Inayae Actief lid

Nov 29, 2013
    101
    0
    0
    Hard aan het werk voor een baby
    Ik werd maanden niet ongesteld.
    Daarna kreeg ik duphaston 10 daagse kuur en werd daarna ongesteld.
    Op 7 maart moest ik beginnen met clomid 5 dagen lang.
    Op 14 maart zei de gynaecoloog dat ik 5 eitjes had die gegroeid waren en op 17 maart hoorde ik dat ik een eisprong heb gehad.
    Ik ben benieuwd! Heb elke dag een test gedaan hahaha negatief, ik weet dat ik te vroeg ben met testen.
    Als ik ongesteld wordt dan op naar ronde 2 clomid.

Mijn lieve wondertje wanneer kom je??

17. julia80

julia80 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    4,611
    2,404
    113
    he Linda wat balen nou toch? Heb je komend weekend weer een fm? nou hopelijk is er dan toch nog iets en anders snel door naar een hogere dosis!
    anoniem26: welkom!
    Andere dames: waar zijn jullie allemaal gebleven???
    @bel: balen van de ongi... hopelijk volgende ronde raak!
    Hier aan het wachten op mijn nod... nog 1 week!

18. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    @julia, ik ben d'r nog steeds. Heb alleen nog nix te melden...

Zit een dag voor m'n NOD... Zaterdag testen.... En daarna aan de clomid beginnen.... Hopelijk niet nodig... Haha m'n temp is nog steeds 36.7 heb enorme last van m'n (.)(.)... Dus heb nu zo een belvia bh besteld voor snachts. Want als ik m'n gewone bh uit doe voor ik ga slapen doen ze zón pijn! Hopelijk helpt die bh er een beetje voor....

Verder hoop ik natuurlijk op allemaal posi testjes voor ons. Mijn duimen draaien overuren.

19. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

Dec 20, 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Ik heb trouwens net een mooie (vandaag gratis!) app gedownload in de applestore... In the womb. Mooie 3D weergaven van alle stadia van zwanger worden en zijn.... Zeer mooi voor op de ipad!

20. MZ25

MZ25 Bekend lid

Oct 4, 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Dinsdag weer een follikelmeting gehad. Helaas maar 11, 5 mm:x. Schiet dus voor geen meter op. Morgen weer terugkomen. Dan wordt waarschijnlijk ook duidelijk of de Clomid zijn werk doet of niet omdat ik dan op cyclusdag 20 zit. Wel balen want ik geloof echt niet dat ik morgen ineens een ei van 20mm heb terwijl er de afgelopen week nog geen 3mm groei heeft plaatsgevonden. Of zou dat wel kunnen? Ik had trouwens opeens gister wat donkerbruine afscheiding. Net of ik ongesteld ging worden. En na het klussen gisteravond zater er behoorlijk wat bloed bij. Heel raar. Vandaag niets meer aan de hand. Is dat herkenbaar voor jullie? Misschien een bijwerking van de Clomid ofzo? Ik wordt nu al moe van al die ziekenhuisbezoeken. En dan werkt de Clomid nog niet eens goed waardoor ik 'maar' 2-3x p.week hoef.
    Ik hoorde vandaag van een vriendin dat een koolhydraat arm dieet ook schijnt te helpen bij vrouwen met PCOS. Hebben jullie hier ervaringen mee/van gehoord? Ik ben verder slank en eet al gezond. Wel gewoon brood en aardappels maar ik snoep nauwelijks en drink veel water. Alles voor een klein womdertje he:p

@Julia80: ik heb nog geen klusadvies meegekregen en doe ook geen ovulatietestjes. Heeft toch nog niet echt zin. Nu ben ik er ook veel minder mee bezig dan dat ik die testjes wel doe. Wel fijn dat je weet wanneer je ei springt. Bij hoeveel mm is dat? Spannend zeg nog een week wachten:D
    @Bel85: balen zeg ongi maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Idd op naar de
    volgende ronde. Had je wel een eisprong gehad?
    @Lindas87: die stemmingswisselingen zijn bij mij ook aanwezig. Het valt mij nog mee. Had ook wat hoofdpijn en naar mijn idee wat meer honger en wat warmer dan normaal. Vooral s'nachts:). Balen joh dat er niets te zien is. Ik heb dat dus ook tot cyclusdag 16 gehad. Morgen maar weer afwachten. Bij mij gaan ze ook door tot dag 20. Dat is bij mij komende zondag. Niet fijn dat je ook nog een trage schildklier hebt. Bij mij waren de hormoonwaardes gelukkig goed.
    @Anoniem26: welkom! Wordt jij niet de hele cyclus gecontroleerd door gynaecoloog?
    Anders zou ik idd gewoon contact opnemen. Bij mij moet er ronde dag 20 een eisprong zijn, anders wordt de dosering Clomid opgehoogd volgende cyclus. Balen zeg dat het zaad van vl niet goed is. Wellicht dat je dan een andere behandeling moet ondergaan dan alleen Clomid. Hopen op positief nieuws in april.
    @Inayae: dat klinkt allemaal erg positief zeg:). Welke dosering Clomid heb je gebruikt. Het is in ieder geval een stuk positiever dan bij mij. Hopelijk goed nieuws begin april;)
    @KleineRoe: spannend zeg:p. Je klachten klinken goed:D. Hopelijk zaterdag een mooie test en geen Clomid voor jou:). Is de app ook voor android beschikbaar?

Share This Page