Wie is in 2014 gestart met Clomid of gaat nog starten?

Discussion in 'MMM clubs' started by MZ25, Feb 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marielle1993

Marielle1993 Bekend lid

Sep 7, 2014
    681
    95
    28
    Female
    Hoi Dames,

Vanavond een licht positieve test gehad met action test. Durf het nog niet te geloven omdat ik 3-4 dagen voor NOD heb getest. Ik ga morgen uit het werk nog een keer testen met een goede test. Jullie horen het, moest het even kwijt! Zit echt in spanning nu!

Liefs Marielle

2. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Marielle1993 geweldig, hopelijk wordt het vandaag bevestigd. Ik ben super happy want mijn ei is gisteren gesprongen!!! Dus lekker normaal cyclus. Nu op het wachtbankje 😊

3. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

ja klopt dit is me 3de ronde
    en bij de 2de ronde was ik zwanger maar was een miskraam geworden

4. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

super zeg!!
    uit ervaring weet ik een streep is een streep ook al is hij licht :)
    dus ik durf je alvast te feliciteren.
    ik zou nog even zo CB digitale doen daar staat zwanger dat is voor je gevoel echt een bevestiging ook al is dit ook wel al duidelijk maar onwerkelijk geniet ervan!!

5. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

even een vraag!!
    net gebeld heb een eisprong gehad en de waarde was 187.
    ik had 2 grote eitjes. is dat niet erg hoog die waarde?

6. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mariëlle!

Niesuh dat is inderdaad hoog, ik weet niet of dat komt door de 2 eitjes? Als het raak is schijn je ook een erg hoge progesteron te hebben

Fijn iez!! Ik morgen weer fm en hoop dat eicel gegroeid is...

7. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Dank je voor je reactie. Ik moet over ongeveer 6 dagen mijn regels krijgen. Vind het wel moeilijk zolang wachten ik denk dat ik zaterdag al een testje doe ben wel al een paar dagen misselijk maar had gelezen dat dat ook van een hoge progesteron kan zijn.

Succes morgen ik zal voor je duimen. Laat je het weten?
    Ik had trouwens op donderdag 1 eitje van 11 mm en 4 dagen erna ineens 2 eitjes van 19.2 en 16.4 mm dus het kan heel snel gaan

8. Marielle1993

Marielle1993 Bekend lid

Sep 7, 2014
    681
    95
    28
    Female
    Hoi dames,

Hierbij een posi kruidvat van vanavond. Clearblue digital zonder indicator was negatief nog. Zit nu 2 dgn voor nod.

Liefs Marielle

Attached Files:

9. niesuhh

niesuhh Niet meer actief

Heel duidelijk! Nogmaals gefeliciteerd

10. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan niet missen Mariëlle! Top!

Niesuhh ik laat het weten! Ik hoop dat ik ook zo'n groeispurt heb met m'n eitje. Laat het weten!
    Spannend voor jou, ik duim dat het gewoon raak is!!

11. Marielle1993

Marielle1993 Bekend lid

Sep 7, 2014
    681
    95
    28
    Female
    Bedankt allemaal !

Ik wens jullie allemaal veel sterkte en succes toe, blijf moed houden, jullie tijd komt !

Groetjes

12. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Heel duidelijk Mariëlle! Niesuhh dat is hoog wow ben benieuwd naar je test zaterdag.

Ik heb vandaag weer lichte bloeding, maar meer roze en veel minder dan vorige keer. Ik snap er niets van al die afscheiding. En ik had ook nogsteeds lichte pijn. Ben benieuwd wanneer dat allemaal over is. Ei zou gesprongen zijn want m temp was hoog vandaag.

13. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

Oct 1, 2014
    1,164
    442
    83
    Hoi lieve mensen.

Ben nieuw op t forum en zoek mensen waarmee ik ervaringen kan delen.

In t kort mijn verhaal:
    Vorig jaar oktober gestopt met de pil. Na een half jaar nog geen menstruatie gehad. Toen via de huisarts doorverwezen naar t ziekenhuis. Daar bleek dat er niet of nauwelijks eitjes groeien en ik dus geen spontane eisprong kreeg. In mei gestart met primolut gevolgd door clomid 50. Dit deed niets. Vervolgens clomid 100 waarmee ik een heel mooi eitje kreeg die ook gesprongen is. Doormiddel van bloedprikken ook bevestigd. Helaas niet zwanger geraakt. Tot mijn grote teleurstelling gebeurde er bij de tweede ronde 100 niets meer. Inmiddels 150 geslikt en dinsdag echo gehad (dag 10) waar helaas niets op te zien was. Vrijdag weer terug. Hoop dat er dan een eitje van redelijke omvang te zien is. Ben benieuwd wat het vervolg is als de 150 ook niet aanslaat.

Is er nog plek in dit forum? 😊

14. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Barbara! Jammer uiteraard dat je je hier moet melden. Ik hoop voor je dat er wat gaat groeien!!

@hier: Het eitje was nu 15 mm. Dus 4 mm gegroeid in 3 dagen, niet zoveel dus. Bms was goed dus kreeg Samenlevingstest! Er waren nu wel zaadjes te zien! Joepie! Vorige x was er niets te zien nl. Dinsdag weer heen om te kijken of ie groter is of inmiddels gesprongen. Advies meegekregen om tegen het weekend in elk geval om de dag te klussen.

15. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Welkom Barbara1. Hopelijk slaat 150 mg aan.

Shia: fijn dat er zaadjes te zien zijn. Hopelijk groet je eitje verder.

@hier: ik heb een temp daling gehad, dus misschien is mn ei niet gesprongen op de dag die ik dacht, maar pas vandaag. Had weer hele hele lichte roze afscheiding gisteravond/vanochtend. Vandaag heb ik voor het eerst geen pijntjes meer in mn onderbuik. Dus misschien is idd mn ei toch later. De temp moet het maar uitwijzen, vandaag voor de zekerheid nog klussen.

16. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Even een vraag: hoe zit het met jullie klusfrequentie na eisprong? Bij ons vrijwel nihil omdat ik bang ben de innesteling te verstoren. Of heeft dit geen gevolgen voor je innesteling?

17. papillons

papillons Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,022
    159
    63
    Na de eisprong wordt hier eigenlijk ook niet meer geklust. Vaak dag na de eisprong nog wel voor you never know, maar daarna eigenlijk niet meer.

Vandaag weer echo gehad. Rechts een follikel van 12mm (2 mm gegroeid in 3 dagen) en links een follikel van bijna 17mm! (Bijna 6mm gegroeid) Baarmoederslijmvlies was 1mm gegroeid (6mm). Gelukkig is de rest niet door gegroeid en gaat er nu maar 1 aan kop! Dat er 2 springen is natuurlijk niet uitgesloten.

Klusadvies mee voor dit weekend.
    Vrijen jullie iedere dag als jullie klusadvies krijgen?

En hoe dik moet het baarmoederslijmvlies zijn bij een eisprong?

18. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Oh gelukkig, het ligt niet aan mij dus :). Er zijn meerdere die dat dus ook doen.

Klusadvies is voor mij om de dag, schijnt beter voor kwaliteit te zijn en in ieder geval de dag van de lh-piek en dag na lh-piek.

19. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg vandaag ook klus advies voor om de dag. Maar twijfel of we niet elke dag moeten doen. Straks mis je net???
    Hier na de eisprong ook weinig geklus even. Dan zijn we wel ff zat van dat verplichte gedoe haha ;)

20. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

Oct 1, 2014
    1,164
    442
    83
    Ja om de dag schijnt beter te zijn voor de kwaliteit. Persoonlijk ben ik ook bang om te missen. Maar goed als daarmee een kans verspeeld kan worden zullen ze dat advies vast niet geven, hoop ik dan maar.

Share This Page