Wie is in 2014 gestart met Clomid of gaat nog starten?

Discussion in 'MMM clubs' started by MZ25, Feb 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Ja dat wachten is echt het minst leuke van de cyclus.

2. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    Hee dames.
    Lang niet meer hier geweest. Heb het zo druk gehad.
    Strakjes ff alles lezen dat ik weer op de hoogte ben.
    Bij mij is vandaag cd12 maar weer niks te zien :( ik denk dat de clomid echt niks doet bij me. Dit is de hoogste dosering.

Ik zit nou in andere ziekenhuis dan in het begin maar ben niet blij met dit ziekenhuis.. loopt altijd uit. Als ik bel hang ik van een half uur tot een uur aan de telefoon. Nou heb ik pas over een week weer echo..
    Vind dat niet prettig wat als bijvoorbeeld maandag iets te zien is? En die voor vrijdag springt.. pff ik weet t niet meer. Baal egt enorm :(

3. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Dat is wel balen beebi. Ik zoa als ik jou was in de tussentijd ovutesten doen om te monitoren of je ei toch springt in de tussentijd. Desnoods als je positieve test hebt kun je ook bellen dat je echo wilt. En ook temp bijhouden. Maar niet leuk dat het zo loopt

4. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    @iez ja dat kan ik wel doen ja met ovulatietest deze week.. temperaturen werkt niet bij mij heb altijd heel wisselende temperaturen. En bel denk ik maandag terug naar me oude ziekenhuis. Misschien dat ik toch weer terug kan.. pff

5. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    @beebi: wat balen dat clomid niks lijkt te doen!! En dat ziekenhuis werkt ook niet echt mee, en dat is juist wel belangrijk dat je daar een goed gevoel bij hebt

6. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    Ja precies. Dat het niet werkt kunnen hun ook niks aan doen. Maar voel me niet prettig bij dit ziekenhuis. Dus vandaag voelde ik me ook heel erg k*t. In me oude ziekenhuis had ik dat niet zo. Baalde vaak wel maar dat ging weer makkelijk weg omdat hun ook echt gewoon meeleven. Maar dit ziekenhuis hier gewoon niet.
    Ik heb nou wel last van steken rondom me eierstokken.. heel wazig. Doet best wel pijn...

7. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Ik zou je echt toch adviseren om nog 1 keer tempen te proberen. Niet alle cyclussen reageren hetzelfde dus misschien gaat het nu juist goed en met name in combinatie met ovutest is heel handig. Maar je moet het natuurlijk zelf weten, ik bedoel het goed, maar ala je denkt er niets aan te hebben vooral niet doen.

8. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    @iez. Ja kan het wel proberen maar weet niet of ik het dan zo kan vertrouwen.
    Maar kan wel proberen natuurlijk kan geen kwaad. Haha dankje voor je tip.

9. papillons

papillons Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,022
    159
    63
    Blegh, FF zet mijn ovulatie op woensdag terwijl deze volgens mij echt dinsdag is geweest! (Als de pijnscheut was wat ik dacht dan was het zelfs 21.56 uur:D)

Wat denken jullie? Dinsdag of toch woensdag? (Ik heb woensdag om 10.15 uur een echo gehad met een troebele follikel wat duidt op dat het eitje gesprongen is)

10. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Een eisprong is een proces dat uren duurt, en als je pijnscheut tegen 22 uur was kan het zijn dat je ei pas na 24:00 uur sprong midden in de nacht. Je ei spring nadat je pijn gestopt is. Dus ik denk dat FF gelijk kan hebben, maar jij kan ook gelijk hebben. Want het kan zijn dat je temp gewoon langzaam stijgt.

11. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 1 dag iez! Al iets te merken?

Wachten duurt langggg

12. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Ja nog 1 dag en het enige wat ik doe is telkens kijken of ik al roze speur. Mijn LF varieert tussen 8-14, en ik heb mn NOD op 13 gezet, maar misschien is dat helemaal niet handig en moet ik pas dinsdag testen. Oh wat hoop ik dat mn temp hoog blijft en dat ik gewoon zwanger ben. Maar ik heb verder 0,0 symptomen.

13. papillons

papillons Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,022
    159
    63
    Ik duim hard voor jou, iez! Het eerste wat ik doe als ik zwangerschapspagina opstart 's ochtends is naar jouw temperatuurkaart kijken!

Over temperatuurkaart gesproken; ik heb mijn discarded eruit gehaald en nu zet FF mijn temp inderdaad op de dinsdag!

Verder ben ik erg sip dit weekend. Bang dat het weer niet gelukt is! En dan 2 zwangerschapsaankondigingen waarvan 1 totaal niet verwacht (van een die flink lichamelijk gehandicapt is en in een elektrische rolstoel zit!). Soms zou ik willen dat ik na mijn ovulatie 2 weken lang slaap of een tijdmachine heb ofzo. De wachtweken lijken voor mijn gevoel 2x zo lang te duren als wachten op de ovulatie! Terwijl ik daar meestal minimaal 3 weken op moest wachten haha.

14. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Ik snap die rollercoaster van hoop, naar angst, naar teleurgesteld zijn en jezelf herpakken en weer een volgende ronde beginnen en dan elke maand weer pffff. En ben bang dat dat mij ook nu weer voor de zoveelste keer te wachten staat. Heb negatief getest. Op 13dpo zou je een positieve test in handen moeten kunnen hebben of op zn minst een licht streepje. Ik had witter dan wit. Heb ook vaker gehad dat mn temp pas daalt na 3 dagen ongi, dus even afwachten wat er gaat gebeuren.

Of mn ei is pas 3 oktober gesproken en dan zit ik nu op 10 dpo.

15. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dat is dus nog langer wachten iez!
    Hou vol, geen bloed geeft moed, las ik hier eens op het forum;)

Herken de wisselende stemmingen, papillons... Vrees dat we dat iedere maand zullen hebben tot het een x raak is

16. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Hi dames, mijn temp is gezakt en ik heb de eerste roze gespot. Nu wachten of het vandaag of morgen doorbreekt zodat ik aan een nieuwe clomid-ronde kan beginnen.

Als het komende 2 rondes clomid niet lukt ben ik heel benieuwd wat ze dan gaan doen, injecties of ivf-achtige behandeling.

17. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(

Ik vermoed injecties. Als ik zo rond lees op het forum gaan ze daar dan naar over. Heb je nog contact met de gyn of pas over 2 rondes?

18. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Ik heb een topic geopend met die vraag, dus hopelijk komen daar een paar reacties op. Kan ik me alvast oriënteren.

Ik heb nog geen contact gehad met gyn, ze hadden me wel aanwijzingen gegeven, maar ik weet niet meer wanneer ik precies contact moest opnemen.

Wat hebben ze tegen jou gezegd?

19. papillons

papillons Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,022
    159
    63
    :( iez. Zo te zien is het doorgebroken. Het leek nog zo hoopvol!

20. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Idd balen, nog 2 rondes clomid te gaan, maar eerlijk gezegd heb ik het idee dat het niet met clomid gaat lukken.

Share This Page