@iez: ik zou gewoon de gyn bellen en vertellen dat je het niet vertrouwt. Kun je niet vragen deze ronde om echo's? Dan weet je meer waar je aan tie bent en kun je vast vragen naar hoe verder! Ik heb komende ronde ook nog echo's. Mijn gyn zei dat ik dat zelf mocht weten, omdat het wat zekerheid geeft. @hier: zou volgens de app vandaag innesteling moeten hebben. Ik merk echt he le maal niks anders aan m'n lichaam
Ik ga ook naar ronde 7 waarschijnlijk Net spotting ontdekt :x Zo frustrerend dat mijn LF niet normaal kan zijn! Ik ben nog nooooooit tot mijn NOD gekomen
Jammer! Wat is je dpo? Heb je ook geprikt op progesteron? Mijn gyn zegt dat je LF niet te kort mag zijn
Ik zit nu 9 dpo. Het begint altijd met 3-5 dagen spotting tot het echt doorbreekt. Dinsdag geprikt op progesteron (7 dpo) Vorige ronde was de progesteron 22. (8 dpo en op 9 begon ook de bloeding)
Arch en ik ben zo boos op mijn eigen lichaam! Waarom kan het nou nooit eens normaal functioneren?!? En daarbij bang.... Stel je voor dat mijn afscheiding antistoffen tegen zaad bevat? Of dat mijn eileiders dicht zitten? (Niet geheel ondenkelijk met endometriose) Of als mijn man slecht zaad heeft? En bovenal, dat het helemaal nooit lukt?
De angst dat het helemaal nooit gaat lukken heb ik ook, maar ja we kunnen niet meer doen dan ons best en hopen dat een wonder geschied. Hebben ze het zaad van je man niet onderzocht dan? Je bent bijna door je clomid rondes heen zie ik.
Dit was eerste ronde clomid we zijn nog maar in ronde 6 van het totaalplaatje. Ik zat al bij de gynaecoloog ivm endometriose, vandaar dat we al heel snel met medicatie zijn begonnen. Mijn eisprong is al vanaf het begin laat, en steeds een korte LF. Vandaar al in ronde 6 clomid.
Hee dames ben ik weer. Pff zit niet mee. Dinsdag uitgegleden en op mijn hoofd gevallen. Hersenschudding aan over gehouden en n whiplash. Deze week dus echt slecht gevoeld en helemaal nergens mee bezig gehouden. Geen ovu testen geen temp. Vandaag weer echo.. Dus ben benieuwd of er iets te zien valt.. Zo niet ga ik over op spuiten.. Als het goed is..
@iez ja hoop het ook. Maar verwacht het eigenlijk niet.. Mja we zullen zien. Moet ng tot 4 uur wachten.
Jazeker! Welgeteld 1 dag... Zet geen zoden aan de dijk. Er begon al heel mooi iets te groeien bij echo op dag 10, maar het groeide alsnog best traag! Mijn lichaam is zo stom! Mijn temp is hóóg, mijn tepels doen erg zeer, ik heb het de hele dag koud of bloedheet, ik voel me anders, dus allemaal positief. Maar mijn baarmoeder laat haar bekleding weer eens los. En dit is zeker geen innestelingsbloeding, voorgaande rondes begon het ook met spotting.
Hallo ik wil graag met jullie mee kletsen, Ik ben 24 en ml is 27 we hebben eerst 5 jaar zo geprobeerd en hebben al heel wat vroege miskramen gehad , onderzoeken gehad alles is goed we zijn nu begonnen met clomid , en zit vandaag op dag 3 met clomid tablet, volgende week vrijdag heb ik een fm en dan ben ik benieuwd . Voor alle dames wat ook bezig zijn succes voor iedereen hopelijk hebben we snel een positieve test in de handen
Jeetje beebi wat vervekend! Daar moet je goed voor rusten hoor, je wilt geen blijvend schade oplopen! Benieuwd hoe de uitslag vandaag is! Welkom mywish! Jammer dat je je hier aan moet melden. Heb je ook last van bijwerkingen vsn clomid?
Hoi shia, Jammer is het zeker maar wil er lekker over kletsen manlief heeft daar minder interesse in. Ik blijf er ook over praten kan me het heel goed voor stellen dat je dan ook zoiets hebt van nu even niet Wonder boven wonder heb ik er geen last van , nog niet hopelijk blijft dat zo.. Ik heb 4 jaar geleden al een keer clomid gekregen maar toen was ik er ook ziek van nu niet gelukkig. Jij zit nu in de 2 de ronde zie ik spannend hopelijk dat iedereen snel zwanger is!
Voor mij heeft de clomid voor 0,0 iets gedaan.. Pff al die ellende voor niks geweest. Nu pas 3november een afspraak bij een andere arts die me gaat beoordelen en gaat kijken hoe nu verder. Misschien operatie.. Of tog hormoonspuiten. Pffff waarom mort het zolang duren. Dit ziekenhuis is zo vreselijk. Dat ander ziekenhuis liep het tenminste hier niet pfff. Pff wat een emoties heb ik nu. Verdrietig maa ook gwn boos op alles.
Ach neeee beebi dat is verschikkelijk nieuws en ook nog zo lang wachten bah, niet leuk. Snappen ze niet hoe belangrijk tijd voor ons is...knuffel
@mywish: klopt hier 2e ronde. Wat fijn dat je geen last van bijwerkingen hebt! Hopelijk komt er een eisprong op gang. En indd kun je op het forum veel kwijt! @beebi: ik snap het meis...dat is ook echt even goed *****. Kun je er met je partner over praten? Heb je wat afleiding komend weekend? Denk je er ook over na om weer terug te gaan naar dat andere ziekenhuis? Dikke knuffel voor jou