Hoi allemaal, De meeste kletsen hier an een tijdje mee zie ik. Ik klets al wel mee in clubs en andere topics over (jong) zwanger worden maar ben opzoek naar meiden die ervaring hebben met clomid. Bij mij is pcos geconstateerd en mijn man is ook verminderd vruchtbaar maar omdat we daar best snel na het stoppen met de pil achter zijn gekomen willen ze nu eerst de tijd nemen bij mij een eisprong op te wekken met clomid en ons dan nog zelf een kans te geven om zwanger te raken en niet meteen over te gaan op inseminatie. Helaas sloeg de eerste ronde provera met clomid 50 niet aan. Slik nu primolut omdat ik last had van veel bijwerkingen en mag straks aan de clomid 100 Mg. Ik heb alleen zon naar voorgevoel dat clomid geen ei gaat opleveren. Herkent iemand mijn gevoel?
@beebi: fijn dat die operatie binnenkort komt. Wat gaan ze dan precies doen? Is dit hetzelfde als een HSG? Wel lang wachten dan daarna pff pittig! @LARB: welkom! Misschien had je geen goede eisprong en daardoor zo'n korte LF? Sinds ik clomid gebruik is mijn lf keurig 14 dagen. Ik neem aan dat je ook bloed moet prikken na de eisprong, dan kunnen ze meten of het progesteron goed is. @mywish: hoe was het bij jou vandaag? Hier vandaag fm gehad en mijn ei was 24 mm! Ook vet groot! Nog niet eerder gehad...donderdag weer om te kijken of ie weg is @mofantje:welkom! Ik had eerst ook het idee dat de clomid niet ging werken omdat ik niets voelde. Maar door de echo's kun je het goed volgen, krijg je die ook? Die kunnen je hopelijk geruststellen
Hoi shia, Mijn eitje is gesprongen maar geen cervixslijm te bekennen mag nog 1 ronde proberen ! Ik heb 15 dagen gevloeid kan het daar ook mee te malem hebben? Ik ga ook proseed proberen als de ronde hierna nog geen slijm is moeten wij iui gaan doen
Ik dacht ook dat clomid niet werkte toch een mooie ei gehad van 23,5 maandag bloed rokken en dan de 27 e terug hopelijk een goede eisprong! Xx
Ik heb de eerste ronde 4 fm's gehad maar er was 0.0 eigroei te zien. Vandaar dat ik nu een hogere dosis clomid heb gekregen. Nu nog aan primolut, al dagen zeurderige buikpijn nog ff geduld tot kuur op is dan mag t doorzetten kan ik echt aan ronde 2 beginnen
@Shia Ze maken dan een gaatje onder me navel en 2 ter hoogte van eierstokken.. en dan eigenlijk zoals een Kijk operatie in de buik.. gaan ze via de buik naar me eierstokken en branden daar 7 tot 10 eitjes weg. Aan de buitenkant zeg maar.. en dan moet als goed is weer een eigen cyclus op gang komen na 3 maanden.. als dat niet is begin ik van voor af aan met clomid 50 mg. Enz enz. Dus hopen dat die Leo gwn goed zijn werk doet haha. Na een LEO reageren de eierstokken wel sneller op clomid in de meeste gevallen dan.. dus dat is wel positief.dus nog even wachten
@mywish: maar 2 rondes clomid en dan al iui? Waarom zo snel? Hier gebruiken wij ook pre seed! Wel fijn spul maar heeft nog niet gewerkt als in dat ik zwanger ben... @beebi: spannend, wel een echte operatie dus. Heb je het ook verteld op je werk enzo? Of vertel je een andere reden? Je bent na die operatie neem ik aan wel een paar dagen uit de running? @mofantje: ik hoop dat de hogere dosis aanslaat!
Hoi shia, Mijn cervixslijm was niks van te bekennen . Maar ik ben meer dan 2 weken ong geweest hopelijk heeft het daar mee te maken. Beebi: voor jou komt dus ook een spannende tijd ben je niet zenuwachtig /bang? Liefs
Ja ik vertel gewoon dat ik een kijk operatie krijg.. in Prince is het dat ook alleen met een extra ingreep haha. En ja een echte operatie is geheel onder narcose. Maar mag de zelfde dag alweer na huis gelukkig.
Ben wel een beetje zenuwachtig maar ik heb voor het eerst eigenlijk weer een beetje hoop. Na al die tegenslagen van die clomid. Heb ik goede hoop op die operatie. Is wel lang wachten derna maar goed. Want ook als het niks doet en daarna weer clomid moet gaan gebruiken en als dat ook niet werkt ben ik weer ongeveer 7 maanden verder.. Als ik daar over denk dan vind ik het wel jammer dat het nog zolang kan duren.. maar we zullen zien. Positief blijven is het beste toch.
Pik denk dat alle vrouwen zenuwen zouden hebben voor die ingreep beebi. Snap ook dat je soms baalt dat je zo lang moet gaan wachten terwijl je er nu alles aan wilt doen om zo snel mogelijk zwanger te raken. Lastige gevoelens. Fijn dat je er hoop van krijgt, vooral zo houden ookal is dat lastig. Er zijn genoeg stellen die er succes mee hebben
Hoi beebi ik hoop voor jou dat je duidelijkheid hebt . En inderdaad de wens is groot dus hebt er ook alles voor over succes
Ja. Ben alleen bang of er misschien verklevingen kunnen komen? Heb eigenlijk niet gevraagd.. eens kijken of er ng een forum is waar ze al een LEO hebben gehad.. Miss dat ik er dan meer over krijg te weten..
Ja ik heb al vanaf rond mn ovulatie tot nu toe de hele tijd last van spotting. Echt irritant! Maar heel weinig hoor, maar de hele tijd met die inlegkruisjes tussen je benen bah...wordt er moe van.
@beebie Onder vruchtbaarheidsbehandelingen vindt je een forum LEO behandeling. Ik heb afgelopen maandag de operatie gehad en trof toevallig iemand op dat forum, die dezelfde dag geopereerd werd. Bovendien zitten er meer mensen op dat forum die dezelfde operatie hebben gehad. Wellicht fijn om daar mee te lezen of te kletsen. Succes.
@barbara oke ga daar eens kijken dan. Heb net de brief binnen dat ik woensdag al dat gesprek heb die check zeg maar voor de operatie dus zal wel niet lang meer duren.
Spannend beebi! Hier vandaag gehoord dat ik de komende maanden met clomid mag proberen tot april, als ik dan nog niet zwanger ben, weer terugkomen.