Wie is in 2014 gestart met Clomid of gaat nog starten?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MZ25, 28 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    anoniem26 welkom :)

Julia morgenvroeg heb ik weer FM en maandag ook weer. Heb er een hard hoofd in op t moment. Zal waarsch wel medicijnen krijgen voor m'n schildklier en dan hoop ik dat alles snel weer gaat werken.

kleineroe cool! Ben em meteen gaan installeren op de iPad :D
    Duimen dat je een positieve test hebt zaterdag!

2. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Geen idee of die er ook voor android is.

Vandaag een kutdag gehad op t werk... Een collega vertelde me dood leuk, tja, ik ben zwanger geworden door de pil heen... Denk dat ik maar GEWOON abortus laat doen.... Oh ik schoot uit m'n plaat! Zoiets zeg je toch niet????????? En dat terwijl ze weet dat wij al 15 maanden bezig zijn en in de mmm zitten.... Oh ik word er gewoonw eer kwaad om! Ik snap dat niet iedereen even blij is, maar gezien de situatie had ze het wat voorzichtiger kunne zeggen.... Jezus! Ze is 25 woont samen met d'r vriend.... Abortus is toch niet gewoon?! Of zie ik het nou zo zwart wit?

Hier nog steeds geen bloed.... Best spannend nu... M'n buik borrelt wel....
    Heb vandaag die belvia bh binnen gekregen. Hopelijk helpt t....

Ik hou jullie op de hoogte!

3. Inayae

Inayae Actief lid

29 nov 2013
    101
    0
    0
    Hard aan het werk voor een baby
    Ik heb vandaag getest en helaas negatief.
    Ik heb contact gehad met de gynaecoloog en zei dat ik weer 12 daagse duphaston moet nemen om menstruatie op te wekken.
    Ik heb hier geen zin meer in.
    Ben zo depressief geworden.

4. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lindas87: hoe was je follikelmeting? De mijne zwaar k*t:x.
    @KleineRoe: ik begrijp je helemaal. Ik zou daar ook echt niet tegen kunnen. Wij moeten er zo veel voor doen en bij hen is het schijnbaar makkelijk en dan willen ze abortus:$. Bij mij is het juist dat iedereen in mijn omgeving zwanger is of net bevallen is. Mijn schoonzusjes beide zwanger van de tweede. Twee vriendinnen net bevallen. Collega zwanger. Het is nooit leuk om dat van dichtbij te zien als je zelf ook zo graag wil maar het niet lukt:(. Spannend zeg!! Ben er benieuwd naar morgen;).
    @Inayae: balen zeg negatief. Bij mij ook slecht nieuws dus ik moet ook weer afwachten tot menstruatie. Ik kies er voor om te wachten tot ik vanzelf weer ongesteld wordt. Dat is meestal rond dag 45, dus over een kleine maand. Ik snap echt dat je er geen zin meer in hebt maar hopelijk komt het snel goed met ons en hebben we allemaal een positieve test:).

Hier dus vandaag weer follikelmeting gehad. Grootste ei was 9mm op dag 19:$. Dus de conclusie is dat 50 mg geen effect heeft bij mij. Maandag terug komen bij de gynaecoloog en dan waarschijnlijk verhogen naar 100 mg. Erg balen maarja, alles voor een klein beebje. Ik ga waarschijnlijk geen medicijnen slikken om de menstruatie op te wekken. Als het goed is krijgen we namelijk over een week of drie de sleutel van ons huis dus we hebben het toch erg druk met leuke dingen:):p. Ik wacht gewoon tot de volgende ronde en dan hopelijk meer succes:D.

5. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    kleineroe ik zou ook helemaal uit m'n plaat gaan hoor! Vooral als mensen t weten dat je zo lang bezig bent moeten ze echt nadenken met wat ze zeggen! Niet netjes :x

MZ25 ik kan je een hand geven hier hetzelfde verhaal :( grootste ei was 8 mm en bij groter dan 10 ging ze voorzichtig juichen zei ze. Ik weet niet of eitjes ineens en groeispurt maken? Heb nog tot volgende vrijdag maar ben bang dat t voor mij ook 100 Mg word. Maja als t dan aanslaat en snel raak is ;)

6. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ook ik ben er nog ;) moest even bijkomen van de teleurstelling dat ik toch ongi was geworden. Maar ben er nu overheen en gaan we positief de volgende ronde in!
    Hier bij zhuis geweest en heb afgelopen maand wel een hele goede eisprong gehad dus moet verder met clomid 100 mg. @mz25 dus de moed niet opgeven! Weet hoe vervelend het is als je zo vaak terug moet en het nog niet aanslaat maar hopelijk slaat 100 mg bij jou ook wel aan!! Ik moet deze maand nog onder controle Vh zhuis en dan op eigen houtje verder met clomid. Ook heb ik een lange luteale fase van 18 dagen maar kan geen kwaad! Beter te lang als te kort schijnbaar.
    Kleineroe zal duimen voor je!!! Spannend!
    En Lindas87 ook voor jou de moed niet opgeven!!
    Nou dames succes en nieuwe rondes nieuwe kansen daardoor straks extra blij met positieve test! Ik duim voor jullie allemaal!!
    Xxx

7. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Goedemorgen deze morgen....
    Nou zo goed is deze morgen niet voor mij...
    Ik temp. Vandaag gedropt naar 36,4. M'n normale temp... Dus ik zeg tegen ml, schat ik vrees ervoor... Wel of niet testen? Ja doe maar, misschien hebben we geluk... Dus ik een test er tegen aan.... Nee hoor.... Omowit! :(
    Nou laat de ongi dan maar snel komen ook, dan kunnen we door en beginnen aan de clomid.

De bh werkt trouwens wel oke. Heb nu minder last van m'n (.)(.) dan zonder die bh. OK, ik voel het nog wel en ze zijn nog steeds gevoelig, maar echt pijn? Nee. Kan natuurlijk ook komen omdat ik op de drempel van m'n ongi sta.... We zullen zien... Ik hou jullie op de hoogte

8. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kleineroe geen bloed is nog moed! Misschien test je pas later positief.
    Maar als je inderdaad toch ongesteld gaat worden dan nog liever vandaag. Ik ken het. Vreselijk die onzekerheid! Nou succes.

Fingers crossed!

9. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
  10. Rosavise

Rosavise Actief lid

19 aug 2013
    274
    0
    0
    limburg
    Hi dames,

Ik had een vraagje.. Ik ben deze maand begonnen aan clomid. Nu heb ik de laatste 2 dagen veel pijn onder in mn buik (ik denk mn eierstokken)? Ik heb ook ontzettend gevoelige tepels en mn borsten beginnen in zn geheel een beetje pijnlijk te worden. Betekend dit dat ik een eisprong heb? Of heb gehad?

Ik heb 10 apr de afspraak bij de FA. Kunnen ze dan nog in je bloed zien of je 2 weken van te voren een eisprong hebt gehad?

Groetjes,
    Rosavise

11. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    rosavise die pijn onder in je buik heb ik ook een aantal dagen. Alleen ik heb gisteren een meting gehad en de grootste is pas 8 mm dus gaat niet springen. Ben benieuwd of er meer zijn die dit hebben. Misschien werking van de clomid?

kleineroe balen. Ik hoop voor je dat je ongi dan ook maar meteen komt! Dan kun je weer verder. Hopelijk slaat de clomid snel aan straks :)

12. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Nou dat was het dan. Hèhè eindelijk duidelijkheid...Ongi is er. Overmorgen eerste clomid... Ben benieuwd...

13. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Ongi is flink... Flinke krampen. Moet je zeggen dat dat al lang geleden is, zo heavy.
    Morgen eerste clomid.

Verder nog dames die hebben getest? Ik duim voor jullie

14. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen kleineroe maar nu kun je verder met clomid! Hopelijk slaat deze goed aan. Balen ja dat je zo heftig ongi bent. Ik ken het heel vervelend! Laat je maar goed en extra verwennen door ml. ;)

Succes!

15. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Hoi hoi mag ik hier mee kletsen... Ik ben nu sinds vrijdag klaar met mee kuurtje duphaston en nu wachten op me menstruatie tot hij doorbreekt en dan ga ik ook beginnen met de eerste kuur clomid.

16. Bel85

Bel85 Actief lid

30 sep 2013
    236
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Marcella1985 en succes met je eerste ronde clomid!

17. Inayae

Inayae Actief lid

29 nov 2013
    101
    0
    0
    Hard aan het werk voor een baby
    Ik hoop dat we gauw positief gaan testen!
    Ik begin morgen weer voor de 2e keer met duphaston.

18. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Hoi hoi meiden,
    Ik wil me ook graag hier aansluiten.
    Ik heb 2 kindjes van 5 en 4 met behulp van clomid gekregen.
    Ivm onze wens voor een 3e kindje gaan wij donderdag weer naar de gyn en hopen dat we snel weer kunnen beginnen!!

Heeft jullie gyn het weleens over afvallen gehad of iets?
    Ik dek mezelf een beetje in en ben beetje angstig voor wat ze gaan zeggen donderdag.

Ik ben sinds mijn laatste zwangerschap zon 20 kilo afgevallen..
    Maar toch mijn angst dat ze weer zeggen je moet afvallen om te kijken of je cyclus op gang komt.. Herkennen jullie dit?

Xx

19. April26

April26 Nieuw lid

31 mrt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben April en ben 26 jaar. Gelukkig wist ik vanaf mijn 20e dat ik PCOS heb, hier kwam ik toevallig achter toen ik 6 jaar geleden naar de gynaecoloog werd doorverwezen door de HA. Ik ben blij dat ik dit wist, want ik kon me erop voorbereiden dat het bij mij niet lukt op de natuurlijke manier. Toen zat ik er niet mee, want ik was absoluut nog niet bezig met zwanger worden.

In sept. 2013 kwam ik bij de gynaecoloog voor eventuele cystes, wat gelukkig niet het geval was. Wel ging ik met Provera en Clomid naar huis, want we willen wel graag zwanger worden.

Na 3 kuren ben ik zwanger geworden, maar na 9 weken klopte er helaas geen hartje meer en ben ik op 23 jan. gecuretteerd. Na 6 weken moest ik weer terug komen bij de gynaecoloog en kreeg ik weer Provera tabletten van 10 dagen. 7 dagen nadat ik gestopt was begon mijn menstruatie en op dag 3 moest ik beginnen met Clomid 50 mg. 5 dagen.

Afgelopen vrijdag 28 mrt. kreeg ik de eerste echo weer en er zaten 2 eiblaasjes. Ik was helemaal gelukkig, want het werkt gelukkig nog steeds. Gisteren weer een nieuwe echo laten maken, en ze waren weer gegroeid. Morgen heb ik weer een afspraak, kijken of ze weer gegroeid zijn of dat ik een eisprong gehad heb.

Ik ben enorm benieuwd, hoop echt dat het nu in één keer lukt. Ik temperatuur mezelf niet, maar we doen het gewoon om de dag. Ik probeer er straks niet teveel mee bezig te zijn, en heb met mezelf afgesproken dat als ik voor mijn 35e cyclus dag niet ongesteld ben geworden ik dan pas een zwangerschapstest mag doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vast ontzettend spannend zou vinden, als het blijkt dat ik zwanger zou zijn. Stel dat....

De gynaecoloog geeft me goede hoop dat het weer niet lang zou duren, want binnen 3 keer is dat best snel zei ze.
    Het is jammer dat mijn eerste zwangerschap uitliep op een miskraam, maar gelukkig regelt de natuur het zelf als het gewoon niet goed is. Ik zeg dit nu wel stoer, maar was best verdrietig zeker, omdat ik er geen flauw idee ervan had voordat ik de echo kreeg met 9 weken. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ik hoop voor jullie allemaal dat het geen lange lijdensweg wordt om je wens te kunnen vervullen.

Heel veel succes en kop op! Mensen zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, maar als je eenmaal in de molen zit lukt het haast niet anders.

Groetjes, April

20. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Regio bergen op zoom
    Welkom nieuwe dames! Qua afvallen heeft mijn gyn nix gezegd, zit prima qua gewicht.

Hier vanmorgen m'n eerste clomid genomen. Vind t best spannend... Net ook een afspraak gemaakt voor de slt. 11-4 das dus op cd 14 ben benieuwd... Heb nog nooit m'n ei zó vroeg gehad... Altijd pas rond cd 28... Hopelijk doet de clomid z'n werk...

Ik plak het NOD lijstje er weer bij. Wil iedereen deze weer even aanvullen/wijzigen?

Bel85. 2e ronde clomid 1e kind NOD 20 maart ?!
    HBZ 1e ronde Clomid 1e kind. NOD 23 maart?
    KleineRoe. 1e ronde clomid 1e kind NOD ?
    julia80 3e ronde clomid 2e kind. NOD 1 april?
    MZ25 1e ronde clomid 1e kind NOD 7 april
    Lindas87 1e ronde clomid 1e kind. NOD ?
    Anitjuhh21 1e ronde clomid 1e kind NOD ?

Verder een rustige dag opt werk gehad. Nu al best warm binnen... Ik werk in de vliegtuig branche. Op m'n werk maken we bekabeling voor verschillende vliegtuigen, zoals JSF, Boeing, bombardier. Heel leuk werk, maar is in hallen met een plat dak. Dus heel snel warm... Wat doen jullie qua werk?

Deel Deze Pagina