Wie is in 2014 gestart met Clomid of gaat nog starten?

Discussion in 'MMM clubs' started by MZ25, Feb 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Fijn als je niet meer naar het zkh moet. Scheelt veel tijd. Hopelijk lukt het voor april.

2. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,
    Hoe gast het?
    Hier wel goed shia fijn dat je zelf mag proberen .
    Ik heb mijn ei gehad alleen heel even last van gehad tijden het vrijen daarna niet meer, maar ik bleek geen slijm tr hebben (vruchtbare )
    1 dag erna wel veel rekbaar slijm toen toch maar geklust.
    Ik zie het wel als het volgende ronde weer niet is moet ik iui doen. Dat zou dan van de clomid komen , maar is spuiten geen optie dan?
    Ik was vanmorgen echt misselijk en heb veel last van steekjes en zere borsten maar ik ga nergens van uit.

Liefs

3. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje iez! Scheelt indd veel tijd!

Mywish was bedoel je met slijm? Cervix of bms?

Waar zitten jullie in de cyclus? Hier op wachtbankje. NOD op 17/18 nov

4. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Cervix sorry was niet zo duidelijk

5. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Mijn NOD varieert van 13-15. Dus heb ik 15 gekozen. Vandaag 6dpo.

6. papillons

papillons Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,022
    159
    63
    Ik zit nu 2-3 dpo. Volgens FF (als mijn temp morgen weer hoog is komt er een rode lijn) zou ik nu 2dpo zijn. Volgens mijn eigen berekening 3dpo. Mijn temp gaat wel eens vaker een dag later omhoog (3x met eisprong volgen op echo).
    Dinsdag had ik nog vruchtbaar slijm, woensdag niet. Dinsdag ovulatiepijn, woensdag niet etc etc.

7. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Dag dames,

Als ik deze pagina open en ik zie alle onderschriften op pagina 1, dan valt het me op dat de dames die ooit met dit onderwerp begonnen zijn in maart 2014, dat vele van hen zwanger zijn. Dat is bemoedigend, maar soms denk ik waarom is dat niet mn lot geweest tot nu toe. pfffff het duurt zo lang en ik heb soms het idee dat het niet meer van gaat komen.

Ik bereid me eigenlijk voor om de behandelingen hierna (na deze ronde, nog 1 ronde clomid te gaan). Ik wil er snel klaar mee zijn met die clomid zodat ik weer verder kan. Het zou fijn zijn om te weten waar het mis gaat bevruchting of innesteling. Dan kun je gericht iets mee, maar dat zullen we snel weten.

Wel aftellen is begonnen, mijn temp zal snel laten zien hoe het zit. Misschien is de tempdaling van vandaag al de 1e signaal dat het niet gelukt is, maar wie weet, misschien gaat het morgen omhoog. Zijn er velen onder ons die deze week hun NOD hebben en gaan testen?

8. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve iez, ik snap je gevoel helemaal. Ik vind het zelf op sommige momenten ook erg confronterend en oneerlijk! Ik kan me voorstellen dat het voor jou nu aftellen is, en dat je snel door wilt gaan als het met clomid niet gaat lukken. Ik duim héél hard voor je dat het gewoon raak is en dat de rest je bespaard blijft. Het moet ons gewoon lukken!! Hou me op de hoogte. Mijn nod is 17/18 november...

9. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Dank je wel :), ik hoop idd dat het ons lukt. Wacht je altijd tot NOD om te testen of test je soms eerder?

10. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Lieve iez, het is soms moeilijk maar hopelijk is het deze ronde raak voor jullie!
    Ik heb volgende zondag mijn nod.
    Maar verwacht er niet veel van.

Liefs

11. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht mijn nod af. Jij dan? Voel deze ronde weer niks, again...

12. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test jij wel eerder of wacht je ook je nod af?

13. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Dank je wel Mywish2014, ik hoop het ook voor je.

Mijn voornemen is om gewoon mn NOD af te wachten en tot nu toe doe ik er verstandig aan om te wachten want ik wordt telkens op NOD ongi. Dus het wachten heeft mij veel geld bespaard.

Ik voel trouwens ook niets.

14. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hallo meiden,

Ja iez ik wacht ook af, ik test nooit eerder.
    Heb maandag en afspraak bij de gyn , maar denk niet dat het raak is..

Shia , ik voel ook niks , ik moet uiterlijk zondag ongesteld zijn , maar verwacht ook dat dat gaat komen,
    Heb wel een opgezette buik en echt al vanaf de eisprong krampjes steekjes in mijn baarmoeder , maar ook dat wil niks zeggen.
    Meidn ik ga duimen laten we wel wat weten?

Liefs

15. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    Hee dames.
    Volgend week vrijdag (21 november) krijg ik mijn operatie al!! Pff wordt nou wel spannend.
    Is snel gegaan.
    Druk gehad in ziekenhuis want werd van top tot teen onderzocht. Zelfs een hartfilmpje waar ik eerst van schrok maar was gwn om te checken. Gelukkig alles goed en gezond verder.
    Pff vind zoo spannend. Kan er gwn nu al niet van slapen haha.
    Hoop dat die Leo zijn werk doet.

16. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Dames ik ben gewoon zwanger!!!! Sooo happy, hopelijk volgen er meer 😊

17. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    Ohh wauw. Gefeliciteerd iez! Geniet er van

18. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Iez ik zei het toch gefeliciteerd! Dikke knuffel zou leuk zijb als je ons op de hoogte houd:)

19. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Iez jij was toch diegene wat zei ik voel niks haha nou zie je dat het ook niks zegt ik heb echt las van rommelende darmen en eet vanalles altijd zo een honger ! Hihi ik wens je een mooie zwangerschap toe dat je je kleinte over 9 mnd mag vasthouden !

20. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Bedankt beebi en Mywish. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Ik voelde en voel nogsteeds niets, maar bewijs is er. Hopelijk gaan jullie ook gauw op roze.

Share This Page