Hoi Monique, Klinkt mij wat te mooi om waar te zijn , maar zeg nooit nooit. We zijn tenslotte al 6 jaar aan het wachten , dus het is ook niet heel raar dat we het zo graag willen hihi.. Ik heb wel echt veel kwalen , maar dit kan ook met een menstruatie te maken hebben, en weet je wat heel raar is, dat ik onder een warme douche stijve tepels blijf behouden dat is niet normaal voor mij doen sorry voor de details maar we shall see , en ik hoop ook voor jullie. En ik was ook misselijk vanaf vrijdag begon het al , maar dacht ach het zit tussen je oren mooi niet bleef de hele dag aanhouden nu gaat het wel , maar als ik honger heb tril ik ook heel raar maarja .. Liefs
Spannend mywish! Hier morgen of overmorgen nod. Voel af en tie al wat krampjes dus gewoon ongi denk ik! Leaf: bij mij ook eerste rondes met echo controle of er een eitje groeide en evt niet teveel! Ook bloedprikken om te kijken of eisprong goed was. Wat voor afspraken hebben ze verder met je gemaakt?
Voor mij duurt het wachten nog even.. Ben er ook nog helemaal niet mee bezig hoor. Laat er eerst maar een fatsoenlijk ei zijn eventueel met menstruatie.. Die heb ik nl al een jaar of drie niet meer gehad! Spannend hoor al die kwaaltjes.. Maar je lichaam kan je aardig voor de gek houden he?! Ik denk altijd maar.. gewoon verstand op nul, en dan zien we wel. Maar dat is zo lastig als je het graag wilt. En al helemaal als je al 6 jaar bezig bent zeg.
Hoi Shia en Monique, Dat is ook spannend he Shia. Nou ik ben al heel nuchter en heb al eens eerder clomid gekregen toen was het ook raak in ronde 1 . Maar dit voelt anders, ik wil het ook graag maar ik denk ik zie het wel. Ik ben niet meteen zo van oh het is raak. Maar misselijk ben ik nooit geweest.. We shall see..
Ik heb in principe een cyclus van rond de 40 dagen. Ze zei dat ze me clomid geeft omdat het over de 35 dagen is en dus te lang is. En ze zei dat ik dus wel een eisprong heb wanneer ik menstrueer. Mijn vruchtbaarheid is verminderd omdat ik langere cyclussen heb. Zo begrijp ik het nu. Omdat ik nu op dag 21 zit lijkt het mij stug dat ik nu ongesteld ben. Zwangerschapstest lijkt me ook onnodig . Super spannend! Laat het ons weten wat de uitslag is morgen !
Ik wacht nog 2 dagen met testen als ik het volhou ik hou jullie wel op de hoogte nu snap ik het leaf het is om je cyclus te verkorten en dat is alleen maar positief!. Liefs
Leaf, kan het niet met een ei te maken hebben dan? Ander ben je gewoon zwanger hihi we hopen met je mee,
Ik hoop stiekem dat het inderdaad misschien een ovulatiebloeding is! Maar ik durf nergens meer op te hopen. Ik ben nog niet zolang bezig als jullie maar tot nu toe alleen maar "tegenslagen" gehad. Een te trage schildklier en pcos. Blijkbaar een lastige combo om zwanger te worden! Ik lees dat je 6 jaar al bezig bent. Heb je het zolang geprobeerd zonder medicijnen? Of zit je al zolang in de medische molen?
Hoi leaf, Nee we hebben zo geprobeerd .. Meid al ben je 1 maand bezig de wens is er en of jij nu eerder zwanger bent dan mij ik gun het iedereen . Niemand hoeft zich schuldig te voelen ik hoop ban harte dat je snel in verwachting bent nou kon niet slapen moet om 08:20 bij mijn gyn zijn . Liefs
Had een hele goede eisprong en ben 4 dagen te laat moet volgende week terug komen en dan moet ik hebben getest ! Spannend
Ooooooh wat spannend!!!! Ik duim voor je!! Hier is de bloeding gestopt na 3 dagen. Misschien toch een ovulatiebloeding geweest?
Hallo, Ik ben inmiddels gestart met clomid 100mg, 50 sloeg bij mij helemaal niet aan. Ik zie best wel op tegen eerste fm komende maandag, wat als er weer niks te zien is. Ik heb pcos en mijn man is ook verminderd vruchtbaar, ik klets wel mee in een besloten clubje met meiden met zwangerschapstest maar ik ben de enige met pcos en er zijn er al best aardig wat zwanger of al bevallen vandaar dat ik een groepje met lotgenoten zoek
Mofantje dat is echt *** voor jullie ik ga duimen voor jullie hoop zo dat het aanslaat voor jullie , het wachten is het vervelende en als je geen ei hebt is weer een kans vergooid ik snap de frustratie wel . Liefs