Als ik naar je temp kijk zou mijn conclusie zijn dat je ei nog niet gesprongen is. Na een eisprong blijft je temp nl altijd hoog totdat je ongi wordt. En nu is je temp weer laag, 36,4-36,3. Dus gewoon door blijven tempen en hopen dat er alsnog een dip komt en dan een stijging die aanhoudt.
https://imageshack.com/i/idSm8mJlp Hier op staat screenshot van die ff app.. Maar mijn temp is hoger dan het begin met tempen en ik had gelezen dat de temp met 0.2 omhoog gaat.. (of meer) En voor die buikpijn was t steeds 36.0 of 36.1 36.2
Als je het zo ziet, lijkt het wel gesprongen idd. Er lijk zelfs een innestelingsdip erin te zitten zo. Spannend
Ja daarom. Haha maar goed blijft afwachten of het ook daadwerkelijk een eisprong is geweest.. ik blijf gwn om de dag seks hebben voor de zekerheid haha. Ik heb wel afentoe gevoelige tepels.. steekjes erin heb ik ook nooit gehad? (Ben bang dat ik dingen voel wat er miss eigenlijk niet zijn dat ik het wil voelen ofzo..)
Ja dat was ik ook al van plan haha. Nou hopen dat de temp het goed heeft en het raak is haha. Mijn vriend zei al voor we met clomid beginnen dat zijn gevoel zei december ben je zwanger. Terwijl hij altijd heel nuchter is en meer zoiets heeft van het komt wel. Dus ben benieuwd.
Mijn temp blijft op 36.4. Had vanochtend een testje gedaan maar die was omo wit natuurlijk! Haha maar had nog eentje thuis liggen en die keek me steeds aan. Extra geen nieuwe gekocht nu test ik pas over 4 dagen en als dan negatief is nog een keer voor de kerst als ik dan nog niet ongie ben.. En als die negatief is dan nog maar wachten.. Hoe was je echo iez? Had je vandaag tog?
Ik heb gisteren een spuit moeten zetten. Eitje was nog niet ggesprongen en werd te groot. Dus hij springt nu binnen 36 uur. Gisterenavond natuurlijk meteen gekust.
Pff ik weet t niet hoor. Ben nu al een aantal dagen beetje misselijk met vlagen zodat ik s avonds n brok in me keel kreeg van dat gevoel. En vanacht was ik constant misselijk en vandaag ook pff ik rook. En van een sigaret wordt ik nog misselijker. Maar ben zo bang dat ik me het verbeeld fzo. Pff nog maar wachten..
@iez. Fijn dat het hartje klopt! Nogmaals gefeliciteerd. En lekker genieten. @monifique als goed is mag ik morgen testen tijd gaat langzaam als je iets graag wilt. Pff haha ik had wel al eentje gedaan woensdag maar die was natuurlijk negatief. Aant de ene kant voel ik me wel anders maar ik hou gwn in me hoofd dat ik niet zwanger ben. En dan maar hopen op een ongesteldheid. Dan weet ik dat de Leo heeft gewerkt. Misselijkheid was vandaag nergens te bekennen. Alleen nu begint het weer met vlagen. Ik heb ook een apart gevoel onder in mijn buik op t schaambeen.. geen buikpijn maar soort druk fzo kan het niet echt beschrijven.. Nja we zullen zien morgen. Of overmorgen want heb ng geen test in huis gehaald.. haha
Nee ik test morgen vroeg. Vandaag is een verdrietige dag. Mijn oma is vandaag 3 jaar dood. 3 jaar geleden heb ik haar thuis gevonden dus heb heel dag in bed gelegen. Maar morgenvroeg doe ik een testje.. ben benieuwd haha
Ben ik ook benieuwd naar! Ik voel me op het moment echt precies hetzelfde als bij mijn zwangerschap van Kai. Mega zeer borsten. Komt Door die spuit...