Wie is in 2014 gestart met Clomid of gaat nog starten?

Discussion in 'MMM clubs' started by MZ25, Feb 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    Voor jou dus ook spannend monifique.

Trouwens.. Volgens die FF app zou morgen weer cd 1 zijn.. wordt dat dan mijn nod? ( rond die tijd moet ik dan tog menstruatie kunnen verwachten) als mijn ei ook indd echt gesprongen is..

2. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was dan inderdaad een droevige dag voor jou beebi!
    En indd is dat he nod! Ik hoop dat je eitje gesprongen is! Spannend om te testen!!
    Monifique, wanneer kan jij testen??

3. monifique

monifique Bekend lid

Sep 14, 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ai.. kan me voorstellen dat testen dan het laatste is waar je aan denkt Beebi.

Tja..spannend. Maar ik houd mezelf wel echt goed voor dat dit signaal door de hormoonspuit komt!
    Ik test ergens over twee weken denk ik voor het eerst. Gyn zei 1 jan. maar mijn ei is do 11/vr. 12 gesprongen.. Dus volgens mij moet dat wel iets eerder kunnen...toch?

4. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    Ik heb vandaag negatief getest.. dus doe volgende week ergens nog eentje. Als ik niet ongie ben. Misschien te vroeg? Ik denk nu eigenlijk dat t tog niet raak is anders had die tog al iets moeten aangeven fzo

5. monifique

monifique Bekend lid

Sep 14, 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wanneer was je ei dan ongeveer beebi?

6. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    Volgens die FF app was die 29 november.. maar ik zelf dacht 2 december.. Toen had ik van die steken dat ik gwn niet kon lopen. En werd steeds klein beetje minder.. en als 2 december was Zit ik pas op 16 december op 14 dpo.

7. monifique

monifique Bekend lid

Sep 14, 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm.. tja.. dan zou het iets aan de vroege kant kunnen zijn.

Idd gewoon volgende week nog een keer testen als je nog niet ongesteld bent..

Spannennnd!

8. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    #1328 beebi, Dec 14, 2014
    Last edited: Dec 14, 2014
    Ja wachten. Pff wordt gek er van haha. Mijn temp was wel flink gezakt 11 december. Maar nou is die weer terug op 36.4.

My Ovulation Chart

9. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou indd te vroeg kunnen zijn! Bij de ronde dat het bij mij raak was, testte ik negatief op 9dpo en positief 14dpo

10. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    Ja als ik de app moet geloven dan heb ik dus negatief getest op 11 dpo en 15 dpo.

Als ik dan tog 2 december eisprong heb gehad was het 8 dpo en 11 dpo... dusja ik denk dat ik net voor kerst ga testen.

11. moedershart

moedershart Actief lid

Nov 2, 2014
    123
    0
    0
    bediende
    dilsen
    hoi mag ik me hier ook aan toevoegen? ik ben in november 2014 begonnen aan mijn clomid mijn 1ste rond voor ons 2de kindje

eerste kindje is er ook gekomen door hulp van clomid 1ste x raak toen dus is het heel spannend!!

12. monifique

monifique Bekend lid

Sep 14, 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Superrrr spannend beebi!

Welkom moedershart, gezellig!
    Extra spannend met je voorgeschiedenis. Wanneer is je nod ongeveer?

Ik denk dat ik deze week ga testen om te kijken of de hormonen uit mijn lijf zijn. En dan met kerst ongeveer voor het eggie! Al zit ik dan pas op 14dpo..

13. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    Welkom moedershart

@monifique ja zkr spannend. Kunnen we samen testen rond kerst. Haha

Ik was aan denken misschien dat 11 dec. Wel innesteling was. Omdat ik ook zo erg misselijk was die dag en drna afentoe met vlagen. En omdat me temp daar zo zakte..

14. monifique

monifique Bekend lid

Sep 14, 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat zou maar goed kunnen beebi. Ik doe zelf niet aan temperaturen dus zit niet heel goed in die materie eerlijk gezegd

15. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    Ja dit is ook de eerste x sinds de operatie. Maar mijn temp blijft zo opzichte wel stabiel.. Afentoe eens iets minder maar meestal 36.4.

Dus is voor mij ook nieuw. Haha maar omdat ik 3 maanden zonder ziekenhuis zit en op me eigen cyclus moet wachten dacht ik dan ga ik tempen om toch beetjr inzicht te krijgen.

16. monifique

monifique Bekend lid

Sep 14, 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Groot gelijk. Heel slim! Ik denk soms.. lijkt me handig! Maar het volgende moment vond ik het weer zo'n gedoe! Vandaar..

Merk wel dat ik het nu extra spannend vind. Was er vorige rondes minder mee bezig. Wist al dat het niets gong worden. Heb er nu zoveel aan gedaan dat ik reuze benieuwd ben wat het heeft opgeleverd. Ik denk er veel meer aan nu.

17. beebi

beebi Actief lid

Jul 1, 2014
    231
    0
    0
    Had ik in het begin ook van wat een gedoe. En nou is het automatisch haha.

Ja ik ben er nu ook erg mee bezig. Weet niet of het Door het tempen komt of echt van die operatie of dat ik het 3 maanden zonder ziekenhuis moet doen. Mja des te leuker is als die test gewoon lekker positief is.

18. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
  19. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

Oct 17, 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    View attachment 434842
    Ik zou geen eisprong hebben gehad ben wel pas of dag 14 gaan kijken maar voelde me wat misselijk na eten en heb nu bloed laten prikken krijg morgen de uitslag heb met de action testen nog nooit een streep gehad .

20. Bodien

Bodien Fanatiek lid

Mar 15, 2013
    1,614
    165
    63
    Ik zie wel wat hoor :eek:

Share This Page