Die vermoeidheid heb ik ook. Morgen me 3de pil. Ik krijg de echo volgende week donderdag op cd12 verder gebruik ik helemaal niks geen ovutesten temp niks doen ik nu. Heb het bijna een jaar wel gedaan. @1littleWish balen en raar dat je helemaal geen echo's krijgt. Ik dacht dat dat standaard was maar is dus overal anders.
Ja, ieder ziekenhuis doet het anders. Als je meer dan 50mg krijgt dan krijg je wel echo's. Er was ook een lijstje ofniet? Mag ik me daaraan toevoegen?
littlewish ik krijg om de 2-3 dagen een echo. Vanaf de 10e-11e dag tot aan de eisprong. Hier is dat standaard. Krijg t als t goed is volgende cyclus ook nog omdat de clomid niet werkt, maar hoop dat als t aanslaat ik zelfstandig verder mag. kleineroe nog geen last van stemmingswisselingen? Moe ben ik niet echt geweest, maar denk ook dat de bijwerkingen voor iedereen anders zijn
Hoi allemaal, Ik wil ook wel graag met jullie meekletsen. Ik moet nog ongesteld worden en ga daarna ook voor het eerst met clomid beginnen. Vind het allemaal superspannend! Voelt beetje alsof het dan nu eindelijk wel eens raak zou kunnen zijn. Wel apart dat het in elk ziekenhuis zo kan verschillen. Bij mij heeft de gyn afgesproken dat ik op dag 14 de echo krijg. Is dat niet laat? Dag 10-12 lijkt me veel logischer.
Linda: Dat is wel beter ja! Hier ongesteld geworden zoals ik al dacht gister! We gaan nu echt beginnen Heb er weer kriebeltjes van in mijn buik haha. Haartje: Oh je zou idd zeggen, als je dan toch echo's krijgt dat je iets eerder begint dan op cd 14 pas.
hoi dames hier gisteravond ongesteld geworden... voelde het al aankomen, maar baal er toch van :x Weet dat ik nog niet mag klagen eigenlijk, maar omdat onze dochter na 1 ronde clomid is gekomen en ik nu 'al' 3 keer clomid heb gehad zonder een zwangerschap zit ik toch enorm te balen... @linda: fijn dat je nu echt kan beginnen!
Julia balen meid snap ik dat het niet leuk is ook al heb je nog niet veel rondes gehad nu. Blijft toch spannend iedere keer aan het einde en als je dan ongi bent is t toch weer een teleurstelling
Wij mogen weer beginnen!! Wij kregen nooit een echo om te kijken naar de eitjes.. Ook niet met 150mg.. Moest alleen bloedprikken of ik wel een ei sprong had gehad.. Meer niet
Samenlevingstest. Om te kijken of de zwemmers van ml goed kunnen overleven in mijn slijm rond eisprong
Treulove: Oh ook starten! Spannend hè KleineRoe:Ja natuurlijk! Was al van alles aan het verzinnen haha. Ik heb nooit een samenlevingstest gehad, was niet nodig.
Hallo dames, Vandaag weer naar de gynaecoloog geweest om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Zo te zien was er 1 ei gesprongen en de andere zat er nog ( ik ben 1,53 m. dus een tweeling zou denk ik ook niet echt in mijn lichaam passen), de baarmoederslijmvlies is mooi dik, dus nu maar afwachten. Volgende week donderdag bloedprikken en 16 april uitslag van het bloed onderzoek. Ook al is dat dan de 28e dag van mijn cyclus en zou ik normaal gesproken ongesteld moeten worden, toch wacht ik een week met testen tot 23 april mocht er nog geen menstruatie plaats vinden. Ik wens jullie veel succes, en hoop dat jullie niet teveel last hebben van bijwerkingen etc. Groetjes, April
Vandaag was weer een drama dag voor me op t werk... Stik moe, veel geeuwen.... En dat allemaal dankzij de clomid... We doen het voor het goede doel. Daar hou ik me maar aan vast. Nu gelukkig weekend. Hopelijk kan ik flink uitslapen... Vandaag m'n laatste tablet gepakt. Ben benieuwd... Maandag de ovutesten er weer bij pakken en dan vrijdag naar de gyn. Spannend! @april ik duim voor je meid!
Balen Julia80 dat je ongi bent geworden! Ik ken de teleurstelling! Maar nieuwe rondes nieuwe kansen! Nou ik ben in mijn tweede ronde clomid 100 mg bezig. Vorige maand met clomid 100 mg één mooi ei gehad met hele goede eisprong op cd14. Helaas niet raak em nu dus in ronde twee. Nu op cd 11 fm gehad vandaag en met als resultaat geen goed ei. Wel veel kleine eitjes maar totaal geen goede. Balen dus! Maandag op cd 14 weer terug. Maar ben bang dat het deze maand niet goed aanslaat. Waarschijnlijk naar 150 mg. Dus ook weer heftiger bijwerkingen. Ik ben ook sneller moe door de clomid en veel last van opvliegers! Vooral s nachts echt zeiknat Vh zweet ook. Vorige maand ook veel stemmingswisselingen maar deze maand gelukkig niet. Maarja we blijven volhouden voor het goede doel! Ik ben trouwens psychiatrisch verpleegkundige. En succes alle "nieuwe" dames die met clomid beginnen! Hopelijk snel mooie eitjes en positie ve testen!! Liefs
April: Succes met wachten! Ben benieuwd of je zo lang kan wachten met testen KleineRoe: Hoop dat de klachten snel verdwijnen zeg. Welke ovulatietesten gebruik je? Bel: Oh balen joh! Hoop dat er nog 1 iig goed doorgroeit. Jij ook al zo die bijwerkingen, nou ben ik al helemaal benieuwd of ik er last van krijg. Kan me niet herinneren van de vorige keer of ik bijwerkingen had. Nou morgenvroeg ga ik beginnen met de clomid. Dag 3 van de cyclus.
@kleineroe ik heb morgen de laatste en donderdag naar de fertiliteitsarts voor de echo. @april26 wat spannend!!!! @bel85 wat balen zeg!!! Hopelijk groeit er toch nog 1 goed door.
@Julia80: balen dat je ongi bent geworden. Ik ken het helaas ook. Het komt vast snel goed met ons. @Truelove: spannend ook weer beginnen! Raar dat je niet naar het ziekenhuis moet voor echo's. Ik moet om de 3 dagen en vanaf 16mm elke dag. @April26: spannend! Fijn dat er een ei gesprongen is. Nu afwachten maar. @Kleine Roe: ik ken het die bijwerkingen:x. Ik ben er nu net een beetje van af. Het is dat het voor een goed doel is.... @Bel85: raar zeg dat 100 mg nu ineens minder werkt. Hopelijk toch nog een goed ei volgende week. Ik ben benieuwd of ik veel meer bijwerkingen krijg van 100 mg dan bij 50 mg. Het is idd voor een goed doel. 1LittleWish: spannend morgen starten. Succes!! @Marcella1985: spannend zeg 1e echo volgende week. Hopelijk meer succes dan dat ik had Hier gaat alles zijn gangetje. Ik wacht nog steeds op mijn ongi. Zit inmiddels op dag 26 van mijn cyclus. Kan nog wel even duren denk ik. Gelukkig druk bezig met ons huisje. Over 3 weken heb ik 2 weken vakantie. Zou mooi zijn als de nieuwe ronde met 100 mg clomid daar precies invalt.