Ik bestel ze online via zwanger en kids (dipsticks). Bestel ze altijd met 50 tegelijk. Dan krijg je d'r 3 gratis zwangerschapstesten bij. Ideaal! Jammer dat je 100mg deze maand niet goed aanslaat, hopelijk toch een nog een goed ei voor je. Ik duim mee. Ik hoopte dat ik uit kon slapen dit weekend... Helaas! 7:30 ging m'n biologische wekker... Niet fijn! Hopelijk lukt t morgen wel... Fijn weekend allemaal! X
KleineRoe: Oke das fijn dat je er zwangerschapstesten bij krijgt. Ik besteld bij sensitest de dipsticks en gebruik als deze positief is de clearbleu ovulatie test ernaast, en ga ik uit van de clearblue. Zooo even ontbijten, en mijn 1e clomid'je naar binnen werken. Ben benieuwd.
Grappig. Ook heb ik net weer mijn eerste tablet op. Zitten we op precies zelfde schema. Vind het wel spannend want mijn dosis is iets omhoog gegaan. Wil liever niet meer dan 1 follikel...
Oke, nou dan ben ik benieuwd of ik überhaupt ergens last van ga krijgen. Kan me ook echt niet meer herinneren of ik de vorige keer ergens last van heb gehad.
Ik hoop het niet voor je. Ik schrok toen ik de bijsluiter las die heb ik gauw opgeborgen Verder heb ik gelukkig geen last gehad van de bijwerkingen ben ook erg benieuwd wat het heeft gedaan heb donderdag me eerste echo
Ik heb clomid ronde 1 al achter de rug gehad. Helaas niet zwanger en ook niet ongesteld geworden. Nu bezig om voor de 2e keer menstruatie op te wekken met duphaston en dan weer clomid ronde 2 (50mg).
@inayae: balen! @andere dames: hoe is het met jullie? Hier derde dag clomid vandaag. Mocht iets omhoog van halve naar 3/4 tablet. Maar heb echt veel last van vermoeidheid nu! Misschien is het ook wel de spanning van dit hele traject en het feit dat het 'nog niet' gelukt is.
Balen joh, hopelijk volgende ronde beter!! Duim voor je. Hier toch nog klein lichtpuntje vandaag één ei gezien van 12 mm dus toch wat groei nu woensdag weer terug. Mz hoe is het bij jou? Al ongesteld? En nog lekker druk in jullie huisje? Bij mij begonnen de bijwerkingen ook al vrij snel. Deze ronde veel last van hoofdpijn. Succes allemaal weer!
LW, Bel, Julia dank je wel lieverdjes! Het is idd balen. Ach ja alvast duimen voor de volgende ronde en wie weet. Hoop dat we met zn allen worden gezegend met een prachtige wonder(tjes)!
Bij mij begon de vermoeidheid de dag van de eerste clomid. Heb de eerste set op (vrijdag laatste tablet) en ben nu (sinds eergister)niet mee vermoeid... Best apart...
Ben nog steeds op de vermoeidheid aan t wachten haha. Is misschien raar, maar ik voel me juist wat fitter