Ik heb ff een vraagje.. Morgen heb ik de IUI. Daarvoor moet het zaad opgewerkt worden. weet iemand of dat opwerken van de verzekering/ eigen risico van manlief af gaat, of van mij?
vlinderr bij geertgen,word er niks verekend volgens mij?? ik heb alleen vorig jaar de eigen bijdrage van 165 euro moeten betalen,en daarna niks meer??? dus denk dat dit jaar ook alleen die 165 eigen risico komt..
Gaat dat eigen risico dan van de man af, of gewoon van de vrouw? Anders hebben we twee keer eigen risico, dus hoop dat het van mij af gaat, want ik ben m'n eigen risico van 165,- toch al kwijt.
dinis (mijn vriend) heeft nog nooit een rekening gehad van hun dus denk dat het echt alleen op ons slaat?? weet niet hoe het ergens anders is snap je er is zoveel verschil tussen zkhuizen en klinieken
Vruchtbaarheidsbehandelingen komen eigenlijk altijd op rekening van de vrouw. Al denk ik niet dat je hier een rekening van krijgt, hoor! IUI moet onbeperkt worden vergoed. Hier nog nooit een rekening gezien, behalve voor bepaalde medicijnen.