Hee meiden , Nadat ik vroeger als jong meisje last kreeg van cystest en andere kwalen in me eileiders ging ik aan de pil op 13 jarige leeftijd. Ik ga nu me 7e ronde in zonder de pil , en niet zwanger. Nu is dat niet zo erg want gemiddeld een jaar , maar ik heb wisselende cyclussen en vooral lange cyclussen. Als ik naar andere meiden hier kijk met 70 dagen etc valt het nog mee maar ze zijn altijd langer als 35 dagen en vaak gewoon stukke langer. Nu ben ik toen ik 2 maanden van de pil af was 2 x flauwgevallen en dit had ik ook met die cystes elke keer. Ik dus terug naar de gynaecoloog en bleek dat ik kleine eitjes had daardoor lange cyclussen. Dit kon ze zien op de echo. Veder nog niet gekeken naar ei sprong etc. Nu mocht ik terug komen als ik cyclussen langer als 35 dagen had , 3 maanden achter elkaar. Ook gezien de achtergrond van me moeder zie me andere topic. Die heeft ook veel moeite gehad . Ondertussen zijn er bijna 5 rondes voorbij en duurde het steeds langer voor ik ongie wordt. Me vriend en ik hebben besloten dus terug gegaan naar de gynaecoloog. We hebben eerst even gewacht om te kijken hoe het zich gaat ontwikkelen. En mijn vriend wat nuchterde is. Aangezien ik elke ronde 10 dagen cadeau krijg bij me cyclus lijkt het wel , hebben we besloten terug te gaan. Toen ik er was had ze het over clomid , daar zou ik aan gaan beginnen waarschijnlijk. Nu ben ik best wel zenuwachtig want ik weet niet hoe en wat. Dinsdag om 10.10 moet ik naar de gynaecoloog. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen , en gaan onderzoeken. Spannend allemaal . "geluk" heb ik dat ik geen jaar hoef te wachten aangezien ze al op jonge leeftijd bang waren dat ik niet natuurlijk zwanger kan raken. Nou meiden ik weet niet hoezo ik dit typ denk voor een beetje steun en me zenuwen een beetje weg te drukken.
Hoi hoi! De komende maandag gaan spannend worden voor jullie! Bij de gyn zul je een inwendige echo krijgen, een bloedonderzoek om je hormoonwaardes te bepalen en het zaad van je vriend/man moet ook worden gecontroleerd. Dan is het je menstruatie afwachten en op dag 3 beginnen met Clomid of de mentruatie opwekken door medicijnen. Aangezien je wel een cyclus hebt, ook al is deze te lang, denk ik dat je een hele goede kans hebt om met Clomid zwanger te raken!! Als het goed is (maar dit is bij elk zh anders) krijg je regelmatig een echo om de groei van het eitje bij te houden. Op die manier kun je ook gericht klussen. Heel veel succes de komende tijd en ik hoop dat je snel zwanger bent!!
Dank je wel voor je reactie!! Dinsdag moet ik naar ziekenhuis , niet maandag Hihi. Je heb me een stuk wijzer gemaakt het is toch allemaal een beetje vreemd. En idd ik heb wel een cyclus dus hoop dat het allemaal goed vind , en dit geloof ik ook wel positief blijven hè !! Ik ben allang blij dat ik geholpen kan worden . Ik laat wel wat van me horen als ik weet hoe en wat!! Dankjewel liefs pluisjee
Inderdaad vandaag bloed moeten laten priken en over 3 weken weer. 3 oktober weer terug voor de uitslagen en een inwendig onderzoek. Dan heeft de Gynocloog een beter beeld van me cyclus en kan die me veder helpen. Ben nu 10 dagen na me eerste ongesteldheid dus hij was blij want dan kon die gelijk beginnen.