Heftige ongesteldheid!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lievelief, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hoi,

ben net gestopt met de pil (1 nov om precies te zijn) (Na mn laatste menstruatie..) ik ben al eens eerder gestopt en toen werd ik direkt netjes om de 28 dagen ongesteld.. Dus daar ging ik nu ook vanuit.. Nu is mijn ongesteldheid áltijd netjes optijd geweest ook in perioden dat ik niet aan de pil was.

Nu word ik eergisteren ineens (zonder de normale gigantische pijnen) hartstikke ongesteld! :-s Wat kan dit zijn? Ontpillen? Maar waarom komt het bloeden dan zo snel, ik lees juist altijd dat het dan lang op zich laat wachten.. ?

2. Niet meer actief

Is het heel erg je ongesteldheid?

3. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ja niet normaal eigenlijk :S
    Alleen normaal deed het altijd heel veel pijn.. en nu voel ik bijna niets..
    Het is echt heel veel bloed.. :S

En het was vooral gisteren veel, vanochtend ook nog.. en nu deze middag is het bijna (zo goed als..) niets meer..

4. Niet meer actief

Het kan zijn dat je eerste cyclus gewoon heel kort is...
    Ik zou dit gewoon als je cyclus rekeken en kijken of je dan weer binnen een korte tijd ongesteld word, en als dat zo is moet je maar naar de dokter gaan.

5. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Sorry, was hem net nog even aan het wijzigen en zag dat je al geantwoord had! thanks..
    Ja dus ik kan het beste wel uitgaan van een korte cyclus? Vind het echt gek! :)

x

6. Niet meer actief

Bel anders even de dokters assistent.
    Misschien is het wel een ovuluatie bloeding.
    Wie weet kan zij je verder op weg helpen!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Had je al een onttrekkingsbloeding gehad in de week nadat je gestopt was?

8. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Nee.. geloof het niet?
    Wat is dit precies? :-$

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Normaal in de stopweek van de pil ben je "ongesteld". Dit zou je ook moeten worden als je stopt met de pil. Als je dat nog niet gehad had, is het dus gewoon wat laat nu... en begint nu je eerste echte cyclus. Succes!

10. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Maar dat ben ik ook geworden! Ik was gewoon ongesteld..
    1 nov. gestopt met de pil, toen die week gewoon ongesteld geweest.. en nu gisteren ineens weer..

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hmm, da's raar ja. Waarschijnlijk is dit als het wel echt een zware bloeding is dan wel echt een ongesteldheid. Als het over 2 weken weer zo is zou ik toch even langs de huisarts gaan, want dat is niet goed, maar voorlopig zou ik het maar even op ontpillen houden... je lijf kan soms rare dingen doen ;)!

12. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Pff.. ja ik schrok wel effies!
    Helemaal omdat ik wel vaker gestopt ben met de pil (bijvoorbeeld na mijn vorige relatie) omdat ik zonder het niet aan de pil zijn minder pijn heb bij het ongesteld worden.. En dan was het altijd direkt goed qua ongesteld zijn.. altijd 28 dagen.. Was dus gisteren even schrikken..

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kan ik me voorstellen, is ook wel heel snel na iets meer dan 2 weken. Hopen dat deze cyclus gewoon gaat lopen!

Deel Deze Pagina