Wie nog meer overtijd???

Discussie in 'De bevalling' gestart door Littlejoy, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Inmiddels ben ik 3 dagen overtijd. Vannacht de hele nacht flinke voorweeen gehad (al weken last van pijnlijke harde buiken) maar ja, het zet niet door.
    Ondertussen ben ik het zat.
    Donderdag komt de verloskundige langs en kijkt of ik gestript kan worden.

Wie is er nog meer overtijd?
    En hoe ervaren jullie dat?

2. eitje85

eitje85 Lid

12 aug 2012
    74
    0
    6
    NULL
    zuid holland
    Hier ook over tijd, ben er ook wel klaar mee, Gister harde buiken gehad, maar het zet niet door! Morgen op controle bij vk, kijken wat zij zegt! Sterkte nog even!

3. nicoletje

nicoletje Niet meer actief

Hallo,

Ik ben nu 5 dagen over tijd. Gelukkig geen klachten/ kwaaltjes en gaat het goed met moeder en kind. Dus dat is het belangrijkste.
    Maar toch merk je dat de dagen lastiger worden, je weet dat de kans op moeder worden groter is. Ook al is dit nog onwerkelijk. En dat je nu heel veel rust/ stilte heb en misschien dit binnen 24 uur zo verandert kan zijn. Ik probeer wel elke dag even paar uurtjes de deur uit te gaan of bezoek te ontvangen anders ben je er toch meer mee bezig. En duren de uren wel lang.

Dames het zijn echt de allerlaatste loodjes :D:D
    Voor je het weet heb je je kleintje in je armen. Ik wens jullie allemaal succes als het zover is.

4. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi,
    Ik ben nu ook 4 dagen over tijd. Ik ben het wachten ook heel erg zat! Het is mijn tweede (eerste kwam een paar dagen te vroeg), dus ik ga me steeds drukker maken om die bevalling omdat ik weet hoe het is...
    Morgen heb ik een intake in het ziekenhuis om te kijken of ze bij 41 weken kunnen gaan inleiden. Ik ga ervan uit dat ze dan ook een check doen of alles nog goed is.
    Stiekem hoop ik dat het natuurlijk op gang komt uiteraard, maar er is nog geen enkel teken van een naderende bevalling helaas.
    paar dagen geleden zat ook alles nog helemaal potdicht.

5. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Helemaal herkenbaar.
    Donderdag gaan ze wel kijken bij me maar ben best bang dat ik potdicht zit.
    Ook al heb ik voorweeen.
    Mijn dochter was er al rond deze tijd.
    We moeten gewoon geduld hebben, maar best lastig.

Wat ik wel fijn vindt, is dat het weer beter is. Als het zo heet is, is het ook niet prettig.
    En ik zoek wel afleiding maar ben vaak zo moe door slaap gebrek.

6. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Ik ben benieuwd naar de dames, zijn jullie al bevallen?
    Hier nog steeds niet. Inmiddels 6 dagen overtijd.
    Gisteren gestript maar heeft niets gedaan.
    Vind het nu echt zwaar worden, mede omdat ik weinig kan.
    Verlang echt naar mijn kindje maar ook naar normaal kunnen bewegen.

7. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Hier 7 dagen overtijd en totaal geen tekenen van een bevalling behalve verlies slijmprop 2 dagen geleden. Morgen VK, ben benieuwd. Begin bang te worden dat het inleiden wordt.

8. nicoletje

nicoletje Niet meer actief

Heey damesl,

Hier ondertussen al 10 dagen overtijd. We zullen zien wat de kleine gaat doen de komende dagen. Ik hoorde van de verloskundige dat de kans klein was dat de kleine zich voor dinsdag zal gaan aankondigen. Gelukkig doet die het nog super.

Succes allemaal!

9. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Vervelend he overtijd zijn!
    Bij mijn dochter begon met tien dagen overtijd de bevallig....uiteindelijk een keizersnede geworden.

Nu alweer vier dagen overtijd. Heb wel veel meer geduld dan bij mijn eerste kindje. Maar t spannende en het ongemakkelijke van 'het kan ieder moment gebeuren, maar ook nog tien dagen duren' vind ik zo vervelend.

Doe mijn best om er rekening eme te houden dat ze nog wel een week blijft zitten...dinsdag weer controle.

Omdat de eerste een keizersnede was, wordt nu (zolang de baby het goed heeft) tot 42 weken gewacht met inleiden...

Alleen vrijdagnacht voorweeen gehad.

Hoe is het bij jullie nu? Kunnen jullie nog wel aardig slapen snachts?

10. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    @nicoletje....toen ik met 9 dagen overtijd naar de gyn ging, zei hij juist dat de kans nu groot was dat ze spontaan zou komen!
    Hij had gelijk, die nacht begon het!

Hoop dus voor je dat het alsnog spontaan begint.

Deel Deze Pagina