Wie is je valentijn, en wat geef je hem/haar?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    zoals de titel zegt: Wie is je valentijn, en wat geef je hem/haar?

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Mn vriend is natuurlijk mijn Valentijn!

Wat ik hem geef? heb hem ooit al verrast door naar hem toe te vliegen met Valentijn, zonder dat ie wist dat ik kwam.
    Denk niet dat ik daar nog overheen kan toppen!
    Verder zijn wij niet zo van de kadotjes met Valentijn!

3. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Wij doen niet aan valentijn.
    Maar soms, als mijn man vrij heeft van werk, dan plannen we een quality-time-dag en die is alleen voor ons 2-tjes (straks ons 3-tjes) en daar komt dan niemand tussen! Dan gaan we iets leuks doen of een lekker stuk wandelen. Dát is al heel bijzonder als je elkaar door drukke baan een periode nauwelijks gezien hebt :)
    Maw. Wij maken onze eigen valentijnsdag wanneer het ONS uit komt, niet wanneer de rest van de wereld zegt dat het valentijn is ;)

4. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    mijn man is mijn valentijn.
    normaal doen we niet aan valentijn.
    maar dit jaar zitten we met die dag een weekje in center parcs dus dan gaan we er wel iets leuks van maken ;)

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    maar vriend is me valentijn en me kleine meissie :) en ze krijgen een kussie;) haha doe er nooit zoveel aan:p

6. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Mijn man is mijn valentijd, maar dat weet hij wel.
    Wij doen nooit aan kadootjes, zijn lief voor elkaar elke dag!
    Ik hou ook mega veel van mijn kinderen en dat weten ze ook wel.
    Mijn gezin betekent heel veel voor mij, ze worden elke dag verwend!

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    haha kom er net achter dat ik op valentijnsdag naar de tandarts moet...

aan valentijn doen wij niet, tis dit jaar wel dat we 9 febr met zn 2en lekker uit eten gaan, maar dat is ter ere van ons 9 jaar samen zijn. misschien combineren we dat wel in gedachten... ;)

8. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Mijn mannetje is mijn valentijn natuurlijk. Maar nu moet ik eerlijk zeggen dat hij een stuk romantischer is dan ik! Ik wil dit jaar iets speciaals geven maar ik weet nog niet wat.. Wedden dat hij het al weet hahaha

9. Mijn man is mijn valentijn! Bovendien is dat onze trouwdag (6 jaar alweer). We zijn allebei niet echt romanticussen, maar wellicht dat we uit eten gaan.

10. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    mijn lief is mijn valentijn. Maar hij gaat vrijdag een week weg met een vriend dus ik ben alleen met onze meisje op Valentijnsdag.... :cry:

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Mijn man is mijn valentijn. Maar we doen niet echt iets speciaals op valentijnsdag. Ik vind dat niet een speciaal uitgekozen dag bedoeld is voor kado's lief zijn tegen elkaar etc. Maar juist dat je altijd lief tegen elkaar bent, om elkaar geeft en uit je zelf af en toe met een kado komt. Mijn grootste kado ooit heb ik al gehad, en dat is mijn man ;)

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

mijn man is mijn valentijn, en eigenlijk doen we nooit aan valentijn :( tja ik heb ook liever spontaan een bloemetje ofzo :oops: maar dit jaar pakken we het goed aan, we gaan naar de sauna met een goede vriendin 8) :)

13. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    mijn man is ook mijn valentijn:) we zijn net 3 jaar samen dus hebben nog niet echte vaste gewoontes:) 1e jaar naar de film en uit eten, en kreeg ik een bos balonnen met i love you. (waren net 1 maand samen dus dat beloofde wat) vorig jaar was met keira hebben we thuis van alles lekkers gehaald en een lekkere film(zijn gek op films) dit jaar gaan we op valentijnsdag naar nederland! geen romantisch reisje, maar wel leuk evengoed:)

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Natuurlijk mijn vriend :D

Wij trouwen 26 maart en 6 juli verwachten we ons tweede kindje, meer als die twee dingen kunnen we onze liefde niet bezegelen :D

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Mijn Valentijn is mijn Valentijn :) Mijn man is die dag jarig en heet dus Valentijn. Dus het is meer zijn dag, dan dat ik verwend word 8) Ik geef hem niets :oops: . We zijn samen sinds 14-07-1995 en zijn sinds vorig jaar 5 juli getrouwd :D

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier ook mijn vriend die mijn valentijn is.
    Wij doen altijd een dagje gezellig samen (maar soms ivm werk een dagje later of eerder).
    En hij krijgt van mij een nieuwe horloge. Ben benieuwd wat ik ga krijgen, kan niet wachten ;) .

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Mijn vriend is mijn Valentijn...

En ik hoop hem zijn dochter te geven op Valentijnsdag... ben namelijk op die dag uitgerekend! :D

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mijn mannetje is mijn valentijn.......ik weet nog niet wat we gaan doen ....denk lekker klussen voor een wondertje ! ;)

19. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    me kleine meissie!
    ze is dan jarig!

20. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    mijn vriend is mijn valentijn en we doen elk jaar iets met valentijn
    dit jaar gaan we lekker samen uit eten en daarna zien wel meestal wel wat we gaan doen

Deel Deze Pagina