jee wat leuk verjaardagen en bevallingen op valentijsdag! zet em op dames en fijne verjaardag kleine van miss anita
mijn manlief is mijn valentijn, allen ik vier het niet......... komt omdat mijn moeder* op die dag jarig was
heey dank je dat zal wel lukken! is toch wel een mooie dag ze deed het erom ze was twee weken te laat haha
Hier ook mijn mannetje mijn valentijn (en Jamie natuurlijk ook )... weet nog niet wat ik ga geven, meestal geven we zomaar cadeautjes en niet op een speciale dag daarvoor. Heb vrijdag nog een mooie nieuwe tas van de Dolcis gekregen van hem met een lief sleuterhangertje van een schaapje die een hartje vasthield.
Valentijn* is mijn zoontje, dus mijn zoontje is mijn Valentijn. Hij is vorig jr op valentijnsdag geboren en dat zal voor altijd Valentijn* zijn dag zijn. Ik had hem het leven willen geven, maar nu geef ik hem hopelijk een lief broertje of zusje waar hij vanuit waar hij ook is op kan passen. En vrolijke zonnebloemen op zijn geboortedag.
Mijn man is mijn valentijn, maar helaas is hij er die dag niet, dus we doen er niks aan... Ik ga in me 1-tje maar vieren dat ik me rijbewijs dan al 6 jaar heb...heb namelijk op valentijnsdag af moeten rijden en was toen in 1x geslaagd! (lb)
Mijn vriend is mijn valentijntje, maar we zullen niet veel speciaals doen dit jaar. Hij krijgt altijd een kaartje van mij met een lief tekstje en ik ga hem nog iets leuks en kleins geven, maar ben nog aan het bedenken wat..
Mijn man is mijn valentijn Maar wij doen eigenlijk nooit iets. Meestal krijg ik een mooie bos bloemen ofzo van hem, maar echt cadeaus dat doen we niet. Ik kook gewoon wat lekkers voor hem
Vorig jaar hadden we op Valentijnsdag de terugplaatsing van Embryo Ruben....! Dit blijft dus een bijzonere dag! Daar hoeven we niks extra's voor te doen. *hebben elkaar 10 jr geleden op 14 feb leren kennen*
Wij zijn op valentijnsdag tevens 5 jaar samen ( mijn man en ik). Maar denk dat we er niet veel aan doen. Hij is niet echt van de cadeautjes, ik wel maar als het maar van een kant komt is het ook niets. We gaan wel lekker uitgebreid eten ofzo denk ik...
mijn man is mijn valentijn we zijn in die week lekker op vakantie en ga op de dag van valentijn gezellig met zijn tweetjes uit eten en krijg hij daar een kaart van me als het eten opgedient wordt
Mijn man natuurlijk! Vorig jaar zijn we op 16 februari getrouwd en volgende week gaan we van donderdag t/m zondag (dus op Valentijnsdag) een weekendje naar Parijs. Zonder ons mannetje, écht weer even lekker samen. Siem mag naar opa België (ook spannend dus!)