Hallo allemaal, Wil me graag even voorstellen bij jullie in de hoop dat ik heel lang hier mag gaan mee lezen en posten enzo! Ik ben Karin, 25 jaar oud en getrouwd met Jeroen in september 2007! In januari 2008 is bij mij PCOS geconstateerd en na 8 maanden tobben met mijn cyclus zijn we in augustus 2008 aan de Clomid gegaan wat resulteerde in een + test in oktober 2008! Inmiddels is Naomi geboren op 15 juni 2009 en nu dus 10 maanden oud! Omdat mijn PCOS niet weg is gegaan na de zwangerschap en bevalling maar ernstiger is dan voorheen willen wij niet lang wachten voor een 2e! In november afgelopen jaar weer gestart en in december met hormonen! We zitten nu in ronde 4 met hormonen en heb afgelopen zaterdag mijn ei gehad! Heb nu een cyclus van 30 dagen en ik kan dus volgende week zaterdag of zondag testen! Best spannend! Ik hoop hier veel plezier te hebben en misschien jullie ook wel wat antwoorden te kunnen geven op gebied van temperaturen en Clomid! Dus kom maar op met die vragen! Liefs, mama van Naomi
Naomi, welkom! Heel veel succes met het krijgen van jullie tweede kindje. Nu maar hopen dat je ongesteldheid lekker weg blijft volgend weekend.