Hallo dames!! Ik ben nog een leek op het gebied van nagels laten zetten. Ik zie ze steeds vaker bij mensen, en vind het vaak toch wel erg mooi. Ben niet zo van die hele lange (lijkt me ook niet heel praktisch met een kleine + werken op een kdv), maar vind net een extra randje toch wel erg mooi. Nou vroeg ik me af; wat is een redelijke prijs voor een set nagels + ze laten bijwerken? En hoe vaak laat je ze bijwerken? Hebben jullie gekozen voor gel of acryl? Waarom? Ik heb zelf korte nagels, komt er stress, dan zijn mijn nagels dus op.. Bleh. Lijkt me wel wat!!!! En als iemand nog een fijna nagelstudie in Reek/Zeeland/Uden weet, laat het weten.
Ik heb ze ook een hele tijd gehad, inderdaad supermooi. Ik betaalde voor een nieuwe set 50 euro, want ik heel redelijk vond en voor het bijwerken 20 euro. Dit vond ik wel behoorlijk aan de dure kant, aangezien mijn nagels supersnel groeien en ik ze echt elke 2 weken bij moest laten werken. In eerste instantie had ik gel maar omdat dat er bij mij gewoon af viel ben ik over gegaan op acryl. Dit is harder dan gel, gel is nog een beetje flexibel en daarom kiezen veel mensen daarvoor. Maar acryl beviel mij super goed. Bleef ook prima zitten. Ik zou als ik jou was je gewoon laten adviseren door je nagelstyliste over wat je het beste kunt nemen.