Hallo dames!! Ik ben nog een leek op het gebied van nagels laten zetten. Ik zie ze steeds vaker bij mensen, en vind het vaak toch wel erg mooi. Ben niet zo van die hele lange (lijkt me ook niet heel praktisch met een kleine + werken op een kdv), maar vind net een extra randje toch wel erg mooi. Nou vroeg ik me af; wat is een redelijke prijs voor een set nagels + ze laten bijwerken? En hoe vaak laat je ze bijwerken? Hebben jullie gekozen voor gel of acryl? Waarom? Ik heb zelf korte nagels, komt er stress, dan zijn mijn nagels dus op.. Bleh. Lijkt me wel wat!!!! En als iemand nog een fijna nagelstudie in Reek/Zeeland/Uden weet, laat het weten.
Ik heb ze ook een hele tijd gehad, inderdaad supermooi. Ik betaalde voor een nieuwe set 50 euro, want ik heel redelijk vond en voor het bijwerken 20 euro. Dit vond ik wel behoorlijk aan de dure kant, aangezien mijn nagels supersnel groeien en ik ze echt elke 2 weken bij moest laten werken. In eerste instantie had ik gel maar omdat dat er bij mij gewoon af viel ben ik over gegaan op acryl. Dit is harder dan gel, gel is nog een beetje flexibel en daarom kiezen veel mensen daarvoor. Maar acryl beviel mij super goed. Bleef ook prima zitten. Ik zou als ik jou was je gewoon laten adviseren door je nagelstyliste over wat je het beste kunt nemen.
ik WAS !! echt een prof in nagelbijten en daardoor liet ik tijdens vakanties en de feestdagen enzo wel is gelnagels zetten! ik betaalde ook rond de 50 euro voor een nieuwe set.. maar ik kon het bijten niet laten en knauwde alles kapot! door die gel werden mijn eigen nagels echt zo zwak enzo dat ik nog meer moeite had om ze te laten groeien! als je geen nagelbijter bent kan je ze zelf ook laten groeien en dan french manicure laten doen, laagje glanzende nagellak erover en voila! zelfde effect. ik doe het nu bij mezelf. ik wil acryl en gel nagels niet in een negatief daglicht zetten hoor maar voor mij vond ik het persoonlijk niets. mijn nagels gingen er echt van kapot. nu ik gestopt ben met nagelbijten doe ik die french manicure bij mezelf en heel veel mensen denken dat het neppers zijn kheb er nu een kleurtje op. maar zal als ik van de week tijd heb nog eens een x doen en fototje plaatsen of zal er ff een zoeken op internet voor je! ps. je kan bij professionele beautyshops gaan dan betaal je denk ik iets meer. ik ging bij een meisje bij mij in het dorp die deed het als hobby bijverdienste en was stukkie goedkoper!
Ik heb al jaren acryl nagels. Het voordeel voor mij is dat mijn zusje dit doet en het dus voor mij een stuk goedkoper is. Bij de nagelstudio was ik 55 euro kwijt voor nieuwe set en 35 euro voor bijwerken (wat ik dus echt heeel veel vind)! Mijn nagels groeien wel heel snel, maar ik laat ze meestal rond de 3 of 4 weken bijwerken, anders vind ik het te gek worden.
hier een fototje van french manicure. in het begin is het wel effe oefenen. en je moet best een vaste hand hebben. wat heb je nodig? een potje met witte nagellak en een potje doorschijnende nagellak of nagellak verterker ofzo.. wat je ook nog kan doen is stickertjes kopen (bij zeeman hebben ze wel is van die nagelstickertjes) dan een lijntje maken met je witte nagellak, even laten drogen. stickertje plakken en dan een paar lagen doorschijnende nagellak! net echt nog een extra puntje, ik vond nepnagels heel moeilijk om mee te werken in het begin. met zo'n french manicure zijn het gewoon je eigen nagels en is dus niet onhandig ofzo
zon nagels krijg ik echt van zn leven nooit niet... Supermooi, maar zodra ik stress heb ofzo, bijt ik. Dat maakt het er niet mooier op.. Vandaar dat ik dus die nagels overweeg! Inderdaad lijkt french manicure me wel wat, maar dan toch met gel/acryl. Ik heb op de site van iemand die het in een dorp in de buurt doet dit gevonden en het lijkt me wel wat voor mij:
Ik zelf laat altijd gelnagels zetten, en dan ben ik 65,- kwijt voor een nieuwe set en voor het opvullen 37,50. Gel vind ik zelf beter zitten dan acryl. Heb een tijdje ook acryl gehad, maar gel vind ik toch net wat lekkerder op de nagels zitten.
Vergeet niet dat de kosten voor een nagelstyliste erg hoog is zeker als je met hele goeie kwaliteit werkt(wat de klant ook zeker merkt aan de nagels) En kijk ook uit om het bij iemand te doen die geen diploma's heeft want er kan heel veel verziekt worden aan je nagels. Gemiddeld om het te laten bijwerken is 3-4 weken. De prijzen wat ik hier zie is zeker normaal voor een salon(rond de 55 euro nieuwe set en rond de 30-35 euro om te laten bijwerken) Ik heb zelf acryl nagels ik vind zelf gel helemaal niks maar dat is persoonlijk.
Amen, niets meer aan toe te voegen. Ik ben zelf nagelstyliste en inderdaad vraag altijd naar diploma's. Het is heel leuk dat meiden het hun eigen leren maar helaas weten zij dan niets van de anatomie van de nagels af. Ook de hygiene weten ze niet, het is namelijk niet alleen een beetje desinfectie er op en beginnen maar. De keuze tussen acryl en gel is voor ieder persoonlijk. Ik zelf werk alleen maar met acryl maar je zou het altijd bij een salon kunnen vragen of ze een proefnagels laten zetten. Ik begrijp dat je nagels bijt, vaak hebben salons een arrangement voor nagelbijters. Als je namelijk je eerste set laat zetten dan heb je heel snel uitgroei ivm de snelle groei van je eigen nagel. Dit komt door het nagel bijten. Met een arrangement zitten de nabehandelingen er bij ingerekend. Veel succes.
Toevallig, ik heb vanavond besloten het ook te laten doen. Heb er helemaal geen ervaring mee maar het ziet er zo mooi en verzorgd uit, dan wil ik ook. Ga volgende week hier in de buurt eens een paar adressen bellen waar ze het doen en wat het kost.
Ik betaal 35 euro voor een nieuwe set acryl en 17,50 voor opvullen. heb inmiddeld geen nageltips meer, mn nagels zijn in 6 maanden zo erg gegroeid dat de acryl nu op mn eigen nagel zit.
Ik heb zelf al 6 jaar acrylnagels. Daarvoor ook gelnagels gehad, maar bij mij bleven die niet goed zitten. Ik geef dus de voorkeur aan acryl, maar dat is per persoon verschillend. Ik weet eigenlijk niet wat mijn nagelstyliste vraagt voor een nieuwe set, want die heb ik dus ooit eens eenmalig laten zetten helemaal op het begin. Nu laat ik ze elke 3 weken opvullen en dan betaal ik 35,--.
Ik heb ook acrylnagels.. Heb voor het er op laten zetten 65 euro betaald..vrij veel vind ik..en betaal 35 euro per 4 weken om ze te laten bijwerken..soms na drie weken, dan betaal ik 28,50
Ik denk ook dat het eraan ligt of de styliste vanuit huis werkt, of bijvoorbeeld, zoals mijn nagelstyliste, een pand huurt. Als dat laatste het geval is heb je dat natuurlijk ook nog aan extra kosten.
Ikzelf heb ook acryl nagels en ik vind ze super, in het begin was het heel erg wennen maar kan er alles mee. Heb niet van die mega lange nagels maar gewoon mooi maatje. Nieuwe set kost mij 45 en opvullen kost me 30. View attachment 46699 Laatste keren had ik ze met een glitterrandje. Was ook voor de feestdagen en voor het vieren van de verloving. Tips heb ik nooit gehad, was altijd gelijk op mn nagel omdat mn nagels al lang van zichzelf waren.
Mooie nagels! Ik mag ze morgen weer laten doen. Is ook wel weer nodig, want ik heb mijn linkerduimnagel nogal beschadigd .
haha ik krijg ze gratis mijn buurvouw.. doet het.. maar goed.. ik zou ff rondkijken ook op internet.. ik werk in de beveiliging.. dus heb ze wel kort.. anders kan ik er niet mee werken