Heath Ledger overleden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamavanshawn, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    Acteur Heath Ledger (28) dood gevonden
    Uitgegeven: 22 januari 2008 23:07
    Laatst gewijzigd: 22 januari 2008 23:40

NEW YORK - Acteur Heath Ledger is dinsdag dood aangetroffen in zijn appartement in New York. Dat heeft de politie in de Amerikaanse metropool laten weten. De uit Australiƫ afkomstige Ledger was 28 jaar.
    ANP

Ledger is gevonden door een huishoudster. De politie brengt zijn dood in verband met drugsgebruik. Rond zijn bed lagen pillen, meldde een woordvoerder.

Ledger is vooral bekend van de film Brokeback Mountain, waarin hij een homoseksuele cowboy in het Wyoming van de jaren zestig speelt.

Oscar

Voor die rol werd hij in 2006 genomineerd voor een Golden Globe en een Oscar. De film Brokeback Mountain kreeg drie Oscars: voor regie, bewerkt scenario en oorspronkelijke muziek.

Ledger speelde ook in onder meer A Knight's Tale, The Patriot en The Dark Night, het vervolg op Batman begins dat dit jaar uit moet komen. Hij had een dochter met actrice Michelle Williams.

Bron: nu.nl..

Matilda, zijn dochter is slechts 2 jaaro ud.. bah, ik ben flink onder de indruk. Vorige week al Brad Renfro, nu Heath Ledger, gaat goed..

2. Ik schrok er ook zo van,hij was nog zo jong.

:(

3. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Wat jong zeg :( :( zielig voor zijn dochter....drugs en alcohol maakt zoveel kapot, helemaal als je niet tegen de druk kan van het bekend zijn...vreselijk :(

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wat hebben al die jonge acteurs toch. Verschrikkelijk zeg, ook voor de nabestaanden. Er stond net op zo'n amerkaanse website dat het om slaappillen ging, en waarschijnlijk per ongeluk.

Erg jong en jammer van zo'n groot talent.

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

zo ben best geschrokken pfff zo jong nog ik weet niet wat er nog van dat wereldje terecht moet komen, op mij komt het over alsof niemand meer normaal ken leven.

R.I.P Heath Ledger

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zo... :confused: Als het ook nog eens om een ongeluk zou gaan, is het wel extra triest zeg...!

(wel eeuwig zonde van zo'n lekker ding)

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Neeeee.. echt?!?! Ik vond hem geweldig in Brokeback! Wat vreselijk zeg.. schrik er een beetje van..

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Triest...

9. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
  10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    vreselijk zeg ook voor zijn dochter.

11. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

wow.. Jeetje..! Dat zijn eigenlijk de enigste woorden die ik nu kan vinden :(

12. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    vreselijk voor de nabestaande

13. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    ECHT WAAR?

Ik zag net wel een een stuk van hem, met een titel van; Heath Ledger shockt Hollywood!

Maar ik wist niet dat hij dood was! Jemig... En was hij was zo leuk, ook met Michelle Williams...

Jemig...

14. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Kreeg er helemaal kippevel van toen ik het vanmorgen hoorde op E!

Zouden ze nou zo onder druk staan in Hollywood dat je drugs moet gebruiken en misschien wel zelfmoord pleegt?

Zo zielig voor zijn kleintje en zijn familie.

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Echt vreselijk, hij is 1 jaar jonger dan mijn vriend jeetje ik vond hem echt een geweldige acteur ...

R.I.P.

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Jeetje... ik schrok er wel van toen ik het nieuws zag.

Hij was toch wel een van mijn favoriete acteurs (al vanaf hij een homo wielrennertje speelde van een jaar of 15, hoe heette die serie toch ook al weer?)

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik schrok er ook erg van.

Als je de afgelopen 30 jaar naar de cijfers kijkt zie je inderdaad toch dat veel beroemdheden op jonge leeftijd overlijden en vak door een overdosis of een andere rare oorzaak. Er zijn er weinig die op oude leeftijd een natuurlijke dood sterven.

Toch vreemd maar komt denk ik toch door de bekendheid en de druk.

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik ben in rouw, vind het vreselijk! Een zonde om zo'n mooie man vroeg te laten gaan!

Maar ja that's life denk ik dan maar! Wel erg voor zijn familie en dochtertje!

19. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    verschrikkelijk :(
    Zo jong nog! en hij laat een kleine meid achter van net 2 jaar en die moet nu al haar pappa missen.
    Ow verschrikkelijk zeg!

20. Christinaa

29 dec 2007
    33
    0
    0
    Ja erg he? Ik kon het haast niet geloven toen ze het op het nieuws vertelden :confused: .

Deel Deze Pagina