Weet niet of mijn hottie al langs is gekomen, zijn t.v broer in ieder geval wel..ook erug jammie! Maar ik als echt Supernatural fan, ga voor: Jared Padalecki
Hmm... prima topic op een regenachtige zondagochtend!! Naast alles wat ik al voorbij heb zien komen (jammie... Johnny Depp, Paul Walken, Jared Leto) toch even een eervolle vermelding voor meneer Pattinson (voornaam alweer vergeten, was naar andere dingen aan het kijken!!) Ken m niet, maar... ow, die is wel errug lekker!! En, ook al ziet- ie er vaak uit als 15, deze mag voor mij ook niet ontbreken!! (ik ga eens in de 'ouwe doos' kijken, heb nog ergens een foto van mezelf met dit hapje)
Hmm, jummie Als ik hem zie word ik ook erg blij. En ja donker haar met blauwe ogen. Das ook waar ik op val. Met de blauwe ogen op de eerste plaats
Oke ik heb een nieuwe, hij is de zoon van Kurt Russell en Goldy Hawn. Hij speeld op dit moment bij een Nederlandse ijshockeyclub in Groningen. Ik heb hem vanavond in real life mogen aanschouwen en WAUW Hij is Hot......... Hij heeft van de week ook intervieuws gegeven aan shownieuws en rtl boulevard.
bij deze man val ik in het katzwijm. I love badboys! heb hem al een keer gezien maar.. nog maar 1 keer james masters. mjammie!
en natuurlijk niet te vergeten.. (heb ik trouwens nog niet gezien hier) tenminste zoals hij eruit zag in zorro enzo. hij begint nu toch wel een beetje oud te worden.
http://celebrity-pics.movieeye.com/celebrity_pictures/Vin_Diesel_274395.jpgVin Diesel!!!Damn he's fine!!!
Ah, dat heb ik dus zo niet he! Hij zat bij mij op de basisschool in de klas en ik herinner me hem echt als een irritant mannetje met een beugel. Gelukkig was ik zelf ook irri.