Pooh waar zal ik beginnen. Josh holloway jummie, vooral die kuiltjes in zijn wangen Jensen ackles erg jummie Er is een erg leuke site waar je gezichten van mensen kan samenvoegen (morphen) www.morphthing.com Daar vond ik deze combi van Clive owen en Daniel Craig. Erg nice al zeg ik het zelf. Dan heb ik sowieso wel iets met Daniel Craig. Die ogen van hem zijn zo mooi. Die van Jared Leto zijn ook echt om bij weg te zwijmelen
hahahahah wat een super site .. Ik heb hier Gullom ( van lord of the rings ) gemorpht met J-Lo .. hahahahahah het resultaat is precies zoals ik haar zie hahahahaha Bekijk bijlage 31844
In het andere topic over het tegenkomen van beroemde mensen had ik gezegd dat ik Michael Ballack, Bastian Schweinsteiger en Nick Schilder wel schattig vond. Echt super lekker (sorry voor de woordkeuze) vind ik Michael Ballack en Shane Lynch
Jude Law, jammie! Wat ik zou doen als ik hem tegenkwam? Hihi, waarschijnlijk helemaal niets, hoogstens kwijlen !
Ow, en An Lemmens (presentatrice SYTYCD) is ook érg mooi! Alleen dan hoe ze er daar uit ziet want google brengt niet veel moois