Wie weet een goede site voor carnaval?

Discussion in 'De lounge' started by Bl0nd, Jan 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

Dec 16, 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Hallo dames,
    Even een vraagje van mij tussendoor!:(

Ik vier dit jaar Carnaval (jawel Brabants bloed;))! Maar, ik heb een vlinderkostuum nodig! En ik kan geen goede site vinden of een verwijzing naar een bestaande winkel! Weet iemand iets? Ik heb erover zitten te denken om het pak zelf te naaien, maar het wordt de eerste keer dat ik dat dan ga doen, en ik heb daar totaal geen ervaring mee! Dus ik vraag mezelf af of ik dan niet een hoop tijd verspil?
    En aangezien ik al uren internet heb zitten afspeuren naar een vlinderkostuum.. Heb er wel wat gevonden maar 70euro voor een keer vind ik persoonlijk nogal veel geld!:$ En ik ben ook niet zo happig op het bestellen van kleding via internet omdat je nooit echt weet hoe dat het uitvalt en mijn maten nogal weleens verschillen vanwege mijn figuur (grote borsten, slanke taille, dikke kont;)).
    Dus weet iemand misschien of een goede site waar ik een doorverwijzing naar een winkel kan vinden of een bestaande winkel waar ze zoiets mogelijk hebben?

Alvast bedankt dames! :D

Kus &liefs,
    Bl0nd

2. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    sorry kan je niet help, zaterdag is hier in zwolle een carnavals beurs zal bij jou in de buurt ook wel iets zijn.
    mocht je iets bestellen via internet dan moet je even goed opletten sommige bedrijven bezorgen vanaf 4tot2 weken voor carnaval niet.

succes ene niet teveel drinken;)

3. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

Dec 16, 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Hajhaj Anica,

Oh! Een carnavalsbeurs? Ik wist helemaal niet dat dat bestond! Ik ga snel googlen! Anyways bedankt! Ik drink bijna nooit, dus dat komt wel goed! En wie weet dat er een wondertje op komst is, dan wordt er gewoon NIET gedronken;)..

Ga jij ook carnaval vieren?

Kus &liefs

4. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

Dec 16, 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Nee kan niks meer vinden.. Jaa Cuijk, maar die was vorige week! :$

5. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ik ga werken zo´n 40 uur in 3 dagen;) en natuurlijk vieren ik drink zowiezo bijna niet meer dus mocht ik zwanger zijn dan valt dat niet echt op alleen het roken wel daar moet ik nog even wat op verzinnen, dat valt wel heel erg op als ik niet meer rook.
    ik kan de 25ste testen.

jammer dat je niets gevonden hebt je kan zaterdag ook lekker een dagje naar zwolle gaan Carnavalsbeurs

succes

6. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    #7 jmm, Jan 20, 2010
    Last edited: Jan 20, 2010
    partyshopper.nl

Vlinder kostuum

Reageren
    Afdrukken
    Doorsturen
    Bewaren
    Prijs: € 70
    Geplaatst: 8 Februari 2009 00:35
    Bekeken: 425 keer zag bij marktnet mooi vlinder kostuum maarja kost wel wat 70 euro !

7. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    carnaval
    Zij hebben ook heel veel,en erg origineel.Helaas kun je er niet via internet kopen.Er staat een foto van een elfen pak op wat een beetje op een vlinder lijkt.Heel veel plezier deze carnaval!

8. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,636
    379
    83
    ..
    Carnavalsland en multiwish in Borne..
    Beide hele grote carnavalszaken met veel kleding,
    mochten ze niet versturen en je ziet iets moois
    ben ik wel bereid die voor je te verzenden..

Share This Page