Ik heb een er een paar, ik lig echt in een deuk om: - Eric van Sauers - Najib Amhali - Harry Jekkers - Bert Visser - Marc-marie Huibrechts En zo zijn er nog wel een paar. Ik kan er uren naar kijken. Wat is jullie favoriet?
Ik vind Najib goed maar ook Arie en Sylvester, Jochem Meijer, Plien en Bianca, Claudia vd Kaade? Beetje de "nieuwe" generatie cabaratiers zeg maar .... echt super ....
In ieder geval jochem meyer! tevens najib amhali, arie & sylvester en lebbis & jansen ook wel... en oja mag karin bloemen ook in dit rijtje? vind dat zo'n fantastisch mens xxx
Mijn favo grappenmakers: Jochem Meyer ( vorig jaar heen geweest ) TOP! Najib Amhali Arie en sylvester ( gaan we begin volgend jaar heen ) De Lama's, maar dan zonder schreeuwlelijk Sarah Kroos ( gaan we ook heen ) Hans Teeuwen De Vliegende Panters ( gaan we ook heen ) Theo Maasen En natuurlijk onze Tukker Herman Finkers! Gisteravond toevallig naar Guido Weijers geweest, vond zijn vorige show erg leuk, helaas viel deze erg tegen.
Theo Maassen, Youp van 't Hek, Harrie Jekkers, Herman Finkers van vroeger... Maar Najib en Javier Guzman vind ik ook erg grappig!