Bert Visscher is toch echt favoriet! Hebben alle dvd's en gaan in januari weer naar zijn show. De Lama's vind ik ook steengoed!
Wij zijn ook echte cabaret fans! Ik heb dit jaar ook weer mega lang in de rij gestaan (heel vroeg) om kaartjes te kunnen bemachtigen. En we gaan naar; De Lama's Brigitte Kaandorp Arie en Silvester Dus ons theater sysoen is erg leuk! Dat zijn dus ook onze favorieten. Ja ook Karin Bloemen, maar daar zijn gewoon geen kaarten voor te krijgen, maakt niet uit hoe vroeg je daarvoor in de rij gaat staan helaas.... Voor deze topertjes hadden we LETTERLIJK de allerlaatste kaarten
Hans Teeuwen ( hopen dat hij terug komt, ) Theo Maassen Jochem meyer De vliegende panters Arie & silvester Lebbis & janssen Wij zijn hier ook erg gek op cabaret,
Jochem Meyer Leon van der Sanden (ga ik in feb. heen) Najib Amhali Javier Guzman 2 weken terug naar Brigitte Kaandorp geweest, was ook erg leuk!
Das moeilijk zeg. Hier is mijn lijstje: - Najib Amali - Lebbis en Janssen - Hans Teeuwen - Bert Visscher - Jochem Meijer - Guido Weijers En nog veel meer, maar ik geloof dat dit toch wel mn meest favo's zijn. Liefs, Duveldraakje
De Lama's Jochem Meyer Najib Amhali Javier Guzman NUHR (Peter Heerschop, Vigo Waas , Joep van Deudekom en Eddie Wahr) Arie & Sylvester Guido Weijers Theo Maassen Hans Teeuwen Bert Visser Plien & Bianca Lebbis & Jansen Howard Komproe En de oude garde als Freek de Jonge/Youp van 't Hek enzo (oudejaarsconferance) vind ik ook leuk.