Mijn man. Maar sinds ik via zijn I-pad een msn gesprek met zijn ex half had gevolgd, merk ik tot mijn grote spijt dat ik achterdochtig ben geworden. Als ik het niet had gelezen, had ik het niet geloofd. Sterker nog, ik snapte er zo weinig van dat ik niet eens wist dat wie ze was, tot ik mijn naam las, anders was ik het nooit gaan lezen. Normaal respecteer ik zijn privecy. Nu lees ik soms zijn email.
Wij zijn beiden totaal niet jaloers. Gelukkig maar, want in mijn vorige relatie was ik het wel en het is zooooo vermoeiend! Nu heb ik er echt helemaal geen last van
Wij zijn beide niet jaloers. En ik ben zooo blij dat mijn man ook totaal niet jaloers is. Mijn ex was dat wel extreem! En dat benauwde mij echt. Die man zag echt spoken met de grootste ruzies tot gevolg.. Nee niets voor mij...
Ik ben helemaal niet jaloers, vriendlief is gezond jaloers.. Emails of telefoon nakijken zou ik daarom ook nooit doen, ik vertrouw hem volledig..
Mijn man is wel jaloerser dan dat ik ben, maar niet in de zin van dat hij me controleert of bezig houdt met wat ik allemaal doe. Het is meer dat hij het niet op prijs stelt als een man me achterna kijkt op straat bijvoorbeeld. Ik ben daar in tegen -zo goed als- niet jaloers. Als iemand naar hem kijkt mag dat best hoor, hij is toch van mij Ik ben ook heel zeker van mezelf (en natuurlijk ook van hem!), dus dat soort dingen kunnen mij echt niet raken.