Toevallig zag ik gisteren een stuk van dit programma. Wat een walgelijk programma zeg! Ik heb me echt dood geergerd aan alle domme uitspraken en hoe belangrijk ze zichzelf wel niet vinden!
ik vind het een geweldig programma, ik bedoel het hoeven je vriendinnen toch niet te worden??? Ik vind zulke programma's heerlijk.
Ik vind hun drie'tjes zooo fout, dat ik het programma gewoon leuk vind. Vooral de voice-over van Gordon
haha, ik ook. Net als gister: en wie heeft het grootste presentatietalent en ziet er altijd beeeeeeldig uit: nou wie, wie??? En dan is hij het zelf natuurlijk. Ze hadden ook geen betere voice over kunnen treffen. Die meiden zijn ook zo vals tegen elkaar.
Ja, en dan die kattengeluiden op de achtergrond *rolt dan zelf ook over de grond, maar dan van het lachen* Ik bekijk het echt met humor. Serieus zou ik het ook niet aan kunnen zien hoor.
ja ik bekijk het ook met humor, sommige dingen die ze zeggen, komen bij mij ook over alsof ze dat moeten zeggen...om het een btj aan te dikken... ze willen zo graag, dat is zo grappig
Die Maria is geen steek veranderd moet ik zeggen. Op de middelbare school was het al een onwijze snob
Ik heb het van de week 1 keer 5 minuten gekeken. Wat ontzettend nep! En ik vond ze geen 1 van allen knap. Wat een barbies!
Ik vind het ook een beetje een sneu programma, je moet er natuurlijk wel met een knipoog naar kijken, maar dan nog vind ik het een flauwe hap.
Het programma is gemaakt met een knipoog ja, maar het erge is dat die meiden zichzelf gewoon ECHT zo serieus nemen! Vreselijk toch?
Wat een domme wijven zijn hun zeg. Hun vinden zichzelf zo belangrijk en geweldig. Nee dat soort meiden zijn om te kotsen!
Ik vind het niet zo'n leuk programma. Totaal gebrek aan klasse en geen realistisch beeld van de modebranche. Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk?
Ik vind het ook geen leuk programma... Heb het een paar keer bekeken, maar na 5 minuten verlies ik toch de interesse. Het zijn echt arrogante poppetjes, maar zie de humor er wel van in