eiceldonatie Tsjechie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door aranea, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aranea

aranea Nieuw lid

8 aug 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn partner en ik hebben helaas 3 mislukte ivf behandelingen achter de rug. Nu wilen we graag voor eiceldonatie naar het buitenland. Daar is namelijk geen wachttijd en in Nederland wel. Ons oog is gevallen op een kliniek in Tsjechie. Het gaat om Pregdesire met dr Tomas Jaros. Om zeker te zijn dat we niet opgelicht worden en het een echte kliniek is wil ik graag weten of er iemand is die ervaring heeft met deze kliniek?:(
    Wie heeft er ook ervaring met eiceldonatie in Tsjechie??

Groetjes,

Aranea

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb iets gezien bij Babyboom ervan en had eigenlijk zoiets waarom zo ver zoeken???
    En daarbij vond ik het niet echt als een fert kliniek uitzien.
    Zouden jullie niet in België eens navragen of Spanje.
    Zijn verschillende meiden op het forum hier die daar zijn geweest.

3. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gezien bij Babyboom. Vond het nogal vaag en zweverig. Ik heb om me heen al vaak Spanje horen vallen. Schijnen erg goede resultaten te hebben. Meer weet ik helaas niet.

4. Nizza

Nizza Nieuw lid

12 aug 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Aranea,
    Heel verdrietig om te horen dat je drie IVF behandelingen mislukt zijn. Maar dankzij eiceldonatie zijn veel vrouwen uiteindelijk toch moeder geworden. Naast mij ligt mijn ukkie van 2 weken oud lekker te slapen. Wij zijn voor ecd naar Tsjechië geweest maar wel een andere kliniek dan Pregdesire. Ik denk dat je het beste lid kunt worden van het besloten forum van Freya over ecd. Hier vind je heel veel ervaringsverhalen, zowel over Tsjechië als Spanje, Cyprus en St. Petersburg.
    Heel veel succes met dit traject!

5. mareille28

mareille28 Actief lid

3 sep 2010
    129
    1
    0
    werk in de zorg
    twente
    ik wil toch ff reageren, wij hadden helemaal geen wachttijd, we zaten in utrecht onder behandeling.
    sucses!!!!

6. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ik heb idd ook iets gezien bij Babyboom over Tjechie. Zie hieronder:

NCRV Babyboom - aflevering 7 | Babyboom

Eerlijk geschreven, vond ik (en ook mijn ouders en een vriendin) het nogal amateuristisch overkomen! En ik zou er niet voor kiezen. Maar er zijn natuurlijk verschillende behandelaars. Denk dat je idd veel van te voren moet uitzoeken en moet vragen hoe de behandeling wordt aangepakt. Eerder voor Spanje, daar hoor ik echt goede verhalen over.

Heel veel succes!!

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hallo Meiden,

Wij lopen bij uz gent onder behandeling. Mijn tweelingzus wil onze donor worden. Op 3 sep hebben we ons laatste gesprek met de psych (verplicht) en dan gaan we van start als ze het goedkeuren natuurlijk.

Deel Deze Pagina