Hey Ukke Als ik jouw berichtje zie is het bij mij allemaal nog niet zo erg.. vandaag 8 dagen overtijd en negatief getest gisteren en vandaag. Hoop snel dat er heel veel positieve tests binnen enkele dagen!! Succes allemaal!!!
Ik sluit me aan. 6 dagen overtijd en negatief getest. Voel me gewoon gewoon. Heb tot nu toe alleen wel altijd een zeer regelmatige cyclus van 25 dagen.... waar ik dus nu 6 dagen overheen zit!!!!! Ukke, ben je al bij de huisarts geweest??
Hier nog steeds niets... geen ongi en geen posi test. Voel me verder heel gewoon, niks raars, geen klachten.... Ik ben nog niet bij de HA geweest volgende week ben ik vrij en dan wil ik een afspraak maken.... LIever natuurlijk een posi test van het weekend!
Hoi allemaal, ook ik ben overtijd, 2 dagen of 5 dagen, heb namelijk altijd rare menstruatie: maandag: oud bloed dinsdag: soms iets oud bloed woensdag niks en vanaf donderdaag gewoon ongesteld. Nu heb ik vanaf maandag NIETS gehad, erg vreemd, dus weet niet hoeveel dagen ik overtijd ben, denk gewoon 2... Hebben jullie weleens een test gedaan, waarbij je de 1e minuut duidelijk een positief resultaat zag, maar daarna weer verdween?? Dat had ik, en zit echt in onzekerheid, want mijn andere testen zijn tot nu toe negatief...
Op de verpakking van de test staat wanneer je die af moet/mag lezen. Op de dipsticks die ik heb staat bv dat je het resultaat tussen de 5 en 10 minuten af kunt lezen maar niet later dan 30 minuten. Dus als ik dat de eerste minuut had, kan ik er geen waarde aan hechten omdat de test dan nog bezig is het resultaat te verwerken. Wachtmeiden, heel veel succes. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid. Dikke knuff voor jullie.
ik mag me ook aansluiten ben 12 dagen overtijd en 2 negatieve testen verder... wordt er nu wel erg ziek van telkens die witte testen in je handen te hebben.
hier dag 11 overtijd en die is alweer bijna voorbij... Vanochtend nog een keer een test gedaan, maar helaas totaal niets op te zien. Ben het helemaal zat! Of ongesteld of niet maar dan wel een positieve test graag! Maar ga ervanuit dat mijn cyclus van slag is, wat vreemd is na 1 jaar!? knuffel voor alle anderen die ook zo aan het wachten zijn
Ik sluit me ook aan! Nog maar een paar dagen over tijd, maar mijn testen waren echt witter dan wit. Ik heb nu echt het gevoel dat ik niet zwanger kan zijn, hoe kan dat nou met zulke mega witte testen... Maar waar blijft die ongesteldheid dan? Pfffff.....vreselijk dat wachten hè! Sterkte iedereen!
Ik ben inmiddels 5 dagen overtijd en ook witter dan wit testen... pffff. Voel ook niet echt iets bijzonders aan mijn lichaam, vanmiddag een pijnlijke steek in mijn buik maar verder niets...