Heel herkenbaar. Ik heb het idee dat het nu pas een beetje minder wordt, maar ik had het standaard net na het eten ('s avonds) en werd pas warm met een kersenpitzak naast me in bed.
oja hier ook all the time hek gekke is dat mijn vriendje mij liefkozend zijn kacheltje noemt want ik voel heel warm aan blijkbaar maar heb het non stop koud!
@dushi wat is een kersenpitzak? kan ik dat vergelijken met een soort kruik ofzo? s avonds als ik naar bed ga dan lig ik eerst een tijd te fraaien en te woelen omdat ik niet lekker lig en niet in slaap kan komen en dan krijg ik het ineens koud en gaan we maar weer onder de warme douche staan ja moet toch wat verzinnen hihhihi (ventje krijgt me niet warm terwijl hij wel lekker warm aanvoelt) groetjes
Hoi Joyce, Die kersenpitzak is inderdaad een soort kruik. Zoals het woord zegt is het een zak met pitten van kersen. Deze kun je heel goed (nadat je de zak een beetje nat hebt gemaakt) in de magnetron opwarmen. De pitten blijven heel lang warm en als je een nieuwe zak hebt ruikt 'ie ook nog eens lekker. Je koopt zo'n zak bij bijvoorbeeld 'De Tuinen'. Je hebt ze in meerdere vormen. Vierkant, half rond (voor in je nek), smal langvormig.... Groetjes, Danielle
HIER OOK... LIG MEESTAL S AVONDS OP DE BANK MET EEN DEKBEDJE EN DAARNA IN MIJN BED EEN DEKBED; PYAMA EN KRUIK.... EN DAN DUURT HET NOG EEN TIJDJE VOORDAT IK HET ECHT LEKKER WARM HEB....
Goh, hoe herkenbaar. Ik had daar helemaal niet aan gedacht, dat het met mijn zwangerschap te maken zou hebben. Ik heb het ook zo koud. DIk aangekleed en nog rillen. "s avonds in bed lig ik dik ingepakt onder de dekens en mijn electrische deken aan en nog heb ik het koud. Afschuwelijk. Scheelt wel dat ik nu weet waar het mee te maken heeft. Hoop dat dit bij ons allemaal gauw over is.
Dat had ik ook! Zoooo koud, lag de hele tijd met een dik dekbed op de bank! Na de beruchte 12 weken was het over, nu heb ik het weer warm