Ik heb een paar dagen geleden getest. Ik weet niet precies hoe ver ik nu ben (afhankelijk van innesteling natuurlijk, en ik heb een korte cyclus (25 dagen)) maar ik gok een weekje of 4. Het is mijn 2e zwangerschap en hoewel ik bij de eerste echt dik 3 maanden heb moeten wachten op ook maar 1 teken van een buikje - merk ik nu al zwelling Ik voel continu mijn baarmoeder en moet ook al vaak naar de wc. Het is dat ik WEET dat ik niet gek ben, maar anders had ik dat wel gedacht Kan iemand mij alstublieft vertellen dat zij dit ook heeft gehad?! En vooral 's avonds joh, ik lijk wel 5 maanden zwanger met die dik opgeblazen buik
Bij de tweede gaat het altijd (?) sneller. Nu zijn het alleen nog je darmen ed die je ziet en de hormonen waardoor je vaker moet plassen, pas later in de zwangerschap komt het allemaal echt door de baby. Ik droeg dit keer ook al met 6 weken positiekleding, de rest zat gewoon niet meer lekker.
Ik weet dat het de baby niet is natuurlijk. (voel me net een onwetend jong grietje of zo ) Maar die darmen hoeven nog helemaal nergens heen! Waarom zijn ze daar nu al mee bezig dan? Wat een onzin *pfff die broek zit strak*
Je darmen gaan nu langzaam aan plaats maken zodat je baarmoeder de ruimte krijgt om te groeien. Zo vertelde mijn gyn dat aan mij toen ik vroeg waarom ik al zo vroeg een opgezette buik had. Dus ondanks dat je baarmoeder die ruimte nu nog niet gebruikt, word die ruimte wel alvast gemaakt.
ik had dit keer al een buik met 8 weken dat we het echt hebben moeten verellen,mensen dachten toen dat ik al een week of 18 was.nu is mijn buik erg groot,maar de kleine meid ligt dan ook al dik 4 weken voor in groei. Hier mijn buikje met 27 weken,het groeit wel snel als je al vroeg een buik hebt.
Wow Bianca!! Dat is me een goeie buik zeg 4 weken voor op groei? Je bent niet toevallig langer zwanger dan je dacht? Ik hoop het dat deze kleine ook goed gaat groeien. Mijn dochtertje is geboren (gehaald) met 31 weken, maar toen had ze ook al een groeiachterstand van ongeveer 5 weken. Ze was 940 gram. Dus een wat grotere baby deze keer: GRAAG! Grotere buik zou ook leuk zijn. Niet echt gehad....