Die boodschappen mag ie morgen alleen doen, jammer van zijn plannen, dus daar zou ik me niet druk om maken. De alcohol daarentegen..
De afspraak was meteen uit zijn werk naar huis te komen, wat dat betreft is hij "fout" zeker omdat hij er morgen ook niet is om het samen te doen. Ik vraag me af, aangezien hij gedronken heeft en jullie situatie of hij wel bij zijn ouders was of na zijn werk even de kroeg is in gedoken. Ik denk dat hij door de hele situatie ook een klap heeft gekregen. Wat overigens niets goed praat maar wel zijn gedrag kan verklaren. Ik zou er met hem rustig over praten en zijn wekker lekker vroeg zetten zodat hij, voordat hij vertrekt nog even de boodschappen mag gaan halen, in zijn uppie!!!
Ik denk dat TS dat ook wel weet, lees haar onderschrift maar eens. Ik zou er ook van balen als mijn man de afspraken niet na zou komen. Dan kan het om een klein iets gaan, maar dat betekend nog niet dat je daar dan geen meningsverschil over mag hebben.
Ik kan er ook nooit tegen als mijn man zijn afspraken niet na komt zonder overleg. Zou wel verwachten dat er samen naar een oplossing gekeken zou worden wie/wanneer nu de boodschappen gaat doen.
Heeeeeel herkenbaar!! Afspraak is afspraak! Ik vind ook dat je gelijk hebt, ik zou ook not amused zijn! En die drank er nog bij.. echt walgelijk!!
ik zou er geen ruzie om maken Als hij vind dat hij even spontaan de plannen moet wijzigen voor vanavond ,dan mag jij dat toch ook morgen? (en hem dus in zijn 1tje de boodschappen laten doen)
ik zou het niet waarderen maar ook niet zo'n drama van maken.... doe je morgen avond boodschappen en vraagt of hij op de terugweg even de belangrijkste dingen mee neemt. hoef jij er niet meer uit, en kan hij even blijven daar. probleem opgelost. kan jij morgen de overige dingen halen en drie biertjes... tja ik vind dat opzich niet veel. volgens mij is dat nog binnen de marges van wat je mag drinken. mijn vriend houdt het altijd op 2... ligt er ook aan of je wat gegeten hebt en hoeveel tijd er tussen zit. sterkte met jullie vechtpartij hihi
Je maakt er wel een drama van zeg, het zijn maar boodschappen. Ik had gewoon gezegd prima, dan doe jij morgen de boodschappen alleen, want ik heb voor morgen plannen en die ga ik niet omgooien omdat jij op het allerlaatste moment besluit ergens op visite te gaan. Dan zou ik ook echt gaan, zodat hij we boodschappen moet doen Met alcohol achter het stuur zitten zou ik wel pissig worden.
Dat veel mensen zeggen van je maakt er een drama van enz enz... Sorry hoor als ik een afspraak maakt met me vriend dan vertrouw ik erop dat hij zich daaraan houd. En als hij zich er dan niet aanhoud en dan zeker met drank achter het stuur stapt zal ik echt ook kwaad op hem zijn! En dat het ''maar'' om boodschappen gaat zal me een worst wezen. Het gaat er mij om dat je een afspraak hebt waarover dan ook...
Ik denk dat je er niets aan hebt om een schuldige aan te wijzen. Verdoe je tijd niet met ruzie, jullie hebben elkaar heel hard nodig..
Ik vind het helemaal niet zo overdreven als iedereen zegt. Hij wil toch ook eten op z'n bord 's avonds en boterhammetjes 's ochtends. Ik had hem die boodschappen laten doen. Als hij had gebeld met de mededeling dat hij bij zijn ouders zat en nu op weg naar huis was, zou ik hem het boodschappenlijstje sms'en met het verzoek het te gaan halen, want ik zou het niet gaan redden. Desnoods alleen de dingen die echt nodig zijn, de rest komt dan later wel. Dat kan vast wel even snel tussendoor voor een keertje. Je runt dat stukje huishouden toch met z'n tweeën, als ze altijd samen boodschappen doen. En drinken en rijden, daar heb ik wel echt een bloedhekel aan.
+1 ...en 'maar' boodschappen? Lijkt me toch niet onbelangrijk en als het de volgende dag niet in je planning past zou ik ook niet blij zijn! Vind het meer overdreven er een topic over te openen
Afspraak is afspraak, inderdaad. Ik zou hem ook zelf de boodschappen laten doen en boos op hem zijn. Je schiet er echter niet zoveel mee op.
whehe gaan vragen op een forum wie er de schuldige was...dat is een beetje raar he hij dacht niet na en was zich van geen kwaad bewust waarschijnlijk en toen jij zo boos reageerde, reagerde hij geriirteerd terug. Tja, ik zou in jou geval ook geirriteerd zijn. Maar gee nreden voor ruzie lijkt me. dat drinken en rijden zou ik minder blij mee zijn, maar als het 1 biertje was dan kan dat wel