@ Sandra Wat fijn dat het goed gaat. Wij morgen maandag weer naar de vloskundige, blijft fijn om het hartje weer te horen, maar ook om te weten dat het goed gaat. Voelde het kinje eerst wel maar gister de heledag niet, of het nou gedraait is of zo, gelukkig was het vandaag wel weer aan wezig. Ook al voel je niet dat het echt een voedje of handje is het wordt wel steeds duidelijker. Meiden die het nog niet voelen, duim dat jullie het ook snl zullen voelen blijft een mooi en bijzonder iets. groetjes Han
He meiden. Hoe gaat het bij jullie? Ik ben weer voor controle geweest en alles was weer supper goed. Zo vond dat ik een mooi beschijde buikje had maar dat het mooi gegroeit was. groetjes Han
Hey Han, Mooi dat alles weer in orde was..... Wij hebben morgen de 20wkn echo....spannend! Ook ik heb een bescheiden buikje hoor, al is tie sinds de afgelopen 3wkn behoorlijk gegroeid! Maar van mensen om mij heen hoor ik vaak dat je het niet heel goed kunt zien.... en dat wil ik juist niet horen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahah heel herkenbaar. Iedereen mag het weten, de mensen die het weten kijken gelijk naar mijn buik als ik ergens binnen kom en die vinden dan dat je het nu een beetje ga zien, ik zal van de week een keer een buik foto er op zetten. Heel veel succes maar voor al plezier met de 20 weken echo, ik moet nog 1,5 week wachten. ook al gaat het allemaal al snel genoeg. We zijn al op de helft groetjes han
ik ben nu 19 weken en 2 dagen en ook ik voel me kindje nog niet dagelijks , terwijl het toch als me 4de baby is hahahah, maar goed, zelf sterk gevoel dat ik zwanger ben van een jongetje, heb dan ook al wel jongens namen, meisjes namen vind ik moeilijker, maar komt ook goed, morgen weer naar gyn en dan ook echo, dus ik wil wel graag weten wat het wordt, maar ben erg zenuwachtig voor de echo, weet niet waarom maar toch. Verder las van emoties enzo , hormonen dus, ben eerder geirriteerd haha, maar probeer dat toch wel zo veel mogelijk de kop in te drukken. En ook hier omdraaien in bed doet erg zeer, vooral onderin me buik, dan krijg ik zon pijn scheut.maar hoort er allemaal bij he. Toch voelt alles soms nieuw, me jongste is alweer bijna 7 dus is lang geleden dat ik zwanger was. Verder geen klacten alleen zwangerschapssuiker.Waardoor ik weet dat mijn kindje ipv de 17de oktober al begin oktober zal komen omdat ik met 38 weken ingeleid zal worden, misschien al met 37 weken. ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe.
@ Han, wat fijn dat alles goed is. Hier gaat het ook prima. Meneer is druk aan het trappelen in mijn buik op het moment hahahah. Zal zo even een buikfoto plaatsen, heb ook nog een bescheiden buikje hoor, ben benieuwd naar die van jullie. @ Sandra, spannend. Vandaag dus de grote dag. Heel veel plezier en succes. Alles zit vast goed! Wij mogen volgende week heen. hahah en idd wat betreft je buikje, opzich helemaal niet erg dat je niet hard groeit, maar die irritante opmerking van; maar je ziet nog helemaal nisk, grrrrrrr! @ Mamavan3, spannend dus morgen weet je wat er in je buik groeit, leuk joh! Zwangerschapssuiker, vervelend. Heb je dr last van? Ik zou hier ook een verhoogd risico op hebben ivm PCO. Fijne dag allemaal! Hieronder mijn buik met 12 week
Hoi ik ben vandaag 18+2 buikje begint nu echt zichtbaar te worden heb momenteel niet echt veel klachten alleen vaak last van maagzuur. Ik voel de kleine zo nu en dan ook maar nog niet dagelijks. Wij hebben 10 juni de 20 weken echo en willen graag weten wat het geslacht is. We hebben al wat namen bedacht voor meisje/jongen. Ik kan niet wachten tot 10 juni ben erg benieuwd hoe het daar binnen allemaal gaat. Hebben jullie al een babykamer gekocht? Wij nog niet gaan eerst even met vakantie en als we terug komen en de 20 weken echo hebben gehad gaan we hem bestellen weten wel al welke we willen.
@ Sandra, Hoe is het gegaan de 20 weken echo? Hoe lang duurde het ongeveel ben erg benieuwt. @Mam van 3, suiker dat is niet niks, heb je er nu voor de rest ook last van? @Rrianne, hier komt mijn foto:
@ Wherona, welkom! Nog even en dan krijgen jullie dus ook de 20-weken echo, spannend allemaal he. En leuk dat jullie het geslacht willen weten, wij hebben er ook voor gekozen en ben er nu super blij mee (zat erg te twijfelen). De babykamer is hier zo goed als af, spulletjes hebben wij via MP. Zag er nog helemaal super uit, kan wel ff een foto spammen. @ Han, mooi hoor! Leuk om andere buikjes te zien. Hier een foto van de babykamer tot nu toe, de basis is er, aankleding moet nog.
Leuk kamertje Rianne, wij hebben die van ons ook staan!!!! Zal ook soon ff een foto posten. Gister idd de echo gehad, geweldig! Duurt ong. 30 minuten, maar vliegt voorbij. Helaas wilde onze beeb niet meewerken,lag heerlijk op z'n knietjes met z'n billetjes omhoog en hoofdje omlaag richting mn rug, we konden dus helaas het gezichtje niet goed zien... Maar echo was goed, onze kleine heeft alles er op en eraan!! Hebben jullie al naar een kinderwagen gekeken?? Ik twijfel tussen de mutsy en de maxi cosi mura 4
@ Sandra, wat fijn dat alles goed is! . Nu kun je er extra van genieten, tenminste dat had ik wel heel erg naar de pret-echo. Die vrouw deed dit naast haar werk als VK, en ze zei dat alles goed was! Heerlijk gevoel. Leuk, ben erg benieuwd naar jullie kamertje. Wij hebben de quinny buzz. Hoop dat het een goede keus is geweest, lees veel wisselende berichten. Hij ziet er in elk geval leuk uit. @ All, welke kinderwagen hebben jullie en hoe gaat het met jullie babykamertje? Nog meer foto's om te showen. Altijd leuk om te zien.
Rrianne leuk kamertje zeg Wij hebben nog geen kamertje maar wel nu besteld dan zal ik ook effe een foto spammen Wij hebben de stokke xplory kinderwagen dit ook meer vanwege de lengte van mijn vriend deze is erg hoog dus wel zo makkelijk en vindt hem ook erg wendbaar en leuk dat je het zitje naar je toe kan en van je af maar dat zie je steeds meer. Zal eens kijken of het me lukt om een buikfoto te plaatsen.
Rrinanne, wat een leuk kamertje. Wij hebben hem al wel besteld maakt hij komt pas week 28 nog even wachten dus. Zo hebben we nog even tijd om alles op te ruimen en te verven. Wat fijn dat de 20 weken echo goed is gegaan, zal wel een fijn gevoel geven. Wat een mooie buikjes, zo als jullie op de foto zagen is die van mijj nog niet zo heel groot. dit zal over 20 weken wel anders zijn Wij hebben een maxi cosi musa 3 besteld vonden we stoer en erg handig met bewegen, wat een mooi idee dat dat daar straks en klein ukkie in licht. groetjes han
@ Wherona, dankje. En waauuwww mooi buikje al hoor! De stokke kinderwagen wilde ik ook dolgraag, maar mijn vriend vind hem niks. Probeer hem nog steeds om te praten. Hij duwt ook zo fijn. Dat vind ik idd ook ideaal dat je het zitje naar beide kanten toe kunt doen, dat kan met de Quinny ook, dat is echt een pluspunt. @ Han, dankje. Leuk de babykamer dus al wel besteld, heb je er een plaatje van? Hier is mijn buikje ook nog niet zo groot, althans het ligt niet erg hoog nog. Komt vast nog wel. @ All, gister nieuwe aanwinst gekocht, de Nuna leaf schommelstoel, helemaal blij mee.
@rrianne, wat een gave wipstoeltje ben gelijk even gaan google. Welke kleur hebben jullie gekozen, wij moeten er nog een kiezen. Ik zal een plaatje van het kaamertje zoeken en zo snel mogelijk er op zetten. Trouwens hebben jullie iets van een lijst met dingen die je allemaal moet hebben voor de kinder kamer? En hoeveel pakjes en rompertjes en welke maten je in huis moet hebben? Vind dat zo moeilijk er zijn zo veel leuke dingen, maar ze groeien er natuurlijk ook zo weer uit. Gister weer leuk geslaacht met sjoppen bij de prenatal voor kleding voor mijzelf nu kan ik er weer even tegenaan, en kan de kleine gaan groeien. groetjes Han
@ Han, ja wilde deze wipstoel erg graag hebben. Wij zijn voor de zwart met grijze gegaan. Zat te twijfelen over of een wipstoel of de stoel van Bloom, weetje wel dat ei? Daar kunnen ze ook van kleins af aan in. Maar daar lees ik zoveel wisselende reactie's over en hij is aardig aan de prijs. Ik heb idd wel zo'n lijst gemaakt, gewoon globaal wat ik nog allemaal moet hebben. En ik moet zeggen we hebben al een boel, maar er moet ook nog een heleboel komen, haha. Leuk, lekker geshopt. Ben gister bij de h&m geslaagd en bij de babyplanet, eindelijk nu 2 broeken die naar me zin zijn. Wat heb jij gekocht?
@Rrianne Leuk dat je ook geslaacht ben met schoppen, vond het nog best lastig zijn vaak van zie groote soep jurken en van mij mag het best lekker strak zitten. Heb nu een leuk neutraal zwart jurkje ( ook leuk voor mijn werk in de bloemen) Een strak jurk/ truitje met een grote lekst er og met love en een plaatje er doorheen van NY, mijn man was er helemaal weg van, en een leuk gestreept truitje. En ik had 2 legging bij de miss etan, De gewone ging ik de boven rand omvouwen en dat zit toch minder lekker. Dus ik ben er klaar voor Hoe heb jij die lijst zelf gemaakt, hoe weet je hoeveel je van welke maat in huis moet hebben vind het zo lastig? groetjes Han