@ Han, ja zwangerschapsmode is ook niet helemaal mijn ding. Klinkt leuk wat je hebt gekocht. Heb een broek van Noppies gescoord, één van esprit en een chino van de h&m. Maar het zijn wel echt allemaal zomerachtige broeken, wilde zo graag een mooie spijkerbroek, heb er nu één (een lichte wassing, en wil nog een donkere). Maar zwangersschaps-spijkerbroeken vind ik echt een ramp. Ook de basic shirts van h&m vind ik erg fijn zitten. Een leuk strak jurkje heb ik ook nog niet kunnen vinden, wil namelijk gewoon een effen. Aaaaah de hoeveelheid rompers etc moet je zelf een btje inschatten, heb er nu al een stuk of 12. Er zijn mensen die bijna niks hebben hoor. En manlief kan altijd nog langs de hema gaan voor een paar extra. Ik vind de maat wel lastig, heb het meeste geschat op maat 56, maar voor het zelfde geld verzuipt hij er in.
@Rrinne dank je wel, ik moet eerst maar eens gaan opschijven hoeveel we al hebben. Las dat je morgen de 20 weken echo heb, heel veel succes maar voor al veel plezier. lekker van je kindje genieten. groetjes han
@ Han, dankjewel! Heb er erg veel zin in en ben niet eens enorm gespannen. Heb er een goed gevoel bij, nu hopen dat dat klopt. Zie nu pas, dat je precies één dagje op mij voor loopt. 14 oktober is dus jullie mooie dag.
wat leuk dan lopen we gelijk op, hoe gaar het bij jou nu? 20 weken echo al gehad, ik mag zaterdag. groetjes han
@ Muts en han, hihi grappig lopen echt gelijk op. Vanmorgen de 20-weken echo gehad. Alles was goed met ons ventje. Het enige puntje is dat hij in zijn hersentjes 2 cyste's heeft zitten. Mocht me er geen zorgen over maken, foutje van moeder natuur noemde ze het. En vaak verdwijnt het vanzelf weer. Vind het een erg dubbel gevoel, het klinkt heel naar vind ik zelf. En ga volgende week bij mijn eigen VK nog wel even navragen of ik over een aantal week toch niet een extra echo kan krijgen om te kijken hoe het er dan voor staat.
Ik heb mijn echo gisteren gehad! Alles was in orde alleen lag mijn placenta wat te laag, dus ik krijg met 32 weken nog een echo om te kijken of hij dan wat hoger ligt. Ik maak me er geen zorgen over, schijnt wel vaker voor te komen en meestal komt het vanzelf ook weer goed.
@Rrianne en Mutz Wat fijn dat het zo goed als alles er goed uit zag. Mooi om je kiendje weer even te zien. Rianne wat is een ciste? Meiden geniet maar lekker van de vrijedag, ik zat zaterdag jullie bijpraten over de 20 weken echo. groetjes han
@ Mutz, wat fijn dat alles goed is met jullie uk! @ Han, een cyste is een vochtophoping. Wrsch kan het geen kwaad, maar vind het toch wel een stukje extra spanning. Wil over een aantal weken een extra echo, mochten ze dit vanuit de VK niet doen, doe ik gewoon weer een pret-echo. Als is het alleen maar even voor mijn eigen gevoel. Nog 2 daagjes meid, dan mag jij ook heen. Spannennddd!
He meiden. We hebben vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was goed en zag er supper uit. We krijgen een Jongen Donderdag hebben we een pret echo om dit nog eens te laten bevestigen hunnen we weer even van ons hummeltje gaan genieten. Hij is vlink aan het trappen geweest zelfs als ik wat aan heb kan je mijn buik soms zien bewegen. groetjes han