Kees uit Flodder speelt nu de Sint (de mannelijke Kees natuurlijk ). EDIT: Zie dat er al meerdere hebben gepost
echt?? zag foto's op het sinterklaasjournaal online, maar haal hem er niet uit joh haha.. maar ik mis Bram wel hoor....als je zijn hoofd alleen al ziet...das ECHT sinterklaas he
Ik begrijp er nu werkelijk niets van Sinterklaas ik toch gewoon die goed heiligman Klaas uit Spanje Of niet Weer mezelf voor de gek laten houden
Was dat niet in de film over SInterklaas??? Mar in ieder geval... ik had het gisteren nog gegoogled omdat het ter sprake kwam nav de pensionering van Amerigo. Het is idd Stefan de Walle.
Robert ten Brink doet het bij de commercielen dacht ik? RTL, geloof ik.. Grappig dat wij zo gewend zijn aan Bram. En onze (kleine) kids groeien op met stefan. Die zullen later van Bram vast zeggen dat het niet de echte is
bram zal voor mij altijd DE sint blijven. de enige echte. ik weet ook nog niet wat ik van Stefan moet denken. blijf m denk ik toch als keesie zien. maar inderdaad.... de kids groeien op met Stefan als de sint en zullen later vast zo over Stefan denken, zoals wij nu over Bram.
Er is idd maar 1 echte Sinterklaas!!!! Bij de club van Sinterklaas is Bram van der vlugt er nog wel, maar denk dat dat oude afleveringen zijn ofzo!!! Ik ga zaterdag wel kijken, want de oudste is helemaal fan!!!
Sinterklaas - Wikipedia Even naar onderen scrollen en daar staan ze allemaal... Ook leuk om eens de echte namen te googelen en foto's te zien van de pieten als ze niet piet zijn
Mijn dochter herkent ze zonder schmink... Dan zegt ze; he dat is de hoofdpiet! En dan zie je erik v muizewinkel (of hoe schrijf je dat haha) dus denk dat dit jr het laatste jr is voor haar
En er komt ook nog een ander paard Amerigo gaat met pensioen lees ik net... hij doet al 22 jaar de optochten Dacht dat ze die om de paar jaar wisselden
Voor mij blijft Bram ook altijd de enige echte, hij had zo'n lieve uitstraling. Die Stefan vind ik er op de een of andere manier veel 'harder' en heel nep uitzien, maar dat komt natuurlijk omdat ik Bram gewend ben.