Ik kwam dit stukje tegen op Hyves, en ik lees het en herken er veel van mijzelf in. wist niet dat dit vrouweneigenschappen waren, zijn er meer die het herkennen? Wij meiden; Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. We lezen de shampoo flessen onder de douche. We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. We vragen "wat" ?? terwijl we alles verstaan. We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. We kunnen 10x dezelfde film kijken. We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Als we s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen.
Ja ik herken het allemaal, behalve de wekker eerder zetten want ik spring altijd meteen mn bed uit. De wekker meerdere keren laten gaan vind ik irritant.
Haha.....oh ja! Lopend tandenpoetsen doe ik ook...even langs de kamers van de kinderen, gordijnen open doen, ramen open, kleren oprapen en in de wasmand gooien
Hahaha heel herkenbaar! Behalve de wekker eerder zetten. Stap meteen uit bed en de wekker af laten gaan vind ik echt vreselijk. Ben altijd voor de wekker wakker.
Vooral die klok, 'wat?' zeggen, trekken i.p.v. duwen of andersom en de koelkast zijn heeeel herkenbaar! Moest er erg om lachen!
Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. Regelmatig maar is meer omdat ik van stilstaan pijn in m'n rug krijg We lezen de shampoo flessen onder de douche. Wel eens gedaan We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben.Ben geen moppentapper, ben gewoon grappig van mezelf We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. Ik kan dus echt niet zonder m'n horloge hoor We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. Ja maar dat zijn dan zinnen die niemand snapt We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat.Overkomt de besten We vragen "wat" ?? terwijl we alles verstaan. Ik beken We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. Als ik 'uit ga' ja We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten.Nooit opgevallen We kunnen 10x dezelfde film kijken.Kijk een film maar 1x We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden.Ben 'm nooit kwijt We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is.Ja, deze herken ik We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. Nee...klop 'm wel altijd tig keer op, wil geen plat kussen We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen.Daar irriteer ik me juist aan bij m'n man Als we s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen.Ja, dat doe ik wel altijd Vind het niet echt specifiek vrouweneigenschappen of ik ben geen echte vrouw of sommige mannen geen echte man
Ik herken de meeste dingen ook wel, grappig! Ik hoef alleen nooit een zin 10 x te lezen, als ik 't na 2 keer niet snap (wat op zich niet vaak voorkomt), dan haak ik gewoon af .
Ik ben mijn mobiel regelmatig kwijt en dan moet er idd naar toe bellen haha. ook tellen hoeveel uren ik kan slapen, doe ik elke avond. de koelkast herken ik enorm en ook Trekken terwijl er duwen staat op een deur en idd wat? zeggen terwijl ik het wel versta (mijn zoon doet dit nu ook dus kopieerd het van mama ) en hoofdkussen omdraaien is ook heel herkenbaar haha
Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. Haha ja, om dan alvast even wat op te ruimen in de badkamer We lezen de shampoo flessen onder de douche. Elke keer weer We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben.Dit is het enige wat ik niet herken bij mezelf We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. Inderdaad We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. Yups We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. Gebeurt me regelmatig We vragen "wat" ?? terwijl we alles verstaan. Standaard, manlief herhaalt zichzelf ook niet meer, wacht een paar sec en dan geef ik alsnog antwoord We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. Heel vervelend! We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. Gebeurd weleens ja We kunnen 10x dezelfde film kijken. Zeker! heb sommige films al 50x gezien We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. Tja ze maken die mobieltjes ook zo klein! We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. Yup We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. Ook deze herken ik We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Haha doe ik idd ook! Als we s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. Ja, dat doe ik altijd Wat grappig om te lezen dat we in vele opzichten toch wel hetzelfde zijn
ik dacht ik filter het eens uit en kwam er eigenlijk achter dat je altijd wel iets vindt dat op jou van toepassing is. Ik dacht eerst, wat een herkenning, maar nu denk ik, nee eigenlijk valt het best tegen.
Wij meiden; Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. Nee doe ik niet We lezen de shampoo flessen onder de douche.Doe ik ook niet We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben.Af en toe We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel.Heb geen mobiel (vriendlief heeft die mee) en geen horloge, dus gebruik de klok We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. Ligt dr an We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. Ik niet, vriendlief wel We vragen "wat" ?? terwijl we alles verstaan.Ja af en toe We haten het, als de wind onze haren door de war blaast.Nee hoor We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten.Nee We kunnen 10x dezelfde film kijken. Na 2x ken ik de film uit me hoofd en vind ik er niks meer an We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. Helpt dan nog weinig aangezien ie op trillen staat We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. Ja soms wel We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. Nee doe ik ook nooit We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Nee nog nooit van gehoord Als we s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen.'s avonds niet, 's nachts als ik wakker word wel
Eigenlijk niet echt.. ik kijk wel regelmatig in de koelkast om te checken welke boodschappen ik nog moet doen, die schrijf ik dan op. Anders vergeet ik de helft in de supermarkt. Mijn telefoon ligt overal en nergens, maar ik bel 'm nooit. Vraag gewoon aan mijn man 'waar ligt mijn BB?' en dan heb ik 'm al gevonden Shampoo flessen onder de douche lezen?? Why? Dat doe ik alleen de 1e keer misschien dat ik de shampoo gebruik? Ik duw niet tegen deuren waar trekken op staat en andersom. Ik kijk altijd van tevoren zodat ik niet voor lul hoef te staan! 10x dezelfde film kijken juist niet.. sommige kan ik een paar keer kijken maar geen 10x Ik weet vaak al hoe laat het is voor ik op de klok heb gekeken.. en dat tijdstip onthoud ik wel . Ik vind 'm dus echt onzin, volgens mij ook geen typische vrouweneigenschappen hoor! Ik loop ook niet tandenpoetsend door het huis!
Wij meiden; posten graag lange berichten op Hyves en Facebook en hebben niet door dat dat heeel irritant is voor de medemens. Maar ik herken mezelf er wel in
Wij meiden; Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. Nee We lezen de shampoo flessen onder de douche. Nee We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. Nee We hebben geen horloge nodig, we hebben een mobiel. Ik kan niet zonder horloge, vergeet zelfs dat mijn mobiel een klok heeft. We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. Geen last van, soms op een forum als iets verwarrend geschreven is of zonder leestekens moet ik wel eens 2 keer lezen wat er staat maar ik zal heus de enige niet zijn. We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. Is wel eens gebeurt als ik met zijn gedachten totaal ergens anders zat. We vragen "wat" ?? terwijl we alles verstaan. Nee We haten het, als de wind onze haren door de war blaast. Nee, ik vind het best lekker We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. Enkel omdat ik op den duur niet meer weet wat er nog is (man eet vaak tussendoor) en ik soms een paar keer per dag van gedachte verander over wat we gaan eten. Ik moet dan echt gaan kijken of alles wel in huis is en dan weer als ik van gedachte verander. We kunnen 10x dezelfde film kijken. Nee, mijn man kan dat echter wel. Ik heb zelfs al de neiging om bij een eerste keer kijken de saaie stukken door te spoelen. We moeten onze mobiel bellen, om hem te vinden. Nee We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. Nee We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. Dit doe ik wel eens, vooral als het echt warm is. We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. Nee Als we s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. Nee