Wie is nu sinterklaas??

Discussion in 'De lounge' started by Angel78, Nov 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    De club van sinterklaas is een herhaling van een paar jaar terug. Vorig jaar was het ook al een herhaling.

Ik vind het ook zo'n raar idee dat Kees Flodder nu Sinterklaas is. Ik ben benieuwd naar hoe hij het doet morgen.

2. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Naar mijn idee is bram van der vlught ook al jaaaaaaren en de enige echte sinterklaas, maar zit net op wikipedia te kijken en zie dat hij dit vanaf 1985 doet en ik ben van 79, dus heb hem als kind maar heel even "gekent" als sinterklaas kom ik net achter hahaha:)

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

Die flodderfilms zijn ook wel 25 jaar oud he?

4. Adventure

Adventure Actief lid

Apr 21, 2011
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, Bram is voor de generaties van de afgelopen 3 decennia wel de echte Sinterklaas. Zal hem zeker missen als de Sint. Ben benieuwd hoe Stefan het gaat doen...en hoeveel decennia hij mee zal gaan.

5. soppie

soppie Bekend lid

Mar 31, 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    vind het maar raar... althans onwennig.
    weet wel toen mijn collega tegen mij zei; weet je wie de nieuwe sint is. Ik wist toen nog niet wie dat zou worden en toen zei mijn collega ik geef je één tip: Kees blijf van je zus af (op zijn plat amsterdams) hahahahahahahaha toen wist ik het meteen .....

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha ik zag hem bij Editie.nl en was eigenlijk ook wel benieuwd of hij dat nog net zo kon als lang geleden :D

7. luckey

luckey VIP lid

Feb 16, 2010
    5,129
    0
    0
    Geloof al jaren niet meer in de sinterklaas maar ik was toch lichtelijk van slag toen ik erachter kwam dat Bram sinterklaas speelde....
    hij is gewoon de echte sinterklaas.

Stefan moet ik nog aan wennen....

8. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    ooh is het die! Ik dacht al dat ik hem herkende (de stem) maar nu weet ik ook wie het is :)

Ik vind het jammer dat Bram gestopt is trouwens die deed het geweldig! maar stefan gaat ook wennen ;)

9. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja bram is gewoon nostalgie :D van mij had ie het nog wel 20 jaar mogen doen.

Ik zag vandaag die stefan op het sinterklaasjournaal en ik vond wel dat hij het leuk deed hoor.

Van Bram vond ik altijd dat hij zo een leuke humor had. Als hij bij volwassenen programmas was ofzo van die opmerkingen die kindjes nog niet snappen. Hilarisch vond ik dat. Ben benieuwd hoe stefan dat gaat doen. Maar ik denk dat hij er nog wel heel erg in moet groeien. Ik heb ooit gelezen dat Bram zich vanaf begin november ook echt sinterklaas voelde. En dat kan ik wel begrijpen. Bij stefan komt dat vast ook vanzelf wel.

10. Tennes

Tennes Niet meer actief

Bram is voor mij de echte! Maar lief? Hij ziet er leuk uit als Sint, maar ik vond dat ie af en toe uitspraken had....Pff, niet echt leuk hoor!

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Jaaa. geweldig!!! Vooral bij Paul de Leeuw! Keek nooit naar Paul de Leeuw, behalve als ik wist dat Sinterklaas zou komen, geniaal!

(trouwens...heftig je onderschrift!!!)

12. Mystify

Mystify Bekend lid

May 24, 2011
    938
    0
    0
    Hoewel ik juist gelovig was onder een andere Sint is voor mij in mijn herinnering Bram toch de enige echte Sint. Maar idd onze kinderen groeien op met een andere sint en kijken daar straks net zo naar als wij nu naar Bram. Mijn moeder vond toen die andere Sint ook lange tijd de enige echte Sint en roept nu zelfde over Bram haha. Ze doen het allemaal op hun eigen manier. Bram was naast lief soms ook wel een strenge bijdehante Sint( vergis je niet, bram maakte als Sint soms vlijmscherpe opmerking met de nodige ironie er in )wat ik van stephan heb gezien tot nu toe is sint nu wat verstrooider en lolliger. En amerigo de schat, jammer dat het paard straks geen naam meer heeft. Dat mag van mij wel in ere blijven...amerigo is het paard van de Sint :)

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Nu kan ik naar de echte intocht en dan is het niet de ''echte'' sinterklaas! Jammer hoor ;)

14. Mystify

Mystify Bekend lid

May 24, 2011
    938
    0
    0
    Bij Bram heb ik een hele periode aan zuster reini van medisch centrum west moeten denken;) kent iemand die serie nog?

15. Tennes

Tennes Niet meer actief

Grinnik! :D

Share This Page