Hoi, een tijdje terug opende ik een topic over een pakket dat niet aankwam. Maar nu, na een tijdje blijkt dat er meer post niet aankomt. Alles wat via TNT moet komen ontvang ik niet. Ik mis papieren van de belasting, een geboortekaartje en een loonstrook van mijn man. Ik zie wel geregeld de bezorger hier lopen, een man die al jaren komt hier. Hoe kan het nou dat hij telkens alleen mijn deurtje overslaat? Heb niks geks gedaan? Moet zeggen dat ik me erg ongerust maak. Kan iemand die mij niet aardig vind er voor zorgen dat ik geen post meer krijg ofzo?
hier komen ook dingen niet aan hoor, ik doe dr niks meer aan, als het belangrijk is laat ik het aangetekend op sturen dan komt eht wel aan.. heb je al je adressen goed doorgegeven? misschien anders tnt eens bellen?
Hey, van de bestelling waar ik eerder een topic over opende klopt het adres, heb ook contact gehad met TNT hoe ze zoiets evt opsporen. De belasting heeft echt mijn correcte gegevens wel, want normaal ontvang ik alle post gewoon. De mensen van het geboortekaartje hebben ook echt wel de goede gegevens en van de loonstrook ook.... Ben echt benauwd hierover.... Ik zal morgen maar eens bellen, maar ik heb echt het gevoel dat het geen zoden aan de dijk zet....
Heeft niet iemand (per ongeluk) jouw naam en adresgegevens doorgegeven bij de verhuisservice van TNT? Dat was nl het eerste waar ik aan dacht..
Ik heb het hier ook vaak. Krijg soms een rekening niet binnen en dan paar weken later wel de aanmaning. Brieven van t uwv die niet aankomen of de belastingdienst ed. En in mijn wijk ben ik niet de enige.. Mn buren hebben er ook last van.
Meiden, even serieus.... hebben jullie dit vaker? Ik ben het eens nagegaan, ik heb dus nu al 2 weken geen post gehad he! Dat is toch niet normaal. Dat er een keer iets niet aankomt kan ik me voorstellen.... Nikita, ik zie op de site dat als je verhuisservice aanvraagt het om fraude te voorkomen op het oude en nieuwe adres wordt doorgegeven zegmaar. Kan dus niet zonder mijn medeweten.... Doorzendservice ook niet , en kost ook geld. Heb net per mail een klacht gestuurd, als ze een onderzoek instellen komen ze er toch wel achter als iemand een adreswijziging heeft doorgegeven op mijn naam?
Alessandro, wat erg zeg... zal het hier in de buurt even vragen of meer mensen het hebben. Mag ik vragen in welke regio je woont?
Ben je net verhuisd of heb je een nieuwbouwhuis oid? Dit is bij ons het geval, krijg regelmatig post van 3 maanden geleden binnen. Heel fijn is dat met rekeningen/belasting aanslagen etc. In het begin kregen we maar eens in de 1 a 2 weken post, nu 2 keer per week dus er zit vooruitgang in.
Cin, nee we wonen hier al 5 jaar ofzo. En we hebben werkelijk nooit problemen gehad. Daarom ga ik ook haast denken dat iemand ons zit te pesten ofzo...
Man, wij krijgen 3x per dag post. Da's ook irritant, want ik weet niet welk bedrijf welke post afgeeft en dus ook niet bij wie ik moet klagen als er iets mis gaat. Tot nu toe nog niks gemist, maar ja, als ik niet weet dat ik iets had moeten hebben, mis ik het ook niet Ik denk dat het misschien toch met de bezorger te maken heeft, of misschien wel met de sorteerder. Dat er iemand op het sorteerpunt werkt die jou niet moet?
LadyXochi, liever 3x per dag dan niks. Ben echt bang dat ik in de problemen kom met evt rekeningen enzo... Nou het lijkt me echt te raar dat iemand echt om mij te narren die post pikt ofzo.... wel een eng idee.
Heb je enig idee wat je precies mist? Anders moet je die bedrijven zelf even bellen en doorgeven wat er aan de hand is. Als er meerdere meldingen binnenkomen, dan stapt dat bedrijf misschien ook op bij post NL en gaan ze naar een ander bedrijf...
LX, goeie tip. Mijn man gaat moegen op zijn werk even checken hoe of wat met de loonstrook. Heb op een ander forum gevraagd of het uberhaupt mogelijk is post te pikken, maar schijnt niet te doen te zijn (tussen duizenden poststukken hihi) Gelukkig maar. Maar hoe kan dit dan wel? Ik laat het er niet bij zitten dat weet ik wel.
PostNL heeft de laatste paar weken ontzettend veel storingen waardoor post veel later komt dan gepland (hier in Brabant stond het zelfs in veel kranten)
Heb je twitter? @postnlwebcare beantwoord snel persoonlijke vragen. Is denk ik sneller dan de mail afwachten
daantje, ik heb geen twitter (ouderwetsch he? ) Ga morgen ook maar even bellen, vol erin dan maar meteen he....
Zou niet zomaar denken dat er geen post achter gehouden word door bezorgers. Ik en ook mijn moeder en andere mensen die ik ken hebben een brief gehad in de bus van TNT dat we poststukken uit januari konden verwachten want er schijnt een bezorger te zijn geweest die zakken post heeft achter gehouden en hier zijn ze helaas te laat achter gekomen maar ze hebben nog een deel van de post terug kunnen vinden! (Ohja een weekje na de brief stond het ook in de krant hier) Dus echt even achteraan gaan, het kan een storing/vertraging zijn maar het kan ook net als bij ons hele andere redenen hebben!