hallo, ik ben in oktober gestopt met de pil. !7 december waren mijn laatste regels. Nu ben ik 5 dagen overtijd. Heb een cyclus van 28 dagen geteld, maar nu is deze blijkbaar langer. Als ik dus niet ongesteld word is er dan nog een eisprong, en wanneer is deze? Kan ik toch zwanger worden of niet. ik weet het allemaal niet meer.
Hoi Ajuintje, Misschien is je cyclus anders omdat je misschien nog steeds aan het ontpillen bent. Of misschien is je cyclus in de war. Maar je kan ondanks de verwarring zeker zwanger worden hoor. Ik zou zeggen wacht nog een weekje en dan kan je altijd een test doen. Heel veel succes. Groetjes, Elvira
ik heb al 2 testen gedaan en waren helaas negatief. Hoe weet ik dan eigenlijk wanneer men ei sprong komt?
ja ik heb de test misschien te vroeg uitgevoerd. Omdat je mag testen van de moment dat je ongesteld gaat worden heb ik dat maar gedaan. En dan gisteren morgend ook nog ene. Nu volgende week nog ene. Ale, ik weet niet wat jij ervan vind wat ik best doe?
Je kunt het volgende week nog een keer proberen inderdaad en als die nega is dan zou ik er gewoon vanuit gaan dat je aan het ontpillen bent en dan is het wachten op een beetje regelmaat in je cyclus.
duurt dat lang?dat hangt af van persoon tot persoon zeker? Maar hoe weet ik dan wanneer ik mijn eisprong heb en dat we moeten"klussen" Anders is het klussen toch niet van toepassing of wel?
Je eisprong is gemiddeld 14 dagen voor je ongesteld moet worden. Je weet eigenlijk pas achteraf wanneer je had moeten klussen. Als je een regelmatige cyclus hebt, dan kun je berekenen wanneer je ongeveer ongesteld moet worden en dan weet je ook wanneer je vruchtbare dagen zouden zijn. Als je een onregelmatige cyclus hebt, dan kun je dit helaas niet bereken. Ik zou dan na je ongesteldheid beginnen met klussen en dit tot ongeveer een week voor de NOD van je langste cyclus. Groetjes Saskia
Dat ontpillen is zeker per persoon anders, sommige zijn na 80 dagen nog niet ongesteld en anderen hebben een paar keer een cyclus van bij. 35 dagen ofzo? Dat moet je helaas allemaal even afwachten...
we zullen maar afwachten zeker? Ons niet te veel zorgen maken Ik had gedacht dat het maar 28 zou zijn mijn cyclus en zo berekent wanneer men vruchtbaarste dagen waren, maar ja, nu zal ik onregelmatig zijn waardoor het hele verhaaltje niet meer klopt he
Hoi linikip! Mensen, mensen 85 dagen. Je antwoorde me via een andere topic, over m'n vriendin die ook zo lang overtijd bleef en of ze pillen kreeg om de eisprong op te wekken? Nee hoor dat was voor de menstruatie, die bleef 3 maanden weg en toen kreeg ze er pilletjes voor. En daarna werd ze ongi en kort daarna werd ze pardoes zwanger, goed he. Die moeten nu wel komen bij jou hoor. Liefs Bloempje.
85 dagen is lang. mijn huisarts wil wachten tot 43 dagen en dan krijg ik med. die de cyclus helpen (weet niet meer wat) is dat niet iets voor jou, ik vind het knap dat jij zo lang kan wachten