Hoe laat begon bij jullie de bevalling?? Volgens mij beginnen de weeen of het breken van de vliezen meestal 's avonds, 's nachts of vroeg in de ochtend als je rustig ligt. Maar is dit ook zo?
Vliezen braken om 8 uur s´ochtends toen ik uit bed stapte om naar het toilet te gaan, de weeen begonnen ook direct. Uiteindelijk 19 uur later bevallen.
3 weken te vroeg; vliezen braken om 09.15uur toen ik uit bed stapte om te plassen... naar het ziekenhuis vanwege te vroeg en hoge bloeddruk (zwangerschapsvergiftiging) lichte wee-activiteit om 20.00uur werd het heftiger, maar ze wilden niet toucheren vanwege de reeds gebroken vliezen 23.00uur persdrang 00.10uur dochter geboren
Hier braken de vliezen om 2.15 uur snachts. De weeen begonnen om 3 uur. Na 19 uur 'bevallen' was de kleine man er eindelijk. haha.
Ik tel eigenlijk niet mee denk ik maar ik ben rond 12.30 's middags gestript v.w beginnende zwangerschapsvergiftiging en rond 15.30u had ik merkbare weeen (ik had ook blaasontsteking waar ik ook krampen van had vandaar merkbaar voor mij)
Om 6 uur in de ochtend braken mijn vliezen maar geen weeen. Pas in de loop van de middag kreeg ik iets wat op weeen leek (veel meer is het ook niet geworden). Om even over 12-en 's nachts is de kleine man geboren!
het rommelen begon om 11 uur snachts en omdat ik niet meer kon slapen hiervan opgestaan en om 2 uur zijn de vliezen gebroken. Ze bleek in het vruchtwater gepoept te hebben en dus moesten we naar het ziekenhuis waar ik 4 uur aan de ctg heb gelegen toen bleek dat mijn weeen niet verder op gang kwamen ben ik aan het infuus gelegd en is ze 5,5 uur later geboren
Wat me echt op valt aan de bovenste reactie's is dat het grootste deel van de bevallingen is begonnen met het breken van de vliezen! Maar mij is altijd verteld dat maar een heel klein gedeelte van de bevallingen begint met het breken van de vliezen. Of is het gewoon pure toeval dat bij jullie allemaal de vliezen eerst zijn gebroken?
Laat mij dan degene zijn bij wie de bevalling begon met weeën. Om iets voor 7 in de ochtend. 13.57 uur ben ik bevallen van Noor.
Bij de jongste braken om 7.30u 's morgens de vliezen toen ik uit bed stapte, om 10.30u. kreeg ik weeën en om 12.20u was ze er! Succes Pelikaantje, dat het allemaal maar voorspoedig mag verlopen!
snachts om 2 uur kreeg ik wat kramp, smorgens om half 7 werd ik wakker vd weeen, half 3 braken mijn vliezen, savonds om 21:00 is hij geboren!
Bij mij was dit wel zo... Ik lag lekker in bed, in de armen van mijn mannetje een film te kijken, toen om 23.30 de eerste wee kwam. Om 04.00 braken mijn vliezen, en om 12.49 ben ik bevallen.
05.00 uur in de nacht ( of morgen) begonnen bij mij weeën. Die avond om 23.16 is Isabella geboren. De vliezen zijn gebroken om 21.00 uur in het ziekenhuis.
om 22.13 braken de vliezen toen ik op de bank lag en tv keek. om 22.36 had ik mijn eerste wee en om 4 uur is david geboren. uit het september mama forum weet ik wel dat er meer vrouwen waren waar het met weeen begon en niet met breken van de vliezen
Bij mij braken de vliezen om 3.00 op 6 oktober en ik ben op 7 oktober om 01.38 bevallen van een zoon met een spoedkeizersnee