Wie is oktober uitgerekend en weet het geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rianne 85, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    8 october uitgerekend, 25mei de 20 weken echo!!!
    Wij willen niet weten wat het wordt! (al ben ik wel enorm nieuwsgierig)

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja dat behang is gaaf he, had het nog in mn handen maarja hahah als je het niet wilt weten houdt het op. Stoer was met bootjes en lief met bloemenachtig iets toch? naja heel gaaf!

is er iemand ook 3 okt uitgerekend?????????????

3. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    @ Rica, Ja klopt dat behang ja!!! Zoooooo leuk!!
    Maar ja zal wel neutraal behang worden hahaha!
    We hebben de babykamer van pepper ( steigerhoutlook ) dus nu zitten we te denken aan licht behang met 1 of 2 grijze muren!
    Als de kleine er dan eenmaal is kunnen we het verder aankleden met van dat mooie blauw of knalroze! Staat allebei mooi bij grijs! Dus dat probleem ook weer opgelost!

@ mama van drie, ik heb eigenlijk helemaal geen gevoel wat het word. had bij beide jongens wel het gevoel dat het jongens waren, misschien komt dat gevoel nog!

@sandra, Is dit je eerste kindje?

4. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    haha ja wie ben jij dan ? ;) zit je op MIJN hyves met die cuteige baby als plaatje of met die tekening ? ;)
    ik kan niemand vinden met 2 kindjes en 30okt al uitgerekende datum :p
    doe maar n pb ;) :p

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ooh wacht volgens mij begint jou naam met een C klopt dat ?? ;)
    nu ik lees over je oudere kindje ;)

6. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hier 17 oktober uitgeteld en we weten sinds gisteren dat het een meisje wordt :).
    vind het leuk om te weten, wil nu allemaal leuke dingen kopen

7. Female

Female Niet meer actief

Ik ben ik okt. uitgerekend, maar weet het nog niet. 9 juni een echo en dan weten we het (hopelijk).
    Wel is het, net als vorige keren, echt een geheimpje tussen ons 2. We vertellen het echt NIEMAND. Dat zou ik echt niet leuk vinden. Wij weten het dan lekker, maar verassing voor de rest!

8. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    @female
    ALS ik het dan inderdaad misschien wel zou willen weten dan zou ik het ook tegen niemand zeggen!
    Bij je andere kids wist je het dus ook beide keren?

@Nijma
    Wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Geniet van al dat rose spul!

9. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben twee jongens, mijn oudste zoon is van 29 oktober. Bij beiden wisten we dat we een jongen kregen. Ik ben uitgerekend op 25 oktober. Aanstaande vrijdag hopen we te weten of we een jongen of meisje verwachten.

10. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Spannend Patrieske! Laat je het even weten vrijdag?

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo allemaal,
    gezellig weer een oktobermamma topic.
    ik ben 9 oktober uitgerekend en hebben volgende week onze 20 weken echo.
    ik zou het stiekum wel willen weten maar mijn man niet. dus we wachten nog 21 weken af en dan weten we het. zelf denk ik dat we een meisje krijgen maar dat is maar een voorgevoel!

x

12. wrsh

wrsh Lid

10 mrt 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik ben 3 oktober uitgerekend en ik krijg morgen mijn 20 weken echo. Mijn man en ik willen het geslacht wel weten maar willen het voor ons houden. Ben benieuwd hoe SM hierop reageert.

13. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Leuk dat alle echo's eraan zitten te komen! Blijft spannend!
    Iemand de baby al gevoeld? Ik volgens mij wel, nog heel zachtjes maar goed kan ook nog wel!

@mbtc
    Dus voor jou ook nog even wachten tot de bevalling! Ga je ook opletten bij de echo? Hier kun je voor 15 euro een dvd erbij kopen, denk dat ik dat ga doen en dan toch stiekum zelf thuis 100 x kijken denk ik ;)

@wrsh
    Wil je SM het zo graag weten dan??
    Je kan ook gewoon zeggen een geheim dat jullie het niet weten! Blijft het tussen jullie twee!
    Veel plezier en succes morgen, ben benieuwd!!!

14. Female

Female Niet meer actief

@ Rianne; ja idd bij de vorige 2 wisten we het ook. Ook stilgehouden (en beide keren niet ons mond voorbij gepraat :D)
    Echt leuk als iedereen gaat gissen en alleen jullie het weten :)

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Female ben ook erg nieuwsgierig bij jullie hoor:D

16. Female

Female Niet meer actief

Raden mag altijd :D

17. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    @Female, dat vind ik heel knap!!! Dat je dat dan stil kunt houden, heb je nooit es hij of zij gezegd?
    Vaak hebben we het allemaal over HIJ, dus dan denken alle mensen een jongen!
    Hoe voelen jullie je verder? Ik prima alleen sommige dagen echt pijn in mijn onderrug.

18. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik ben 26 okt uitgerekend (geloof ik) en over 2 weken hebben we de 20 weken echo. Ik heb er helemaal geen stem in of ik het wil weten of niet, de dames hier en mijn man willen het gewoon weten. Nou ja, kunnen we de jongste ook vertellen wat hij krijgt. Ben wel nieuwsgierig hoor. Bij de eerste wisten we het niet en dat was eigenlijk toch wel het leukste maar ik denk niet dat we er nog onderuit komen.

19. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Ik ben 28 okt uitgerekend en heb volgende week woe een geslachtsbepaling, ben zo benieuwd! Voordat ik moeder werd dacht ik dat ik het niet zou willen weten, maar toen ik zwanger was van mijn eerste waren we zo nieuwsgierig!!

Voel de baby sinds 13-14 weken, veel sneller dan bij de eerste. leuk hoor!

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wrsh we lopen echt gelijk op! ik ook 3 okt uitgerekent en morgen ook mn 20 weken echo :):) succes morgen

Deel Deze Pagina