Nog een paar dagen, maandag weten wat het geslacht zal zijn Ik ben uitgerekend op 29 oktober (ja banner klopt nog niet, heb hem niet bijgesteld hihi).
Ik ben ook 3 oktober uitgerekend (ik moet mn banner nog aanpassen) en heb morgen de 20 weken echo. Ik ben zo nieuwsgierig .
@Tjessia Meeste stemmen gelden!!! Ook leuk toch!! @Serephina83 Dat is echt al snel!! Dat je je kindje al voelt! Word een drukke baby!!! @ Rica, sasjuh, alleentje Laat het morgen en maandag even weten!! Kan ik weer even tellen hoveel boys en hoeveel girls! Ik word ook steeds nieuwsgieriger, droom er al over!
Was wel ff omschakelen, ik ben meer van de meisjes dingen. Dus ik was al aan het kijken voor schattige jurkjes enz. Maar jah, ik heb een heel schattig pullover gezien, dan moet het maar wat stoerder
Ga er maar van uit dat het een jongetje is hahaha, nee even zonder gekheid, iedereen zegt wel jongen maar kan net zo goed een meid zijn, ik laat me maandag gewoon verassen En de uk hier is ook aardig druk aan het rondtrappelen in mama's buik
@wrsh Jongens zijn heeeeeel leuk hoor! Ik weet er alles van, heb er al 2! En als dit een jongen is zal ik ook blij zijn! De meiden komen er later wel bij Maar zou natuurlijk leuk zijn als het een meisje zal zijn, al kan ik mezelf niet eens voorstellen met een meisje. Ben zo gewend aan de boys.... Maar wat was er nou met je schoonmoeder? Je gaf aan ben benieuwd hoe sm hier op reageerd! ?????? @ Sasjuh Succes morgen! Vermoeden is dus een jongen?? Kan altijd nog alle kanten op, dat hoor je wel vaker!
Hier 3 oktober uitgerekend en vandaag te horen gekregen dat we een meid krijgen , wij zijn helemaal verliefd..
Ik mag maandag pas hoor hihih alhoewel ik het niet erg zou vinden om vandaag te gaan Maar inderdaad, kan alle kanten op, ik zei al, ik laat me verrassen maandag
Ow sorry Sasjuh!!! Was even in de war met de andere dames..... Ach het is zo weer maandag hoor! Geniet van het weekend want het word mooi weer!
Ben 15 oktober uitgerekend, met 17 week te horen gekregen dat wij een jongentje krijgen. Erg lang getwijfeld, maar we wilden het toch dolgraag weten en ben nu enorm blij met de keus!
@ Sasjuh, leuk hoor!!! Moest je niet even omschakelen dan?? Omdat het vermoeden een jongen was.... @Rianne Gefeliciteeerd!!!!! Ik twijfel nog steeds of ik het weten wil of niet.....maar mijn schoonmoeder gaat mee nee de 20weken echo en als ik het wil weten mag zij het lekker niet weten!!!