@ Rianne, haha zo herkenbaar dat getwijfel! Wat jammer, kan je mannetje niet mee? Vraag je of de VK het voor je op een briefje schrijft, kan je hem altijd nog samen thuis openen.
@Rianne mijn vriend gaat ook wel mee hoor hahahah, maar hij wou het eerst niet weten...nu heeft hij zoiets bepaal jij het maar! Bij onze andere 2 jongens wisten we het niet, ook mede omdat hij het niet wou weten. Dus hij zegt ik heb 2 x bepaald nu mag jij het zeggen..... ( hij kan beter weer zeggen ik wil het absoluut niet weten, was makkelijker geweest voor mij!) Denk inderdaad dat we maar moeten vragen of ze het op wil schrijven! Kunnen we altijd nog kijken....of niet @ fleur en rachje GEFELICITEERD met jullie boys, zooooo leuk van die kleine lieve stoere ventjes! Geniet ervan! Zal vanmiddag de verdeling even tellen...volgens mij is het nog steeds een beetje 50-50!
@ Rianne, owww schoonmoeder gaat ook met jullie mee, haha verkeerd begrepen! Jaa idd, anders laat je het gewoon opschrijven kun je er na die tijd ook nog even rustig over nadenken. Ik ben benieuwd of ze volgende week tijdens de 20-weken echo hier weer op het zelfde geslacht uitkomen, haha moet vast goed komen!
Ik heb volgende week vrijdag 3 juni de 20 weken echo. Natuurlijk hoop ik dat alles goed is met de kleine..maar wil ook graag weten wat het wordt. We hebben al een prachtige zoon en een jongen of een meisje dat maakt me niet uit. Heb zelf sterk het gevoel dat het een jongen wordt. Als het maar gezond is..klinkt zo cliché, maar dat is het belangrijkste. Ben op 13 oktober uitgerekend. Voelen jullie de baby al goed? Ik nog niet. Bij de eerte eigenlijk ook niet snel. Ben nu drie kilo aangekomen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. gr. marie
@ Marie, Nog 1 weekje wachten voor jou, spannend die 20wekenecho.. Ik voel de baby wel, wel lichtjes hoor! Ik ben tot nu toe al 6 kg aangekomen... Heb in de eerste periode echte hongerperiode gehad.. Nu let ik er wel op! Dus echt gezond eten en dat scheelt wel @ Rianne, hoop wel voor je dat het geslacht hetzelfde blijft... Lijkt me zo raar dat het opeens anders zou zijn. Heb je je net ergens op ingesteld! ( ook een reden waarom wij het eigenlijk niet willen weten, ken iemand die dat ook had, bij de bevalling was het opeens een jongen ipv meisje)
@ Mhe, hoe cliché idd, het is wel het belangrijkste. Ik voel de baby nu echt dagelijks. Maar niet zoals op internet wordt beschreven, als ploppende belletjes, kriebelend vlindertje etc etc. Maar echt als kleine duwtjes/trapjes in mijn buik. Erg leuk. Ben nu 4 kilo aangekomen. Spannend, 3 juni de echo, alvast heel veel succes/plezier. Alles is vast helemaal goed met jullie ukje. @ Rianne, aaah ja daar ben ik stiekem ook wel een btje bang voor hoor, het zal je maar gebeuren. Maar, wat ik op de echo kon zien was het toch echt duidelijk een jongetje. Je kon echt twee balletjes zien met daaraan een puntje. Maargoed, een expert ben ik niet. Vind het drm wel fijn dat we hiervoor al een pretecho hebben gedaan, straks de 20-weken echo. En miss dat we rond de 28 week ook nog voor een 3d-echo gaan. Dan heb ik 3x bevestiging gehad, kan het toch haast niet mis gaan hahah @ All, sinds afgelopen week heb ik nu 2x heel duidelijk kunnen zien waar ons kindje lig, (als ik zelf ook plat op mijn rug lig), dan zie ik aan de linker- of rechterkant een hele dikke/harde heuvel op mijn buik, terwijl het aan de andere kant, plat en zacht is. Dan heeft je buik wel een hele rare vorm. Ziet er heeel apart uit. Maar vond het wel erg bijzonder.
Nee hoor, had daar ook wel rekening mee gehouden en ik vond het wel een extra verrassing hihihihi. Denk je dat het een jongen wordt niet dus een meid Toen ze het zei moest ik alleen maar lachen, vooral om de reactie van sm, die zat met open mond te kijken hahahaha maar we vinden het allemaal geweldig! Zolang de kleine maar gezond maakt het geslacht me niets uit, ben gewoon te nieuwschierig om het niet te weten
6 okt uitgerekend en hebben gisteren te horen gekregen dat we een meisje verwachten... en druk dat ze al is... wie heeft er nog meer een meisje dat heel actief aan het schoppen is? Mijn vk zei namelijk dat meisjes vaak wat actiever zijn... ben benieuwd of dit bij jullie ook zo is...
@Bloem, Ik weet sinds 15+3 dat ik een meisje krijg en een halve week daarvoor begon ik haar ook te voelen. Ik voel haar elke dag en als ik een halve dag niets voel word ik zelfs een beetje benauwd, haha. Maar ik krijg echt schoppen die gewoon zeer doen! Ik vind het de helft van de tijd gewoon onprettig. Ik drink en eet vrij weinig suiker, maar gisteren voor het eerst weer een cola gedronken.... oh mijn god, ze heeft me een bijna een uur lang gestuiterd en geschopt!!! Het was gewoon pijnlijk! Ze trapt ook steeds in m'n blaas, waardoor ik ongeveer 3 keer zo vaak plas als normaal (nee, geen blaasontsteking). Pffff, pittig dingetje denk ik zo hiihiihi. Heeft dat misschien iets te maken met hoe de baarmoeder ligt? Bij de pretecho werd gezegd dat de baarmoeder 14 mm naar binnen ligt vanaf de buitenkant van m'n buik gezien. Dat vind ik redelijk aan de oppervlakte? Ze heeft ook heel erg de neiging dat als ze zich aan mij niet laat voelen, ze binnen vijf seconden een teken van leven geeft als m'n vriend een hand op m'n buik legt.
Sinds vandaag weet ik dat we een jongen krijgen. Het maakte me echt niet uit, zolang het maar gezond is. Ben zo blij, ons ventje is gezond!! Pittig detail: de papa wilt het niet weten. Oh en ik ben uitgerekend tegen de 18de oktober... Al zei de Gyné vandaag 13 oktober. Ik hou in mijn hoofd de eerste datum maar aan.