weer een MP probleem...

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Alleen dan nu andersom zeg maar. Ik heb vorige week 2 broekjes opgestuurd nadat ik al 2 broekjes opgestuurd had eerder.
    Maar nu zijn die laatste 2 niet aangekomen nog...Ik weet zeker dat ik ze op de post heb gedaan alleen zij heeft ze dus niet gehad.
    Maar nu denkt zij volgens mij dat ik haar oplicht. Hoe moet ik nu nog reageren op haar mails? Ik heb ze gewoon in een grote envelop gedaan dus geen pakketje.
    Hoe zouden jullie hiermee omgaan of wat zouden jullie doen?

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Oh dat is wel zooo vervelend!
    Heb het ook 1 keer eerder gehad, ik heb haar toen een klein bedrag terug gestort omdat ik het zo zielig vond!
    Ze had al wel het andere pakketje (had 2 gepost) maar die andere kwam nooit aan. Heb toen met dr afgesproken dat als ie nog wel aan zou komen ze mij het geld weer terug zou storten.
    Maar het is nooit aangekomen.

3. Niet met zo'n track & Trace gedaan?
    Ik zou d'r tegemoet komen in de kosten.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nee niet met t&t gewoon op de brievenbus gedaan...:( Vindt het zo zonde en ook rot voor haar. Zat er ook al over te denken om gewoon een klein bedrag terug te storten..
    Je voelt je zo lullig he

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    welke dag heb je het verzonden? Heb ook wel eens dat het wat langer duurt... zou deze week nog afwachten en daarna, als ze niks ontvangen heeft, de kosten delen.

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

oef meis dat is altijd rot
    als ik iets met envelop verstuur dan ik hem aangetekend weg sturen
    dan weet je zeker dat hij aan komt;)
    en ik zou ook nog deze week afwachten is het dan nog niet binnen geef je der gewoon een gemoed koming:)

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja was ook niet zo slim om het zo te doen. Maar ik heb nog nooit problemen gehad met versturen enzo dus zag er ook geen erg in. Maarja hier weer van geleerd.

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wat Marloes al zegt...wanneer heb je het verzonden?

Ik had zelf wat via marktplaats gekocht (slippertjes) en dat heeft 5 dagen geduurd eer het met de gewone post binnen was!

Ik heb ook gewoon de hele tijd contact gehad met de verkoopster...ze zei ook dat als het gisteren niet had aangekomen ze de TNT zou bellen (of dat nut heeft weet ik niet)

Wie weet moet het dus nog komen!

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou niks terug storten, wie zegt dat ze de waarheid spreekt?
    Dit is nou eenmaal het risico met het verzenden van brievenbuspost.
    Als ze dit risico niet wilde dan had ze je moeten vragen het per pakket post, of aangetekend te versturen.

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    mee eens!

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja maar misschien denkt zij dat van mij ook wel;) dat ik het gewoon helemaal niet opgestuurd heb...:)

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Maar dat heb je wel gedaan.
    Ze heeft toch verzendkosten betaald? Dan weet ze zelf ook wel dat het niet per pakketpost ging. Wilde ze dat wel had ze dat moeten aangeven en meer moeten betalen. Of aangetekend/verzekerd moeten laten verzenden. Ze nam zelf het risico.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja dat is zo ik heb wel duidelijk gezegd dat de verzendkosten voor haar waren en dat ik het per brievenbuspost zou sturen...

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    nou dan. Dan neemt ze toch zelf het risico!

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Daar kun je niks aan doen. En als zij je verdenken dat je het nooit verstuurd hebt, kun je ook aangeven dat jij het ook niet kunt controleren of zij het daadwerkelijk niet hebben gekregen..
    Zulke dingen zijn heel vervelend maar gebeuren nu eenmaal!

16. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik wacht nu ook al een tijdje. Heb woensdag Birkenstocks via MP gereserveerd, donderdag betaald. Zou dus vrijdag opgestuurd kunnen worden en zaterdag binnen kunnen zijn.
    Heb niets meer vernomen na donderdag.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb het ook weleens gehad en heb toch het geld teruggestort.

Het is inderdaad niet te controleren maar in dit geval haar wel geloven.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik koop om deze redenen eigenlijk zelf ook nooit iets op MP. Alleen als ik het zelf op kan halen. Maar heb wel al veel verkocht en nooit problemen gehad tot nu dus. Ik wacht deze week denk ik af en dan kijk ik even wat ik doe.

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Ik heb hetzelfde op dit moment, jurkje verstuurd via breivenbus post maar de koper heeft nog niks ontvangen..
    heb tnt gebeld hun zeggen dat er wel s iets "verkeerd"raakt en dat t dan soms langer kan duren (nu al 2 weken).
    Ik heb dit ook aan de koper gemeld, maar ik ga niet terug storten, ik zet altijd bij mn advertenties dat verzendkosten en risico voor de koper is.
    Ik moet wel zeggen dat in de4 jr dat ik ecth dagelijks dingen verstuur voor mp me dit nog nooit overkomen is.

20. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik zou het ook niet terugstorten. Hoe vervelend het ook voor haar is. Ze heeft er zelf voor gekozen om hem met de brievenbuspost te laten verzenden. Anders had ze aan moeten geven dat ze het via Track & trace wil laten verzenden.
    Ik heb zelf een webwinkel en wij versturen alles per brievenbuspost en heb tot nu toe nog nooit gehad dat er iets niet is aangekomen.

Succes! En hoop dat het alsnog aankomt

Deel Deze Pagina